Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2012, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ook, dat vind ik ook niet. Ik vind het gewoon niet prettig, al die hapjes. Doe mij maar een lekker bord warrem ete.
Ben jij Uice?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2012, 18:35
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ben jij Uice?
Ja. Hoe raad je dat zo?
Oud 17-05-2012, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ja. Hoe raad je dat zo?
Je hebt een erg herkenbare poststijl.

Ook overrated trouwens, toast! Het is niet vies, maar wtf maakt het speciaal? Vers -nog lauw- brood is toch veel lekkerder?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, en er is een tapasrestaurant hier (niet het restaurant dat ik hierboven beschrijf) dat Me Gusta heet en dat wilde ik al duizend keer op het forum zetten iedere keer als ik er langs fiets, maar ik vergeet het steeds. Tot nu dus
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 21:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Leuk topic. Mosselen vind ik zwaar overrated. En jam, inderdaad, in alle soorten en maten. En de koffie van de Coffeecompagnie, bah wat is die bitter voor die prijs.
Neeeee, mosselen zijn juist superlekker! Op z'n catalaans (volgensmij ) met tomaten en knoflook en nomnomnomnomnomnom
Oud 17-05-2012, 21:35
Martiño
Martiño is offline
Ik moet dan ook altijd een beetje aan jou denken

Volgende keer maak ik een foto!
Oud 17-05-2012, 21:35
Verwijderd
Oesters zijn maar vervelend om open te maken
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Neeeee, mosselen zijn juist superlekker! Op z'n catalaans (volgensmij ) met tomaten en knoflook en nomnomnomnomnomnom
wij deden ze wokken in currypasta, rode peper, knoflook en kokosmelk!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 22:29
Verwijderd
Mosselen <3 Ik vind vooral gewoon in witte wijn, met veel prei, uit, knolselderij en kruiden mmmmmmmm <3
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 02:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mosselen zijn inderdaad erg overrated. Die dingen heb ik wel leren eten, maar echt genieten van de smaak zal ik nooit. En dan kun je er wel groenten en kruiden en andere dingen doorheen gooien, maar GEEF TOE, dat doe je ook alleen maar om de mosselsmaak te maskeren!

Ik dip die dingen gewoon in de knoflooksaus, dan is het wel te doen. Of als je ze frituurt.
Oud 18-05-2012, 06:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ben jij Uice?
Ben jij Quis 2.0?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Mosselen zijn inderdaad erg overrated. Die dingen heb ik wel leren eten, maar echt genieten van de smaak zal ik nooit. En dan kun je er wel groenten en kruiden en andere dingen doorheen gooien, maar GEEF TOE, dat doe je ook alleen maar om de mosselsmaak te maskeren!

Ik dip die dingen gewoon in de knoflooksaus, dan is het wel te doen. Of als je ze frituurt.
ik geef niks toe.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 09:22
Verwijderd
Mosselen <333
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 11:13
DAH
DAH is offline
Vroeger vond ik mosselen wel lekker, maar tegenwoordig kan ik ze niet meer waarderen..
Oud 18-05-2012, 13:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mosselen zijn zeer goed binnen te houden, maar dat moet ik als echte Zeeuw natuurlijk ook wel vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 15:33
Verwijderd
Gefrituurde vis vind ik overrated. Vis die daar beter van wordt is het nuttigen niet waard.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 16:40
Verwijderd
Mosselen frituren is al helemaal eeuwig zonde, want daar worden ze doorgaans gortdroog van.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 16:43
Verwijderd
Het zegt natuurlijk al genoeg dat er zoveel sausjes en marinades en zij-dingen bij gegeten worden, want een kale mossel (;d;d;d;d;D;D) is natuurlijk maar een matig en smakeloos product.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Oh, en er is een tapasrestaurant hier (niet het restaurant dat ik hierboven beschrijf) dat Me Gusta heet en dat wilde ik al duizend keer op het forum zetten iedere keer als ik er langs fiets, maar ik vergeet het steeds. Tot nu dus
Huyy daar ben ik over een uurtje
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 18:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Gefrituurde vis vind ik overrated. Vis die daar beter van wordt is het nuttigen niet waard.
Gefrituurde inktvisringen, GODDELIJK! Kibbeling, MJAM.

Inktvis gebakken is overigens ook lekker.
Oud 18-05-2012, 22:15
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het zegt natuurlijk al genoeg dat er zoveel sausjes en marinades en zij-dingen bij gegeten worden, want een kale mossel (;d;d;d;d;D;D) is natuurlijk maar een matig en smakeloos product.
Tja, gehakt is ook saai zonder het op zijn minst goed te kruiden. En brood zonder beleg? Mij niet gezien!
Oud 18-05-2012, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Tja, gehakt is ook saai zonder het op zijn minst goed te kruiden. En brood zonder beleg? Mij niet gezien!
Een burger van goed gehakt kan prima met wat peper en zout!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten