Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik zit met de examens waarvan ik de vragen niet snap en dan oefen je nog een examen voor zo'n vak en krijg je precies hetzelfde cijfer (of erg in de buurt). Voornamelijk bij talen is dit frustrerend. Maar ik heb het ook bij wiskunde.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk niet dat de normering voor GS nu -0,5 is. Dat is het echt bijna nooit en ik verwacht het ook niet met dit nieuwe onderwerp. Bovendein wordt die normering aangepast op het gemiddelde wat mensen halen en dat is meestal tussen de 6,1 - 6,3. Het idee is geloof ik altijd dat er 10% een onvoldoende moet halen ofzo iets of dat het gemiddelde zoveel moet zijn.
|
![]() |
|
![]() |
Ik had voor Frans luistertoetsen een 9 en een 8.7. Die 9 had ik voor de luistertoets van 2011, maar het hele videodeel ging over een film die ik geweldig vond, dus ik kon de meeste vragen al beantwoorden zonder te luisteren. Dus ik had het hele videodeel goed, haha. En het audiodeel dan 3 fouten ofzo. En die 8.7 was ook wel een beetje een verrassing, haha. Voor Duits had ik een 6.7 en voor Engels ook best hoog, maar ik weet niet meer of het nu een 8.7 of een 7.8 was. XD
Maar Duits en Frans lezen, gaat een stuk minder goed. Engels lezen gaat ook wel redelijk. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2012 |
Oefenen eindexamens Crazyyou | 16 | 16-05-2012 12:39 |