Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De ene keer stem je voor een grote controle van de staat en de andere keer voor geringe controle? De ene keer voor een zacht asielbeleid, de andere keer voor een streng? Zijn dat niet gewoon "welles, nietes"-standpunten en is het dan niet vreemd dat je de ene keer welles zegt en de andere keer nietes? Ok, het zou wat anders zijn als je de ene keer links stemt en de andere keer democraten, bv. Of democraten en rechts. Want die democraten zitten ergens tussen in. Suzan
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik dacht Pim is okay ole ole ! -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, het is dan ook wel moeilijk om goed te luisteren.
|
![]() |
kan iemand me het volgende uitleggen? :
pim zei dat het niet mogelijk is om asielzoekers te controleren of ze economisch of politiek vluchteling zijn, dat dáár het probleem ligt. 5 minuten later begint ie te schreeuwen(door iedereen heen lekker aso, maar goed,dat zijn we van m gewend..) dat 80% van die mensen economische vluchteling is. hoe kan dat nou???!!! is t nou wel of niet te controleren??!! issie dom ofzo??!! ------------------ goed voor jezelf zorgen is het beste geschenk dat je anderen kunt geven! [Dit bericht is aangepast door Dutchy15 (07-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Soms niet soms wel. Er kan wel het een en ander verbeterd worden. Maar de meeste idiote gevallen gebeuren binnen de maffia. *shrug* En niemand durft ook maar 1 woord slecht over de Hells Angels te praten. *shrug* En ach,.. die vervelende marokkaanse jongeren moeten gewoon een lesje leren. De zogenaamde buurtvaders en -moeders schijnen te helpen. Waarom hier dan niet in investeren? Overal en nergens zijn hangjongeren. En de criminele groep hiervan moeten gewoon aangepakt worden. Geen gezeur. Je behoort niet andermans eigendom te jatten. En ja,.. blijf ook van mijn fiets af... verdomme ![]() ![]() Ik kan nooit eens op een fatsoenlijke fiets rijden, want die wordt zo gejat. Met het gevolg dat ik me te pleuris fiets op een geroest lelijk fietsje. Zonder licht natuurlijk. Want dat jatten ze ook. Of ze worden gemold door dronken passanten. Het verbaasde me dat de kabels van mijn fiets nog niet zijn doorgeknipt. ![]() (even iets positiefs er tussen door ![]() Verder voel ik me wel veilig in de stad. Je moet de boel gewoon niet op gaan jutten... mensen respecteren je pas als je hen respecteerd. Simpel. Maarja,.. geeneen stad is eigenlijk leefbaar... Amsterdam trekt gekken, daklozen, Spaanse en Italiaanse krakers, Joegoslavische en Russische maffia, junkies, studenten, yuppen, homosexuelen en idiote taxichauffeurs aan. *shrug* ![]() Suzan [Dit bericht is aangepast door DruidessI (07-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Dat maakt het weer eens moeilijker om te controleren. Desalnietemin,.. probeer maar eens een geval te bedenken dat aan alle vereisten voldoet als zijnde een politieke vluchtelingen volgens het verdrag van Geneve. That takes some effort...! ![]() Ik vrees dat heel veel politieke vluchtelingen als economische vluchtelingen worden aangezien juist...... ![]() Suzan
||
Citaat:
Ik ben nog steeds trots om Rotterdammer te zijn, en ben blij dat eindelijk de PvDA eens van de troon gestoten is als grootste partij. Dat het door Pim moest gebeuren ben ik minder blij mee, maar om me daarvoor te schamen, nee. En die politieke verschuiving is in mijn ogen iets goeds. Paars en Rood heeft lang genoeg geregeerd, of moet ik problemen geNegeerd zeggen? Laat er maar eens een rechts coalitie zijn, dan gebeurt er tenminste weer eens iets.
|
In Rotterdam mag het dan wel bijna crisis zijn, in Apeldoorn is ook lekker gestemd: Leefbaar Apeldoorn heeft nu 7 zetels tegen drie vorige keer. Daarmee zijn ze met CDA de grootste (die hebben er 8). En de SGP heeft er nu ook twee zetels. Daarmee zijn we een zwarte-kousen-stad geworden. Nu worden dus alle verkeerslichten op zondag uitgeschakeld, in plaats van een paar.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
red de truckruns en een super dag voor 1000en gehandicapten! Roy Bouten | 4 | 08-06-2008 13:07 | |
Koninginnedag 2006 Gatara | 73 | 02-05-2006 11:09 | |
Wil Vught met vertrekcentrum nieuwe tragedie inspirations | 45 | 16-02-2005 13:48 | |
Gekozen burgemeester Gigli | 38 | 11-02-2004 11:15 | |
Het gekozen burgemeesterschap hmvreemd | 7 | 06-01-2004 17:34 | |
De gekozen burgemeester: Goed idee! Sky Jewel | 65 | 16-12-2003 16:12 |