Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Om in een potje/vaas te zetten, alleen, vind ik gerbera's leuk. In een boeket houdt ik van oud-roze rozen. Buiten in de tuin vind ik geloof ik vrijwel alles leuk, maar dat komt misschien omdat ik zelf nu een tuin heel erg mis.
Edit: Ik heb niet echt een lievelingsgroente, vind vrijwel alle groenten lekker en eet ook bijna alles rauw. Wat was het meest intensieve gesprek dat je ooit hebt gehad? Met wie? Waar ging dat over? |
![]() |
|
Ik heb in mijn leven al zoveel intensieve gesprekken gehad, maar definieer eens 'intensief'. In de zin van zwaar/emotioneel/energievretend: behandelingen bij psychologen en gesprekken met mensen die energie vreten. Die heb je gewoon.
Kijk jij naar het Eurovisie Songfestival? Zo ja, waarom? Of zo nee, waarom niet?
|
ik heb in artis een keer een heel eng spin/duizendpoot achtig beest gezien, weet alleen de naam niet meer maar het had echt van die enge poten!
Welk goed voornemen stel je al heel lang uit?
|
Verwijderd
|
Komt bekend voor. Maar ik zal aangezien ik geen geld hoef. Toch maar een bedrag noemen. 250 Euro. Deze wordt met 50 euro aftrek voor verzend kosten, verzonden naar iemand. Ik hoef zelf geen rijkdom van geld want ik leef al in rijkdom zo als veel mensen in dit land.
Nooit meer bidden, spreuk zeggen, verhaal of gedichtje voorlezen op welk moment dan ook? Of bij elke hoofdmaaltijd, een van de 4 genoemde dingen doen? |
![]() |
|
maybe van sick puppies
http://www.youtube.com/watch?v=oFhRowkNrTM&ob=av2e Als je 1 iemand moest kiezen, wie van je familie of vrienden mag dan niet op je begrafenis komen?
|
Iets waarvan je zonder twijfel doodgaat. Moeilijk. Jezelf opblazen met explosieven ofzo, of onder een guillotine gaan liggen met je nek en dan het touw doorsnijden. Of met een blok beton aan je voeten vast (zonder touw want dan kan het nog goedgaan) in een heel diep water springen. Polsen doorsnijden of vergif innemen of zomaar in het waterspringen of van een gebouw duiken kun je natuurlijk op een nare manier overleven. (Dit heet niet dat ik een van deze dingen ook maar overweeg, trouwens
![]() Met welke internetmeme kun jij jezelf het best identificeren? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan even geen beter voorbeeld vinden, maar van dit stripje het ventje linksonder.
Wat is jouw ringtone? |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() OT: Ik heb al meer dan een halfjaar geen echte koffie meer gedronken, alleen cichorei. Cichorei is vies, maar met veel suiker proef je dat minder. Daarom drink ik cichorei met suiker. Naast de schoolcichorei heb ik geen behoefte meer aan koffie, dus echte koffie drink ik nu niet. Toen ik dat nog wel deed dronk ik het met suiker en veel koekjes. Wanneer ben je voor het laatst in je geboortestad geweest? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een hele hoop, komtie:
Een afstandsbediening Het boek 'The Story of Art' van E. Gombrich Bord Glas Nog een boek iPod Kabeltje van m'n iPod een Viva mijn slaapshirt een opschrijfboekje spul voor na het scheren een kassabon dekseltje van een Pringlesbus Mijn oordopjes Een lege envelop ik met mijn laptop En ja, ik heb nog ruimte om te slapen! Wat ga je doen met het EK? Laatst gewijzigd op 29-05-2012 om 21:22. |
![]() |
|
Helpen een school bouwen in Kenia
Ik heb Afrika altijd al fantastisch gevonden ben er ook al een paar keer geweest dus ik zou het heel leuk vinden om daar mee te helpen met een school bouwen Ik hou sowieso wel van een ondernemende vakantie dus niet alleen op het strand zijn Als je nog maar 1 dag te leven hebt wat zou je dan doen?
|
Groentensoep of roerbakgroenten met random paddestoelen en pijnboompitten. En beiden (lekker en makkelijk).
Leuke vraag, dus nog een keer: welk gerecht eet jij het vaakst? Is dat omdat het lekker is of omdat het makkelijk is?
|
hmmmm ik wilde bus zeggen maar vanochtend stond die airco ineens zo hard aan dat iedereen begon te hoesten en dat brengt me nu aan het twijfelen, maar ik denk toch bus of trein.
Van wie was de laatste handgeschreven brief die je kreeg?
|
![]() |
|
|