Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een vak ophalen en je bent geslaagd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus het is niet dat je het hebt verpest, de normering is gewoon vern**kt. Dus precies goed? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik t niet nodig heb om te slagen denk ik dat ik deze ga herkansen. |
![]() |
|
![]() |
Als ik het niet nodig heb om te slagen, ga ik Nederlands herkansen. En anders misschien aardrijkskunde of wiskunde, want dat heb ik allebei nogal verpest en ik weet dat die vakken ook echt niet stressbestendig zijn. Weet zeker dat ik hoger kan halen voor die drie vakken dan dat ik nu heb gehaald zolang er maar niet te veel vanaf hangt dan.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Maar waar staat dat Noel dat [B]denkt[/B. Dat is denk ik het onderscheid wat je moet maken.
Voor mij was het makkelijke toets, alleen maar zessen gehaald nu toch waarschijnlijk een 8 ![]() Heb wel geklaagd over 41-2 en over 16-4, verder snap ik de fouten wel. Vraag 11 heb ik gewoon te letterlijk genomen, want de schrijver bedoelt natuurlijk het niet zo dat hij elk recht heeft van die mening. Bij vraag 18 heb ik de laaste zin gebruikt voor de vraag en niet de hoofgedachte. Vraag 30 was wel gokwerk, ik heb geen idee hoe je daar nou het juiste antwoord moest kiezen, ik denk dat ik uiteindelijk verkeerd gegokt heb ![]() |
![]() |
|
![]() |
Njah. Ben ik het niet mee eens. Dat is één vriend, niet al zijn vrienden, maarja, ieder zijn mening. Vraag 30 had ik trouwens ook niet goed. Maar ik vond die tekst blijkbaar ook niet interessant genoeg, want heb daar drie fouten in. En het was ook nog een van de laatste teksten en dan heb ik sowieso al geen concentratie meer. Dat zie je echt in al mijn werken terug. In het begin alles goed en daarna de helft fout. Wat moet volgens jullie het antwoord zijn?
34 is trouwens echt zoiets dat ik heb gegokt. Wel fout. XD |
![]() |
|
![]() |
Dat maakt het antwoord van vraag 3-3 alleen maar duidelijker, want er staat nergens dat alle vrienden snel meegaan.
Bij vraag 30 had ik D, maar ik heb echt 10 min zitten denken of het nou A of D moest zijn. Ik snap nog steeds niet hoe je dat nou uit de tekst moet halen ![]() Vraag 34 begreep ik niet echt van wie de onderneming nou iets was. Uiteindelijk is een onbeschaamde onderneming wel minder goed dan een onderming waarvan de gevolgen vernietigend zijn (beetje slecht vertaald maarja). |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Er moet natuurlijk ook wel onderscheid zijn, misschien dat mensen die echt heel goed zijn in Engels wel van de tekst kunnen afleiden welk antwoord het moet zijn. Het zou wel interessant zijn om te horen of docenten het goed hebben. Ik denk ook niet echt dat klagen helpt, er zitten van wat ik zie geen duidelijk fouten in het correctievoorschrift. Alleen maar antwoorden waarvan wij kunnen zeggen dat kan ook, maar daar wordt niks mee gedaan denk ik (ik heb nog nooit gezien dat twee antwoorden juist zijn geweest bij Engels, ook omdat het juist de bedoeling is dat er een tweede antwoord bij zitten die half aansluit op de tekst).
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik had a, omdat dat het béste antwoord was, in het verhaal staat ook niet dat zijn verhalen zo erudiet zijn verteld. Het gaat erom dat met al die voorbeelden van vorige boeken, hij daarmee laat zien dat hij, ongeacht het onderwerp, toch alles op een eigen manier beschrijft en elk onderwerp als onderwerp op zich zelf. Althans hierom had ik a gekozen :$
~ |
![]() |
||
Citaat:
Bij de meeste examens staat er, geef maar 1 antwoord als er ook 1 gevraagd wordt, en dat anders sowieso alleen je eerste antwoord meegeteld wordt. Als dat bij Engels ook zo is heb jij het dus gewoon goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond de zin met ''Beyond War'' namelijk ook wel echt een recensiezin, omdat het geruststellen van mensen die zich zorgen maken over onze neiging tot oorlog een boek ook wel in een gunstig daglicht kan zetten. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik had geloof ik ook 'Beyond War' opgeschreven omdat ik dat wel achterop een boek zag staan. En misschien stond er verderop ook nog één, maar dat was de eerste die ik vond.
||
![]() |
Citaat:
dus de eerste zin die het boek in een zo goed mogelijk daglicht zette. Dat 'zo gunstig mogelijk' liet mij zien dat het niet de 1e zin moest zijn die het boek in een (redelijk) goed daglicht stelde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk denk ik dat ze alleen het eerste antwoord goed rekenen, maar meer is toch nooit fout! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[HAVO] Duits en Economie, Hoe ging het? JVV079 | 5 | 17-05-2014 18:11 | |
Eindexamens 2013 |
[VWO] Engels Elin3 | 19 | 23-05-2013 20:15 | |
VWO |