Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Antwoord op je vraag "What to do?": Er valt niet veel aan te doen, behalve dat je ervoor kunt zorgen dat jullie vaak afspreken buiten school. En in de pauze kun je toch bij hun gaan zitten? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zitten jullie nog wel of niet bij elkaar op school? Anders kan je gewoon bij hen in de pauze gaan zitten! Bij mij gaat dat ook prima namelijk. En als het echt goede vrienden zijn kan je natuurlijk ook na school afspreken.
Overigens past dit beter op Liefde & Relatie, dus daar verplaats ik het naartoe. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je spreekt jezelf een beetje tegen... Aan de ene kant ben je ervan overtuigd dat dit vrienden voor altijd zijn, aan de andere kant denk je dat je ze kwijtraakt als ze naar een andere klas gaan. Als het werkelijk vrienden voor altijd zijn zal dat geen noemenswaardige invloed hebben op jullie vriendscahp.
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt gelijk, ik heb het heel slecht geformuleerd. Wat ik bedoel te zeggen is, dat ik het gevoel heb, dat ik hen nooit meer kwijt zal raken, ik hou gewoon van ze. Waar ik bang voor ben, is dat zij hier anders over denken en minder zullen doen om de vriendschap te laten blijven bestaan. Bij die beste vriend is dat al een klein beetje gebeurd, hij heeft gezegd ik wil een nieuwe start maken op een nieuwe school met nieuwe vrienden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|