Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2012, 17:03
Verwijderd
Je krijgt een koekje. Een billenkoekje. Van een kenau met een mattenklopper.

Ik wens morgen nog zo'n fijne dag als vandaag.
Advertentie
Oud 19-05-2012, 18:30
Thomas.
Thomas. is offline
Je krijgt precies dezelfde dag als vandaag, maar dan wens je ook om zo'n zelfde dag morgen weer te krijgen. En de dag erna, en de dag daarna... Je blijft deze dag voor altijd opnieuw beleven.

Ik wens een tv
Oud 20-05-2012, 10:19
Verwijderd
Je krijgt een tv, maar als je 'm inplugt krijg je kortsluiting en brandt je huis af.

Ik wens dat mijn oogontsteking vandaag weggaat.
Oud 20-05-2012, 10:40
Verwijderd
Je oogontsteking gaat vandaag weg. Met oog en al, op zakenreis naar Taiwan.

Ik wens een uil en dat ik hem mag aaien.
Oud 20-05-2012, 10:53
Verwijderd
Je krijgt een uil en je mag hem aaien, want hij is tam. De uil heeft echter vogelschurft. Vogelschurftmijten kunnen ook overleven in de mens, alleen kunnen ze zich in mensenhuid niet voortplanten. De schurfmijten graven zich een weg onder je huid en veroorzaken daar allemaal enge rode gangetjes die jeuken als een gek. Na twee weken zijn ze dood, maar al ruim voor die tijd heb je je huid helemaal kapot gekrabt. Bovendien is de uil dus tam, hij kan niet overleven in het wild. Het duurt maanden voordat je een andere eigenaar hebt gevonden en ook maanden voordat je een dierenarts hebt gevonden die een uil wil behandelen voor vogelschurft, want dierenartsen voor kleine dieren zijn bang voor 'm en vee-artsen lachen je uit als je zegt dat het om een uil gaat. Dus je zit nog maanden met een schurftige uil, en ondanks dat je 'm niet meer aait, moet je 'm wel verzorgen en daardoor blijft hij je besmetten met vogelschurft. Tegen de tijd dat je eindelijk een dierentuin hebt gevonden die de uil voor je wil behandelen en een bezoekregeling met je wil afspreken, heb je overal zo hard gekrabd dat je er littekens over je hele lichaam aan overhoudt. In die periode heeft de uil ook je hele kamer ondergescheten trouwens.

Ik wens iemand die mijn rug insmeert met zonnebrandcreme zonder seksuele bijbedoelingen.
Oud 20-05-2012, 11:05
AzN
AzN is offline
Iemand smeert je rug in met zonnebrandcrème, met moordneigingen.

Ik wens nooit meer fouten te maken.
Oud 20-05-2012, 12:15
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Je maakt nooit meer fouten, maar ineens doe je alles zo overdreven goed dat niemand meer gelooft dat het kan, en zelfs het nieuws gaat zich ermee bemoeien en je wordt alleen maar ongelukkiger dan toen je wel fouten maakte omdat niemand je gelooft.

Ik wens dat het altijd mooi weer is.
Oud 20-05-2012, 12:39
Verwijderd
Het is altijd mooi weer, in Spanje.

Ik wens een strakke buik.
Oud 20-05-2012, 13:51
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Hij staat zo strak, dat als je er met een naald in prikt, hij leegloopt.

Ik wens een driehoek met zijden van 12 centimeter.
Oud 20-05-2012, 19:23
Verwijderd
Je krijgt een driekhoek met zijden van 12 centimeter over je gezicht getatoeëerd.

Ik wens een volle bankrekening.
Oud 20-05-2012, 20:48
Verwijderd
De volle bankrekening komt, maar dan voor je buurman.

Ik wens dat ik Duits morgen goed ga maken.
Oud 21-05-2012, 00:25
joris19
joris19 is offline
Je maakt je Duits goed, maar dan blijkt het achteraf te gaan om de opgaven van vorig jaar en moet alles opnieuw

Ik wens een tatoeage van de Nederlandse vlag voor het EK op mijn lijf.
Oud 21-05-2012, 00:31
Thomas.
Thomas. is offline
De man die de tatoeage maakt gebruikt een hele lichte blauw, waardoor je de vlag van Luxemburg krijgt getatoeëerd. Iedereen haat je, en je mag geen stadion meer binnenkomen.

Ik wens dat ik alle talen kan verstaan
Oud 21-05-2012, 09:56
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
je kunt alle talen verstaan, het enigste probleem is dat je zelf niet verstaan wordt door mensen als je in een andere taal als nederlands praat.

Ik wens dat ik geen last meer heb van buren die om 8 uur sochtends gaan klussen.
Oud 21-05-2012, 10:33
florisbaas
florisbaas is offline
je buren stoppen met klussen om 8 uur 's ochtends , alleen verslaap je je hierdoor , je
wordt ontslagen en je raakt aan de drank , uiteindelijk ben je een zwerver

ik wens een zwembad in mijn tuin
Oud 21-05-2012, 15:25
Martiño
Martiño is offline
Je krijgt een zwembad in je tuin. Tokkies in de wijde omgeving maken er dankbaar gebruik van.

Ik wens een chocoladetaart
Oud 21-05-2012, 15:29
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
De chocolade taart is zó lekker dat je steeds meer taarten gaat eten en uiteindelijk 20 jaar eerder sterft aan obesitas.

Ik wens alle staatsloterij loten te hebben.
Oud 21-05-2012, 21:27
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
De politie zal je oppakken wegens illegaal verkregen staatsloten

Ik wens dat het weer morgen niet zo lekker wordt als vandaag
Oud 22-05-2012, 15:53
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
het wordt geen lekker weer, het gaat heel hard onweren en de bliksem slaat in in je huis.

Ik wens shoppen met onbeperkt budget!
Oud 22-05-2012, 17:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je mag shoppen met onbeperkt budget, bij de Zeeman. Veel plezier!

Ik wens dat ik vanavond mijn target haal op mijn werk.
Oud 23-05-2012, 10:15
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
dat haal je, maar wel met de mededeling dat het niet goed gaat op je werk en dat daardoor alle werknemers 10%minder uurloon krijgen.

Ik wens dat ik dadelijk geen pijn hoef te lijden bij de tandarts.
Oud 23-05-2012, 10:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hehe, bijna goed voorspeld, het gaat niet goed op mijn werk en mijn hele functie is opgeheven

ontopic: je hoeft geen pijn te lijden bij de tandarts want je raakt van je bovenkaak tot je tenen verlamd.

Ik wens dat ik later trouw en kinderen krijg met mijn huidige vriendje.
Oud 23-05-2012, 13:39
Martiño
Martiño is offline
Je trouwt en krijgt kinderen met je vriendje. 25 kinderen. Aan het einde van de rit is je vagina opgerekt als het elastiek van een oude onderbroek en de littekens op je buik van de keizersnedes lijken een beetje op de plattegrond van Utrecht. Tijd om nog iets voor jezelf te doen heb je niet, dus zeg maar dag tegen je carrière. Op je 55e sterf je aan hartklachten door uitputting.

Ik zou willen dat het íets minder warm was.
Oud 24-05-2012, 09:08
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Het wordt iets minder warm. 2,4634190 graden minder warm. De zon in zelfs helemaal niet meer te zien omdat er een dik wolkenpakket over het land hangt. De benauwdheid neemt toe en het is windstil, maar wel minder warm.

Ik wens dat ik een goeie broek kan vinden in de stad.
Oud 24-05-2012, 09:22
Verwijderd
Je vindt een fantastische broek in de stad. Hij zit heerlijk, je krijgt er een prachtige kont in, je benen lijken langer, je wil nooit meer zonder deze broek. Helaas kost hij 1800 euro.

Ik wens dat ik vanavond energie heb. Maar niet zo veel dat ik niet meer kan slapen, want ik weet dat dat je eerste gedachte was
Oud 24-05-2012, 09:46
florisbaas
florisbaas is offline
je hebt heel veel energie , en gek genoeg val je toch in slaap
maar door al die extra energie heb je een verschrikkelijke nachtmerry waardoor je een hartstilstand krijgt en sterft

ik wens dat de airco op school werkt
Oud 24-05-2012, 11:06
Turk February
Turk February is offline
Dat doet ie, en daardoor word je nu voortdurend in de gaten gehouden door een geheime organisatie (Community-referentie).

Ik wens sigaretten waar je geen kanker van krijgt.
Oud 24-05-2012, 11:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je krijgt sigaretten waar je TBC van krijgt, maar geen kanker. Die was te makkelijk.

Ik wens gratis gnocchi voor de rest van mijn leven.
Oud 24-05-2012, 16:20
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Fizzle(oeh dat kwam toch niet door dit topic hoop ik?? sterkte in elk geval!)

OT: krijg je ook, maar je vrienden vinden het niet eerlijk dat je niet deelt en dan krijg je ruzie met een groot deel van je vrienden(ooh sorry weer zo'n gemene voorspelling voor jou, ik ben een kreng)

Ik wens wat wind buiten, het is iets te warm in de felle zon!
Oud 24-05-2012, 18:12
Em.
Em. is offline
Je wens wordt vervuld en alle weermensen raken euforisch. Het komt namelijk nooit voor dat een orkaan zó dicht langs de Nederlandse kust raast - men wist niet eens dat dat kon! Wel jammer dat je huis nu heel veel windschade heeft opgelopen en dat ergens een dijk niet zo goed bestand bleek tegen de golven. Bovendien zijn er geruchten dat jij mogelijk die orkaan gewenst hebt, en zeker vanuit de paranormale hoek ben jij sindsdien een gehaat persoon door mensen die geloven dat jouw wens dit in gang heeft gezet.

Ik wens dat mijn scheikunde-CE over een paar dagen zo fijn gaat dat ik er een 8,6 voor haal, zodat ik een 8,5 sta!
Oud 24-05-2012, 20:49
AzN
AzN is offline
Je haalt voor je CE Scheikunde een 8,6 en je staat gemiddeld een 8,5 voor dat vak, maar voor al je overige vakken sta je diep onvoldoende...

Ik wens dat al mijn wensen uitkomen.
Oud 24-05-2012, 21:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
AL je wensen komen uit. Ook als je per ongeluk iets wenst, of als je iets gemeens tegen iemand zegt, of een naar grapje maakt. Al gauw is je leven een grote chaos, omdat je tegen je moeder riep 'krijg de tering' en tegen je vriendje zei 'ik zal je piemel eens opslokken, lekkere beer!' (waardoor hij in een penisloze beer veranderde). ALLES wat je zegt en denkt komt uit.

Ik wens dat mijn carriere en mijn gezin niet onder elkaar hoeven te lijden.
Oud 24-05-2012, 21:48
Verwijderd
Je carrière en gezin hebben niet onder elkaar te lijden, want je krijgt stembandcystes en bij de operatie gaat iets mis waardoor je nooit meer kan zingen en in een deeltijdbaantje in de administratie belandt.

Ik wens dat ik morgen niet lui ben en op tijd opsta zodat ik met de fiets naar het werk kan.
Oud 24-05-2012, 21:51
Verwijderd
Je bent morgen niet lui en staat op tijd op, maar dan blijkt dat je vandaag wel zo lui was dat je je fiets niet binnen had gezet en ook niet had afgesloten en dat hij dus weg is. Nu kun je nog niet met de fiets naar je werk.

Ik wens dat ik later twee of drie gezonde, lieve, mooie en intelligente kinderen krijg.
Oud 25-05-2012, 21:10
Dasherman
Dasherman is offline
Je krijgt ze, maar ze zijn diep ongelukkig en hierdoor word jij depressief en krijg je zelfmoordneigingen

Ik wens dat ik Diablo op normal vanavond op zijn knieën krijg.
Oud 27-05-2012, 23:16
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Je krijgt em op z'n knieen, maar je pc crasht en je moet restarten. Dan krijg je plots de beruchte Error 37 en moet je Diablo 3 opnieuw kopen. Maar omdat je examens hebt, kun je em niet meer kopen tot de zomervakantie.

Ik wens een poetsdoekje voor m'n bril.
Oud 28-05-2012, 03:27
Linda Prins
Linda Prins is offline
In plaats van een poetsdoekje krijg je een poetsdoek voor de wc-bril

Ik wens dat ik niet weer inslaap val tijdens het zonnen
Oud 28-05-2012, 09:51
Verwijderd
Je valt niet in slaap tijdens het zonnen, omdat je de hele tijd wordt lekgestoken door wespen en muggen. Daardoor blijf je dus wakker.

Ik wens een vliegenmepper die vliegen niet dood maakt, maar vangt en dat je ze daarna rustig naar buiten kan brengen.
Oud 28-05-2012, 10:46
Dasherman
Dasherman is offline
Je krijgt er een, maar het muteert ze en ze kunnen daarna je huis in teleporteren. Die vang je nooit meer, dus zit je voor eeuwig met ze in huis.

Ik wens dat mijn vrienden Diablo kopen
Oud 28-05-2012, 15:03
Verwijderd
Jouw vrienden kopen Diablo en maken ruzie wie haar aandacht mag.

Ik wens mijn waardering makkelijker te kunnen tonen.
Oud 28-05-2012, 19:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je bent niet meer in staat tot 'dankjewel' zeggen: voor ieder bedankje zoen je de betreffende persoon nu op de mond. Staat er meer dankbaarheid op het spel, dan gooi je zonder moeite je kleding uit. Helaas vindt je omgeving niet direct dat je dánkbaarder geworden bent.

Ik wens langere, dunnere benen. Die aan mijn lichaam vastzitten op de plek waar mijn korte dikke benen nu zitten en dat die dan ook weg zijn.
Oud 28-05-2012, 21:42
Turk February
Turk February is offline
Je krijgt langere, dunnere benen. Drie meter langer en vijftien centimeter dunner. Hierdoor val je om.

Ik wens een helpaap.
Oud 29-05-2012, 12:44
Verwijderd
is dat een katholiek uit de hel of een aap die je helpt?
Oud 29-05-2012, 12:52
Verwijderd
Je krijgt een helpaap, maar eigenlijk krijg je een betoverde pollepel, want het Hebreeuws voor 'betoverde pollepel' is helpaap en God kan alleen Hebreeuws. De pollepel is zo betoverd dat hij je elke dag in kleine stukjes slaat. Daarom moet Para elke dag helemaal duizend kilometer lopen om levenswater te halen en je beter te toveren, en dat gaat natuurlijk niet, want dan slijten haar voeten helemaal af. Daarna gaat je moeder het proberen, maar die slijt ook tot haar middel af. Al je vrienden en familieleden slijten af. Op een gegeven moment kan niemand meer voor je om levenswater gaan, dus dan blijf je dood. De betoverde pollepel blijft je slaan, maar dat geeft dan natuurlijk niet meer, want je bent dood.

Ik wens dat er nooit meer vliegtuigen gekaapt worden.
Oud 29-05-2012, 17:27
Dasherman
Dasherman is offline
Er worden nooit meer vliegtuigen gekaapt, want vliegende auto's worden uitgevonden. Vliegtuigen? Verschrikkelijk ouderwets.

Ik wens dat mijn wens niet verpest wordt
Oud 29-05-2012, 17:48
Verwijderd
Je wens wordt niet verpest, maar je haar wel. Iemand smeert ontharingscreme in je haar terwijl je slaapt en als je wakker wordt, heb je allemaal kale plekken op je hoofd.

Edit: Ik wens dat mijn buikpijn over is.
Oud 29-05-2012, 18:40
Dasherman
Dasherman is offline
Je buikpijn gaat over, maar de rest van je lichaam doet nu wel pijn

Ik wens dat mijn ouders me met rust laten zodat ik op mijn kamer kan blijven
Oud 29-05-2012, 19:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je ouders laten je met rust: ze sluiten je op in je kamer, zodat je daar kunt blijven en er nooit meer uit kan, en omdat ze je met rust laten brengen ze je ook geen eten en verhonger je na een paar weken.

Ik wens dat ik een balkon met groentetuintje heb, zodat ik altijd verse groentes in huis heb.
Oud 29-05-2012, 20:21
Verwijderd
Je krijgt je groentetuintje, maar die is erg geliefd bij vogels en voordat je het weet, hebben ze het allemaal al opgegeten en overal poep achter gelaten. Ook bij je buren, waar jij de schuld van krijgt.

Ik wens dat ik het goed ga doen bij de auditie.
Oud 29-05-2012, 21:11
AzN
AzN is offline
Je doet het goed bij de auditie, maar alle andere deelnemers doen het beter.

Ik wens een doorbetaalde zomervakantie van drie maanden.

Regels voor berichten