Verwijderd
|
Een collega van me stond eens ergens plantjes te plukken. Nou is alles voor mij praktisch onkruid als het groen is, dus ik frons en vraag dafuq ze aan het doen is. "Oh, dat is voor m'n konijn!", antwoordde ze. Waarop ik prompt zei "Ah, dan weet ik wel wat je deze kerst gaat eten
![]() ![]() |
||||
|
|
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Charlize Theron, daar zou je dus ook in het Nederlands een gesprek mee kunnen hebben.
![]() |
||||
|
Verwijderd
|
Nohh Berlijn! De kroegjes en gore dampende nachtclubs zijn awesome-o
![]() le edit: // De Tweede Kamer heeft dinsdag een motie van D66 aangenomen, waarmee het omstreden ACTA-verdrag wordt verworpen. Het aannemen van de motie betekent dat Nederland zijn handtekening niet onder het antipiraterijverdrag zal zetten. ![]() |
||||
|
|
Citaat:
Nohh Berlijn! De kroegjes en gore dampende nachtclubs zijn awesome-o
![]() le edit: // De Tweede Kamer heeft dinsdag een motie van D66 aangenomen, waarmee het omstreden ACTA-verdrag wordt verworpen. Het aannemen van de motie betekent dat Nederland zijn handtekening niet onder het antipiraterijverdrag zal zetten. ![]() ![]() Heb jij nog tips? En Hoera voor anti-ACTA! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Juh! Ik heb m'n homies zo ver gekregen om mee te gaan naar 't Berlin Festival, want dat was vorig jaar echt de shit. Van de stad zelf heb ik niet heel veel gezien, want op dag 1 kwamen we te laat aan, raakten we verdwaald en waren de winkels al dicht en op de laatste dag (zondag) waren alle winkels dicht.
![]() Heb jij nog tips? En Hoera voor anti-ACTA! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
|
|
Citaat:
Yeah, ik geloof dat wij een erg plezant doch cheapass hostelthingie geregeld hadden, maar de naam van die toko is me ontschoten. Ik zal meteen m'n Duitse homeboy even polsen of hij dat nog weet. Zal 't je later wel PM'en. Voor de rest zijn we 's avonds gewoon de stad in gegaan en een kroegentocht gestart die eindigde in echt een bizar vunzig dans...hol
![]() Museum-Insel heb ik wel gezien en het hele muur-monument enzo. En de extreem hippe winkels bij Alexander Platz. |
||||
![]() |
|