| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dit is een gave thread:
http://www.reddit.com/r/AskReddit/co...nd_with_their/ |
|
|
|
Verwijderd
|
Ah Trimm: wij hebben hierrr overnacht. Goed te doen en als ik me niet vergis best op loopafstand van de stad.
|
|
|
||
|
Citaat:
edit: wahjooooh! 50 euro pp/pn. No wai!
|
|
|
|
Het kan ook per periode en hoeveelheid mensen verschillen. Daarom ga ik gewoon altijd naar booking.com ofzo en dan de laagste prijs bovenaan.
Dat hotel van fizzle kan ik trouwens niet vinden. Wel 'winters', maar dat is ook vrij duur.
|
|
|
|
Ook mooi dat hij loopt te kankeren op Dour. 'huuuh, ik ken die bands niet'. Ja, daar gaat het ook om, pipo, dat je nieuwe bands ontdekt. En die bandjes staan ook echt niet in een tentje voor 20 man te spelen.
Ik vind het jammer dat ik dit jaar niet weer naar Dour kan. Mooi festival.
|
|
|
Verwijderd
|
't Is een beetje een faler, met z'n avondklok. En dat maximaal drie dagen omdat vier onverantwoord is; iedereen die wel 'ns een vierdaags festival gedaan heeft weet dat je daar rekening mee moet houden vanaf dag één, omdat je anders gewoon 'n dag (c.q. avond) gaat missen.
Laatst gewijzigd op 30-05-2012 om 13:39. |
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet je hoe dik ik ben. Oke oke, ik zou eigenlijk ook moeten opletten, maar grrr VOEDSEL ![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
zwangerschapskilo's bladibla. Ik zit nu zelfs in het officiele TE ZWAAR gedeelte van de bmi meter Als ik 2 kilo afval niet meer, maar pff. Ik wil er 12 af.Jij bent toch niet dik? Ja, voedsel <3
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ik word echt kwaad van mensen die (veel) dunner zijn dan ik en denken dat ze moeten diejeten. Ik word dan zo met mijn neus op mijn eigen vadsige feiten gedrukt.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil er iets van 8 af. Maar dat roep ik ook al een jaar. |
|
|
|