Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk niet dat een van de andere partijen met de partij van pimmetje/Leefbaar nederland wil samenwerken. Dat doet geen enkele zichzelfrespecterende partij
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is Rotterdam wel een stad waar Pim ook veel meer kans heeft dan ergens anders (hij doet ook niet voor niets dáár mee)
|
![]() |
De vier grootste partijen in die laatste opiniepeiling voor de landelijke verkiezingen zijn de PvdA, CDA, VVD en Pim.
En ik zie CDA alléén niet met PvdA enzo in een coalitie maar misschien ligt dat aan mij.. Dus het zou heel goed kunnen dat Pim wel in de regering komt en dan moeten ze wel samenwerken. Tuurlijk misschien niet, maar het is best een redelijk grote kans dat Pim wel in de regering komt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Als Pvda en VVD slim waren hadden ze die gozer in Groningen burgermeester van Pvda genomen als lijsttrekker net zo als voor vvd Zalm.
Die gasten spreken mensen aan en ze zijn slim. Maar Pvda gaat nipt winnen kijk maar in de gemeenten verkiezing ,ze hebben verloren maar ze zijn nog steeds de grootste nipt gevolgd door de VVD. Dan kan je nog zo hard lullen Pimmetje kabouter gaat winnen,maar ga eerst de krant lezen voor je gaat lullen.
|
![]() |
Maar aan de andere kant is Pim ook wel weer zo intelligent om zich te kunnen bedenken dat als hij niet met concrete oplossingen komt, hij het toch niet lang zal kunnen volhouden. Hij weet dat hij als hij in de regering zit met echte voorstellen moet komen en niet met loze vastellingen of onrealistische oplossingen ofzo.. Dus ben wel benieuwd hoe dat dan gaat verlopen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kan ik misschien nog gelijk op mijn achtiende stemmen (tussentijdse verkiezingen) ![]() [Dit bericht is aangepast door halve banaan (07-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Suzan
||
![]() |
Citaat:
Haha, nou zeg jij bent wel erg pessimistisch. tuurlijk komen er zeker wel 2 in het nieuwe kabinet. D'66 is afgeschreven, dat is voor 100 % zeker. De oude garde ( Paars ) krijgt wel met de aankomende verkiezingen een flinke trap tussen de benen. En dat is niet meer dan gerechtigheid, want de politiek slaapt en dat is jammer. Pim brengt weer leven in de brouwerij...maar hij zal altijd een coaltie moeten vormen met een van de grootste partijen --> VVD of PVDA, CDA niet want deze heeft al gezegd dat ze geen coalitie willen. Maar ik durf te wedden dat wanneer puntje bij paaltje komt iedereen vooraan staat om met Pim samen te werken. Pim gaat falen de komende 4 jaar daar ben ikv an overtuigd, maar het is goed dat iemand zoals hem even de politiek wakker schud!
|
Verwijderd
|
Dingen die ik weet:
PvdA- Verliest aardig wat, maar blijft de grootste. Willen regeren, maar met wie weten ze niet. In ieder geval niet met Pim, want Melkert met Pim geeft oorlog. CDA- Wordt waarschijnlijk de 2de partij. Willen wel regeren, zien wel wat in een coalitie met Groenlinks en PvdA. VVD- Gaat flink verliezen maar zal wel willen blijven regeren. Dus, wat wordt het? |
![]() |
|
![]() |
HILVERSUM VVD-coryfee Wiegel sluit niet uit dat premier Kok terugkomt op zijn besluit politiek Den Haag te verlaten, maar voor "nog een rondje" kiest.Wiegel zei dit in Buitenhof in reactie op het lijsttrekkersdebat,waarin Melkert,PvdA, "nog slechter" was dan VVD'er Dijkstal. Wiegel vindt het logisch dat de PvdA en zijn eigen VVD de komende weken in de verkiezingscampagne de sterkste troeven inzetten.Bij de VVD is dat in de ogen van Wiegel minister Zalm van Financien. Als de VVD in de regering blijft,moet de partij samenwerking met Pim Fortuyn niet uitsluiten,vindt Wiegel.Minister Jorritsma wil die samenwerking niet.
----------------------------------------- hmm, interesting ![]() |
![]() |
|
Misschien halen LN en LPF wel een meerderheid.
![]() Want het PvdA is nu ook doodgebloed met Melkert, na het kinderachtige optreden van Ad. Ik kon me al niet voorstellen dat er mensen waren die op PvdA zouden stemmen, dat kan ik nu helemaal niet meer voorstellen. Maar als ik reeel ben dan kan dit wel eens de coalitie worden: LPF-LN-VVD (of CDA ipv VVD). Overigens denk ik ook dat bij een nieuwe opiniepeiling de PvdA wel eens niet meer de grootste kan zijn. Dat wordt halverwege deze week bekend, ben benieuwd. Het CDA kan wel eens de grootste worden, en LPF wel derde. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|