![]() |
|
Die vragen horen hier niet dus ik splits het even af in een apart topic
![]() Het komt soms voor dat vrouwen op jonge leeftijd al in de overgang komen, maar zweetaanvallen an sich zijn geen symptoom dat exclusief voorkomt bij de overgang. ![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2012 om 19:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zweten is niet door warmte.. vreemde is bv dat ik bij 1 uur hardlopen amper/niet zweet en bv als ik het koud heb enorm zweet terwijl ik stil zit, het zijn echt zweet aanvallen niet door het weer/activiteit.
ik lees de signalen bv onregelmatig, wisselende emoties etc Ik heb trouwens sinds een tijd ook een enorm slechte huid gerkregen ( gezicht) lage bloeddruk en trage hartslag (ongeveer 50)zou het daar ook wat mee te maken hebben? |
![]() |
|
Ja, zijn misschien wel symptomen die passen bij een vroege overgang, maar dat wil natuurlijk niet direct zeggen dat het dat ook daadwerkelijk is, het kan van alles zijn. Als je je er zorgen over maakt, kun je het beste even naar de huisarts gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben een paar kilo aangekomen ( heb geen overgewicht ben van mezelf erg slank gebouwt maar heb soms 'vreet' aanvallen ) Meer boulion drinken helpt lees ik? ( als dat het is) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet dat ik wel denk dat het de overgang is, hoor, maar je zult sowieso weleens naar een arts moeten. Hoelang heb je je zweetaanvallen al? Kan het horen bij een griep? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee het is geen griep, een aantal maandengeleden is het begonnen. ( rond oktober tegelijk met mijn slechte huid ) ik heb het niet constant het wisselt heel erg soms bv 4 dagen de hele tijd dan weken niet dan weer wel. |
![]() |
||
Citaat:
Dus als je de klachten zorgwekkend vindt, ga naar de huisarts. Als je jezelf niet op je gemak voelt bij je huidige arts, ga je op zoek naar een andere arts. Het internet kan nooit een echte arts vervangen, en het advies dat je hier krijgt is algemeen en puur informatief, geen persoonlijk advies en niet specifiek voor jouw situatie.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Doe eens niet zo denigrerend
![]() Als er een hormonale oorzaak aan haar klachten ten grondslag ligt dan zijn psychische klachten, zoals stemmingswisselingen, niet vreemd. En verder komt het wel voor dat jonge vrouwen vervroegd in de overgang komen (1% van de vrouwen heeft daar last van), dus nogmaals geen reden om te lachen.
Laatst gewijzigd op 06-06-2012 om 13:01. Reden: spelfout |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, als het echt syndroom van Cushing zou zijn, wordt dat meestal behandeld met glucocorticoïdremmers en uiteindelijk een operatie. Maar dat is wat voorbarig, want je hebt nog geen bloed laten prikken. Dus voordat je allemaal conclusies gaat trekken, ga naar je huisarts. Als je slechte ervaringen hebt met deze huisarts, schrijf je dan in bij een andere. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een veel voorkomende gedachte is dat psychische klachten altijd veroorzaakt moeten zijn door een hevig trauma of enorme stress, maar meer dan de helft van de keren is het bij psychische klachten niet echt duidelijk waar ze vandaan komen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: ik zou 'gewoon' naar de huisarts gaan. Zoek desnoods een andere. Want je wilt toch weten waar je klachten vandaan komen en wat je er tegen kan doen? Wij kunnen niet heel veel voor je doen, een huisarts wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
PhotoShop: harde overgangen subtiel overlappen hastalapastaaa | 7 | 10-08-2006 12:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeder en de overgang Angeleyes16 | 4 | 10-03-2005 20:10 | |
Algemene schoolzaken |
Overgang van HAVO naar HBO Milly | 14 | 02-06-2004 10:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
laatste menstruatie..overgang? Tulpje6 | 8 | 08-11-2003 15:19 | |
Algemene schoolzaken |
Overgang SkateMode | 2 | 28-05-2002 12:12 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Fase Overgangen Xtreme Gogeta | 6 | 08-12-2001 15:58 |