Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2012, 20:17
bartwelten
bartwelten is offline
Hallo,

Ik vind een collega al een tijdje leuk. Ik heb er nu gevoelens voor gekregenWe kennen elkaar al een tijdje.
Ze is heel lief, bezorgzaam tegen me. Ook vandaag was ze bezord om me, omdat ik mijn kniw lle had gekneusd. Ze zei dat ik naar huis moest. Ze zei: ik wil je echt niet weg hebben, maar je kan beter gaan. Ik weet dat ze geen vriend heeft.

Ze vind het altijd wel leuk als ik er ben.
Zij en ik zijn heel erg verlegen. Hoe moet ik hiermee omgaan en hoe kom ik er achter of zij mij ook leuk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2012, 20:19
xVeerle
xVeerle is offline
Misschien vragen of ze buiten het werk om een keertje iets met je wil gaan drinken? Dan heb je toch ook meer tijd om elkaar echt te leren kennen en dan merk je vanzelf waarschijnlijk wel of het van 2 kanten klikt?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 20:45
Siron
Siron is offline
Citaat:
Ze is heel lief, bezorgzaam tegen me. Ook vandaag was ze bezord om me, omdat ik mijn kniw lle had gekneusd. Ze zei dat ik naar huis moest. Ze zei: ik wil je echt niet weg hebben, maar je kan beter gaan. Ik weet dat ze geen vriend heeft.

Ze vind het altijd wel leuk als ik er ben.
Dat is leuk om te horen. Dit wil nog niet per se zeggen dat ze gevoelens voor je heeft, ze kan ook zo omgaan met jou als een vriend.

Citaat:
Zij en ik zijn heel erg verlegen. Hoe moet ik hiermee omgaan en hoe kom ik er achter of zij mij ook leuk vind.
Neem haar mee uit. Dan krijgt ze de kans om je ook te leren kennen naast het werk.
Het is nu aan jou om aantrekkingskracht op te wekken (wil je hier tips over?), want anders zal ze je als een goede vriend gaan beschouwen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 21:07
bartwelten
bartwelten is offline
Tips zijn welkom
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 21:09
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Vraag inderdaad of ze eens iets leuks met je wil doen. Elkaar vriendschappelijk behandelen zoals zij nu doet is vrij normaal op het werk, dus om erachter te komen of ze iets voor je voelt zul je actie moeten ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 22:58
*oma*
*oma* is offline
In mijn contract staat dat het verplicht is om het het te melden als je een relatie hebt, dus mochten jullie iets krijgen dan is het handig dat even te checken. Daarnaast zou ik het wel voorzichtig aanpakken, want als het slecht afloopt ben je nog wel steeds collega's of één van jullie werkloos... (Mijn vriendje is trouwens ook een collega van mij)
Oud 02-06-2012, 01:43
bartwelten
bartwelten is offline
Ze kijkt me steeds lief aan, en lacht leuk als ze ik naar haar kijk.
Echter heb ik moeite om een gesprek op gang te houden

Ik weet niet of ik bindingsangst heb, of ik ben heel verlegen, omdat ik bij meisjes heel stil word
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 13:27
joris19
joris19 is offline
Zou zeggen speel openkaart, zeg wat je van haar vindt, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Anders loop je jezelf alleen maar gek te maken. Want hoe langer je wacht, des te groter de teleurstelling zal zijn als de gevoelens niet wederzijds blijken te zijn. succes
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Zou zeggen speel openkaart, zeg wat je van haar vindt, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Anders loop je jezelf alleen maar gek te maken. Want hoe langer je wacht, des te groter de teleurstelling zal zijn als de gevoelens niet wederzijds blijken te zijn. succes
Dit lijkt me echt een slecht plan in dit geval. Ze zijn collega's en als hij meteen, zonder dat ze überhaupt echt iets samen hebben gedaan, gaat verkondigen hoe leuk hij haar vindt etc.. dan kan dat voor hele ongemakkelijke momenten op de werkvloer zorgen en ik denk niet dat dat is wat hij wil bereiken.

Dus, zoals al eerder gezegd is; Vraag gewoon of ze een keertje zin heeft om iets te gaan doen of om samen te eten of wat dan ook en wacht haar reactie af. En kijk daarna, als ze ja zegt, hoe het is om samen te zijn en of ze dan nog steeds zo leuk is als jij denkt dat ze is.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 20:19
bartwelten
bartwelten is offline
Ik ben een beetje dom geweest volgens mij. Ik kwam haar vanmiddag tegen bij get sporten. Ze zei dat ze zich veel zorgen maakte om mij, ik heb op dit monent een blessure. Ik zei dat kont allemaal wel goed. Daarna heb ik haar niet meer gesproken. Tijdens het sporten keek ze regelmatig naar mij, ik keek even terug en we glimlachte naar elkaar. Daarna keek ik weg, alsof ik op mij scherm keek. Ik kon best wel verlegen over denk ik. Ii weet niet wat ze nu van mij denkt. Tijdens het sporten hadden we goed zicht op elkaar.

Een pasr dagen geleden hadden we een feestje. We hebben ff gepraat maar er vielen regelmatig stiltes, ik ben niet zoon goede prater. Maar ze vroeg of ik veel op stap ging enzo. Ik zei dat ik niet veel opstap ging. Ze vroeg wel ocer dingetjes door. Ik weet niet of ze mij leuk vind. Altijd als ik haar tegen kom dan lacht ze zo lief. Stal dat ik met haar iets ga doen, wat zou ik het beste kunnen doen enzo. Ik ben bang dat ik het vandaag heb verpest :$
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een beetje dom geweest volgens mij. Ik kwam haar vanmiddag tegen bij get sporten. Ze zei dat ze zich veel zorgen maakte om mij, ik heb op dit monent een blessure. Ik zei dat kont allemaal wel goed. Daarna heb ik haar niet meer gesproken. Tijdens het sporten keek ze regelmatig naar mij, ik keek even terug en we glimlachte naar elkaar. Daarna keek ik weg, alsof ik op mij scherm keek. Ik kon best wel verlegen over denk ik. Ii weet niet wat ze nu van mij denkt. Tijdens het sporten hadden we goed zicht op elkaar.

Een pasr dagen geleden hadden we een feestje. We hebben ff gepraat maar er vielen regelmatig stiltes, ik ben niet zoon goede prater. Maar ze vroeg of ik veel op stap ging enzo. Ik zei dat ik niet veel opstap ging. Ze vroeg wel ocer dingetjes door. Ik weet niet of ze mij leuk vind. Altijd als ik haar tegen kom dan lacht ze zo lief. Stal dat ik met haar iets ga doen, wat zou ik het beste kunnen doen enzo. Ik ben bang dat ik het vandaag heb verpest :$
Het is toch wel duidelijk? Lees je eigen verhaal eens na. Ze geeft je genoeg hints, dus volgens mij is het wel duidelijk
Als je geen actie onderneemt dan zal het op een keer te laat zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 23:24
joris19
joris19 is offline
Dus tijd voor actie, voordat ze haar interesse verliest.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 23:40
bartwelten
bartwelten is offline
Grrr. Ze heeft het op dit moment druk met haar studie. Iets leuk doen zit er op dit moment niet in Maar toen ik met haar aan het praten was, keek ze mij niet echt aan, maar af en toe, waarschijnlijk omdat ik constant naar haar keek. Ze keek vaak weg.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Grrr. Ze heeft het op dit moment druk met haar studie. Iets leuk doen zit er op dit moment niet in Maar toen ik met haar aan het praten was, keek ze mij niet echt aan, maar af en toe, waarschijnlijk omdat ik constant naar haar keek. Ze keek vaak weg.
Je moet ook niet constant naar haar kijken, dat is creepy...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 17:33
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je moet ook niet constant naar haar kijken, dat is creepy...
Als je met iemand aan het praten bent kijk je die persoon toch aan? Of kijk je dan steeds naar de grond/je voeten/de muur achter die persoon/whatever?

Dat het meisje hem niet aankijkt terwijl ze met hem praat is volgens mij geen goed teken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Als je met iemand aan het praten bent kijk je die persoon toch aan? Of kijk je dan steeds naar de grond/je voeten/de muur achter die persoon/whatever?

Dat het meisje hem niet aankijkt terwijl ze met hem praat is volgens mij geen goed teken.
Oh verkeerd gelezen, ik wist niet dat het tijdens een gesprek was
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 19:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zelfs dan kan ik er een beetje nerveus van worden als iemand me de hele tijd recht aankijkt, dan word ik heel zelfbewust over wat ik allemaal aan het zeggen ben en hoe ik eruit zie terwijl ik dat doe enzo.
Oud 16-06-2012, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Zelfs dan kan ik er een beetje nerveus van worden als iemand me de hele tijd recht aankijkt, dan word ik heel zelfbewust over wat ik allemaal aan het zeggen ben en hoe ik eruit zie terwijl ik dat doe enzo.
Af en toe even wegkijken is inderdaad het meest normaal

Laatst gewijzigd op 13-07-2012 om 23:15.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 02:20
SushiMonster
SushiMonster is offline
Nooit doen, altijd zaken en prive scheiden.
Oud 14-07-2012, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Nooit doen, altijd zaken en prive scheiden.
Hahaha wat een onzin, alsof hij ergens de directeur is. Het gaat waarschijnlijk om een supermarkt o.i.d., wat totaal geen prioriteit heeft
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 12:58
M. Tettenbaum
M. Tettenbaum is offline
Oeps
Oud 14-07-2012, 17:08
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
bezorgzaam
Reageren

Regels voor berichten