Advertentie | |
|
![]() |
|
In mijn contract staat dat het verplicht is om het het te melden als je een relatie hebt, dus mochten jullie iets krijgen dan is het handig dat even te checken. Daarnaast zou ik het wel voorzichtig aanpakken, want als het slecht afloopt ben je nog wel steeds collega's of één van jullie werkloos... (Mijn vriendje is trouwens ook een collega van mij)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, zoals al eerder gezegd is; Vraag gewoon of ze een keertje zin heeft om iets te gaan doen of om samen te eten of wat dan ook en wacht haar reactie af. En kijk daarna, als ze ja zegt, hoe het is om samen te zijn en of ze dan nog steeds zo leuk is als jij denkt dat ze is. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben een beetje dom geweest volgens mij. Ik kwam haar vanmiddag tegen bij get sporten. Ze zei dat ze zich veel zorgen maakte om mij, ik heb op dit monent een blessure. Ik zei dat kont allemaal wel goed. Daarna heb ik haar niet meer gesproken. Tijdens het sporten keek ze regelmatig naar mij, ik keek even terug en we glimlachte naar elkaar. Daarna keek ik weg, alsof ik op mij scherm keek. Ik kon best wel verlegen over denk ik. Ii weet niet wat ze nu van mij denkt. Tijdens het sporten hadden we goed zicht op elkaar.
Een pasr dagen geleden hadden we een feestje. We hebben ff gepraat maar er vielen regelmatig stiltes, ik ben niet zoon goede prater. Maar ze vroeg of ik veel op stap ging enzo. Ik zei dat ik niet veel opstap ging. Ze vroeg wel ocer dingetjes door. Ik weet niet of ze mij leuk vind. Altijd als ik haar tegen kom dan lacht ze zo lief. Stal dat ik met haar iets ga doen, wat zou ik het beste kunnen doen enzo. Ik ben bang dat ik het vandaag heb verpest :$ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je geen actie onderneemt dan zal het op een keer te laat zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat het meisje hem niet aankijkt terwijl ze met hem praat is volgens mij geen goed teken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zelfs dan kan ik er een beetje nerveus van worden als iemand me de hele tijd recht aankijkt, dan word ik heel zelfbewust over wat ik allemaal aan het zeggen ben en hoe ik eruit zie terwijl ik dat doe enzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-07-2012 om 23:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op collega lautjje16 | 6 | 17-01-2012 13:07 | |
Liefde & Relatie |
leidinggevende verliefd op mij? tender kiss | 8 | 06-10-2010 21:52 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op collega? Fantôme | 31 | 11-07-2005 18:07 | |
Liefde & Relatie |
dilemma.. verliefd op bezette, oudere collega Deedo Writer | 46 | 18-02-2005 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op 2 meiden tegelijk =-S X5-452 | 19 | 18-07-2004 22:11 | |
Liefde & Relatie |
niet verliefd op je ex maar waarom kan het zo pijn doen???? vrijgezel16d | 13 | 15-05-2002 12:55 |