Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2012, 14:35
Jessiexxx
Jessiexxx is offline
Hallo iedereen,
Gisteren heb ik per on geluk mijn iPhone in de (lege) wc met water water vallen...
Erg stom ja..
Heeft iemand enig idee wat ik nu Moët doen? De tel stoned nog aan en heb m niet kunnen uitzetten omdat het scherm vanzelf zwart werd. Daar na nog geprobeert m weer aan te zetten en Aan te sluiten maar Hij reageert niet... Alleen soms een apple-logo
Zal Hij het nog overleven?? Misschien na een reparatie etc( niet te duur)?
En weer iemand of de inboedelverzekering of een andere dit verzekerd??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2012, 14:53
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Is er garantie?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 16:25
Jessiexxx
Jessiexxx is offline
Nee... De garantie werkt helaas niet op waterschade of vochtschade
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 16:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vooral niet meer aanzetten, zorgen dat het meeste water eruit is, daarna een paar dagen laten drogen en dan bidden dat hij het weer doet als je hem daarna aanzet.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 16:57
Verwijderd
Ik had een keer per ongeluk mijn mobiel meegenomen tijdens het zwemmen, dat vond 'ie ook niet zo leuk. Toen heb ik hem snel uitgezet, goed laten drogen en daarna weer aangezet.
En dan hopen dat je geen fatale kortsluiting hebt gehad
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 17:21
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Heb gelezen dat als je de telefoon (of Mp3 speler) een dag in een bakje met rijst laat staan dat het vocht dan door de rijst wordt geabsorbeerd.

Maar zeker NIET aanzetten, want dan zal de schade alleen maar groter worden. Het vocht moet hoe dan ook echt eruit!
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 21:37
Jessiexxx
Jessiexxx is offline
Citaat:
Heb gelezen dat als je de telefoon (of Mp3 speler) een dag in een bakje met rijst laat staan dat het vocht dan door de rijst wordt geabsorbeerd.

Maar zeker NIET aanzetten, want dan zal de schade alleen maar groter worden. Het vocht moet hoe dan ook echt eruit!
Oke dankje! Alleen hetprobleem is zeg maar dat het al Gisteren is gebeurt dus had m al aan en uitgezet maar Hij werkte voor geen meter, viel na aanraking met water ook vanzelf uit en heb m nog niet aangekregen... Maarja heb m nu in de rijst gezet... Heb Je mss enig idee of Hij na een paar dagen nog kan werken of dat ik hem beter kan laten repareren?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Oke dankje! Alleen hetprobleem is zeg maar dat het al Gisteren is gebeurt dus had m al aan en uitgezet maar Hij werkte voor geen meter, viel na aanraking met water ook vanzelf uit en heb m nog niet aangekregen... Maarja heb m nu in de rijst gezet... Heb Je mss enig idee of Hij na een paar dagen nog kan werken of dat ik hem beter kan laten repareren?
Die van mij (Samsung Star) kwam tot leven na 4 dagen in de rijst.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 19:10
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Oke dankje! Alleen hetprobleem is zeg maar dat het al Gisteren is gebeurt dus had m al aan en uitgezet maar Hij werkte voor geen meter, viel na aanraking met water ook vanzelf uit en heb m nog niet aangekregen... Maarja heb m nu in de rijst gezet... Heb Je mss enig idee of Hij na een paar dagen nog kan werken of dat ik hem beter kan laten repareren?
Als hij aan heeft gestaan terwijl hij nat was dan is hij nu hoogstwaarschijnlijk gewoon kapot. Maar baat het niet dan schaadt het niet, je kunt hem best een paar dagen laten drogen en kijken of hij het dan doet. Doet-ie het toevallig dan is het mooi meegenomen.

Je zou kunnen kijken of je inboedelverzekering een reparatie vergoedt, soms (maar niet altijd) is dat het geval.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 18-06-2012 om 18:45. Reden: ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.