| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Laten we het maar niet meer hebben over het onbekende 'walvis'-meisje en of het wel of niet lief is om daar iets over te zeggen.
Citaat:
ot: Ik was vandaag @ parkpop en m'n haar was verregend en verwaaid en ik moest van iemand lachen naar de camera: ![]() Iemand anders zei ook dat ze precies dezelfde foto van mij heeft gemaakt, maar dit is dan ook mijn standaard 'verplicht blij doen voor de foto'-hoofd.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Trimm, dat lijkt inderdaad een bekend hoofd te zijn (wel leuk, hoor. ). Ik beeld me er een omhoogstekend duimpje bij in.
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het nog wel meevallen met de oncharmantheid van de foto, maar meer, je kan zooooo veel mooier/bevalliger op foto's staan, juist jij.Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik vind het cool dat ze aan ballet doet en oncool dat ze er op afgerekend wordt dat zo'n pakje totaal niet voor haar werkt, dat tussen dunnen sprieten staan ook totaal niet voor haar werkt en dat ze zich niet verbergt.
Laatst gewijzigd op 25-06-2012 om 21:57. |
||||
|
|
||
|
Citaat:
En ik vind dat je het heel lief verwoordt dankje
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De ezels wilden mijn brood. Ik vond dat niet zo tof.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Foto's van de opening gisteravond van Painting Canada in het Groninger Museum. Prinses Margriet was er (de foto's op fb van het museum en in de krant zijn het bewijs), maar wij hebben haar niet gezien.
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 13:12 | |
| Seksualiteit |
Nieuw gewaagd fototopique! Madgirl | 262 | 12-04-2004 20:20 | |
| De Kantine |
1 april grap!!! beckytjuhh | 130 | 04-04-2004 20:39 | |
| Lifestyle |
*** Fototopique der Lifestylers *** Verwijderd | 8 | 27-06-2003 20:50 | |
| Lifestyle |
Das topic der photo's Kubstudent | 487 | 17-06-2003 13:28 | |
| Lifestyle |
Fototopique Verwijderd | 407 | 16-09-2002 14:24 | |