Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2012, 01:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ironische Hemel of Een Duizend Woorden?
Gelukkig ben je geen vertaler, Soija.
Oud 01-07-2012, 02:00
Verwijderd
Ha! Ik wist dat jij meteen commentaar op mijn woordkeuze zou hebben.

Gelukkig kies ik mijn woorden vrij en bewust.
Oud 01-07-2012, 02:02
Carn
Carn is offline
Dat zou ik ook zeggen, ja.
Oud 01-07-2012, 02:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Met deze absurde temperaturen (kwik tikte 34 graden aan in de zon te Assen for fuck's sake) mij ook niet
Het was precies goed vandaag, hier althans. 34 wordt net iets te warm, maar volgens mij was het hier 22-25 graden met heel even een spettertje regen. Dikke prima, morgen weer, wat mij betreft
Oud 01-07-2012, 02:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Piratebay is down
Oud 01-07-2012, 02:04
Carn
Carn is offline
idd. Snel naar isohunt!
Oud 01-07-2012, 02:05
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik ook zeggen, ja.
En ook deze was voorspelbaar. Zal me verder uiteraard aan het rectum oxideren.

Doch leuk om te vertellen: ik vind ironisch een leuk woord, sinds een grap die kazet (hoe heet ie nu alweer) een keer maakte.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Piratebay is down
Citaat:
:TPB says that a DDoS attack is taking out part of their system at the moment. They are working on a solution.
google is yer friend.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Doch leuk om te vertellen: ik vind ironisch een leuk woord, sinds een grap die kazet (hoe heet ie nu alweer) een keer maakte.
goed verhaal, lekker kort .
Oud 01-07-2012, 02:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
The Pirate Bay seems to be down!

This isn't what you expected!
Reload in:
<klok>
We'd appreciate it if you could try again in this time, however we realise there are some people out there that ignore this and continue to click refresh, hit F5 and things trying to get to see if it's working yet.

typisch. Ja, isohunt is ook teringtraag atm
Oud 01-07-2012, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Piratebay is down
Wat wilde downloaden?
Oud 01-07-2012, 02:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
All connections busy, please search again a little later.
Laat maar, ik ga wel gewoon naar bed
Oud 01-07-2012, 02:08
Carn
Carn is offline
torrentz.com suffe veredelde searchengine maar voor dit soort situaties altijd handig
Oud 01-07-2012, 02:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat wilde downloaden?
Dr Horrible want ik ging van Nicholas Brendon naar Joss Whedon en tja. Maar niks werkt mee, dus dan maar niet.
Oud 01-07-2012, 02:09
Verwijderd
Kenniknie.
Oud 01-07-2012, 02:12
Carn
Carn is offline
http://dl.torlock.com/1090981.torrent boing.
Oud 01-07-2012, 02:15
Carn
Carn is offline

"Mortal Dildo Mover"
Oud 01-07-2012, 02:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kenniknie.
Een musical met Neil Patrick Harris en Nathan Fillion
Awesooooooooome! Ik vertrouw alleen tpb en isohunt. En eztv, maar die heeft alleen series.

Edit: Omdat ik heus wel idioot genoeg ben om een trojan binnen te halen dus
Oud 01-07-2012, 02:21
Carn
Carn is offline
daarom, torrentz. Er zijn meer sites dan die 3 die je opnoemt
Oud 01-07-2012, 02:26
Carn
Carn is offline
Felicia Day

The Guild is trouwens ook best tof
Oud 01-07-2012, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Een musical met Neil Patrick Harris en Nathan Fillion

Awesooooooooome! Ik vertrouw alleen tpb en isohunt. En eztv, maar die heeft alleen series.

Edit: Omdat ik heus wel idioot genoeg ben om een trojan binnen te halen dus
Awel.

Deze clip was wel leuk.
Oud 01-07-2012, 02:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
daarom, torrentz. Er zijn meer sites dan die 3 die je opnoemt
Ja weet ik wel, maar /para
Citaat:
Felicia Day

The Guild is trouwens ook best tof
The Guild is toch een online serie met Felicia Day?

Ik vond haar ook leuk in Dollhouse (ook weer van Joss en met Eliza <3), jammer dat het maar 2 afleveringen waren ofzo.
Citaat:
Awel.

Deze clip was wel leuk.
[filmpje]
Ik zal morgen eens kijken, ik ga nu echt slapen
Oud 01-07-2012, 02:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
She was a National Merit Scholar (1995) and graduated as valedictorian of her class. An accomplished violinist, Day was accepted to the Juilliard School of Music but chose to attend the University of Texas at Austin on a full scholarship in violin performance. She double majored in mathematics and music performance
Oud 01-07-2012, 02:37
Verwijderd
Ik heb The Guild op m'n xbox360 'ontdekt' Gratis featured video of zo, aangename verrassing.
Oud 01-07-2012, 05:46
Verwijderd
wlke idioot belt om deze tijd. nu kan ik niet meer slapen.
Oud 01-07-2012, 08:47
Verwijderd
Morninnng.
Oud 01-07-2012, 09:06
Verwijderd
hoi!

heftige keelpijn, zal wel door gister komen.
Oud 01-07-2012, 09:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb niks om aan te trekken maar mijn pa is hier over een half uur dus ik moet wel iets aan. Maar hij vindt dat ik iets opvallends en kleurigs aan moet en ik heb dat nieiet
Oud 01-07-2012, 09:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je laat je door je vader vertellen wat voor kleren je moet dragen?
Oud 01-07-2012, 10:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja we moeten samen optreden, dus hebben we ook iets te vertellen over wat de ander draagt zodat het bij elkaar past en ik ben die voetveeg jwz
Oud 01-07-2012, 10:45
Verwijderd
ben op dorpsfeest
Oud 01-07-2012, 10:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De appie is vandaag van 12 tot 19 u open. Op welk moment zal het het rustigst zijn?
Oud 01-07-2012, 10:52
Verwijderd
12/13 uur, dan gaat men lunchen/brunchen.
Oud 01-07-2012, 10:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hmmmz, dan zou ik dus nu moeten gaan... Ik ben nog niet alleen met mijn scootmobiel boodschappen gaan doen en ik durf niet zo goed
Oud 01-07-2012, 10:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maarja, eens moet de eerste keer zijn he. Geef me eens een schop onder mijn kont!
Oud 01-07-2012, 10:58
Verwijderd
*schop*!
Oud 01-07-2012, 10:58
Verwijderd
Je kan het
Oud 01-07-2012, 11:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Yes, heb een mooie jurk gevonden.ik ga franse stijl vandaag!
Oud 01-07-2012, 11:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ok, ik heb me aangekleed, ik heb een lijstje gemaakt. Nu nog een goede strategie bedenken..
Ik neem een stevige tas mee en een extra plastic zak. klein tasje voor mijn portemonnee en sleutels. In de winkel pak ik een mandje en zet dat op de bodem van de scoot, als ik alles heb ingeladen ga ik naar de extra brede kassa, daar ga ik me niet laten opjagen door mensen achter me, rustig boodschappen op de band en dannnnnnn ga ik eerst betalen en dan pas mijn boodschappen inpakken. En dan rijd ik nog naar de servicebalie voor sigaretjes. dat wordt 'm
Oud 01-07-2012, 11:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zo, wat een ongekend bruut weekendje TT-festival was dat zeg
Hah, was je in Assen? Ik ook. Maar ik ben niet eens naar de TT-nachten geweest, shame on me. Dat is zo ongeveer een doodzonde onder jonge (ex-)Assenaren geloof ik. Ik ben welgeteld één keer de nacht in geweest
Oud 01-07-2012, 11:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar nu moet ik an die arbeit. Morgen presentatie over het werkstuk van gisteren en die moet ik nog voorbereiden. Wel apart dat ik sinds vanochtend ineens opgezwollen klieren in m'n nek heb
Oud 01-07-2012, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Hah, was je in Assen? Ik ook. Maar ik ben niet eens naar de TT-nachten geweest, shame on me. Dat is zo ongeveer een doodzonde onder jonge (ex-)Assenaren geloof ik. Ik ben welgeteld één keer de nacht in geweest
Ik wist aanvankelijk niet eens dat ze er een festival omheen gebouwd hebben Topsfeertje hoor

Laatst gewijzigd op 01-07-2012 om 12:17.
Oud 01-07-2012, 12:11
Verwijderd
Ik ben nog nooit bij een TT-nacht geweest, maar ik heb wel veel mensen er vandaan zien komen en naartoe zien gaan. Over het algemeen beide nog/al dronken
Oud 01-07-2012, 12:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jazeker. En dat feestje is in de afgelopen jaren zelfs omgebouwd tot een heus vierdaags festivalletje. Vier avonden achter elkaar optredens in de binnenstad. Vroeger was er alleen Assernacht en TT-nacht.
Oud 01-07-2012, 12:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er wordt altijd heel erg veel gedronken ja. Ik ben er toen ik 10 ofzo was 's avonds eens geweest met een vriendin en haar ouders en ik was ontzettend geschokt door alle vieze dikke Duitsers, de straten vol met afgekloven kippenbotjes en de walm van bier. Die ervaring heeft er volgens mij voor gezorgd dat ik er nooit meer zo'n zin in heb
Oud 01-07-2012, 12:14
Verwijderd
Oh, maar de TT is in dat opzicht echt verschrikkelijk . De nacht en de TT zelf ook
Oud 01-07-2012, 12:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben er ook geen fan van persoonlijk, maar ik ben dan ook geen uitgaanstype.

Heb me laten vertellen dat het contract dat de TT voor 20 jaar met Assen heeft gesloten over 2 jaar afloopt, en dat het hele gedoe dan misschien wel verhuist. Zou niet echt positief zijn voor Assen, de TT is echt het enige dat de stad op de kaart zet
Oud 01-07-2012, 12:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
I did it! Het was nog rustig Tactiek mandje op de bodem van de scoot was alleen niet zo handig, dus daar moet ik nog iets op verzinnen. Voor de rest ging het prima!
Oud 01-07-2012, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er ook geen fan van persoonlijk, maar ik ben dan ook geen uitgaanstype.

Heb me laten vertellen dat het contract dat de TT voor 20 jaar met Assen heeft gesloten over 2 jaar afloopt, en dat het hele gedoe dan misschien wel verhuist. Zou niet echt positief zijn voor Assen, de TT is echt het enige dat de stad op de kaart zet
Is dat het contract over het racen, of echt alleen over die feesten? Want Assen en motorraces gaan de laatste paar jaar echt niet meer goed samen, en dat is zo ontzettend zonde

Citaat:
I did it! Het was nog rustig Tactiek mandje op de bodem van de scoot was alleen niet zo handig, dus daar moet ik nog iets op verzinnen. Voor de rest ging het prima!
Gelukkig maar dat het meeviel .
Oud 01-07-2012, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed zo!

Regels voor berichten