Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2012, 22:11
Verwijderd
OOo Uice, kom je ook in Den Bosch? Ik ben morgen in Den Bosch om een filmpje te maken voor het thuisfront in zhe mozherland, dan kan ik je filmen.
Advertentie
Oud 04-07-2012, 22:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ben je alweer een beetje gewend aan het Nederlands om je heen, Etmakas?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-07-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ben je alweer een beetje gewend aan het Nederlands om je heen, Etmakas?
Nee, ik heb vet keelpijn.
Oud 04-07-2012, 22:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Keelpijn van het Nederlands praten? Hoe kan dat nou weer? Gebruik je in het Russisch de g niet, ofzo?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-07-2012, 22:19
Verwijderd
Ik heb zowel in het Nederlands als in het Russisch over het algemeen een zachte g. Ik ben ook niet schor, het is meer dat mijn keel gewoon steeds helemaal moe en dichtgeknepen voelt. De klanken zitten gewoon heel ergens anders ofzo.
Oud 04-07-2012, 22:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ah, vandaar ^^.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-07-2012, 22:22
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
OOo Uice, kom je ook in Den Bosch?
Wie weet!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-07-2012, 22:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nu ga ik slapen. Dag forumvolk!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-07-2012, 22:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Welterusten Miekje!
Ik laat het nog even doorwaaien hier alvorens ik de deur sluit en ga slapen.
Oud 04-07-2012, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Bij bovenstaande vriendin zie ik het niet echt, maar het duurde ook 2 meets voor ik door had dat Lorelei goed bedeeld is Ik zie zulke dingen schijnbaar gewoon neit
Heb je zo weinig met borsten?
Citaat:
Dat is een leuk verhaal. Want, toen ik hoorde dat dat meisje een borstverkleining zou ondergaan, was ik eerst verbaasd. Omdat ik me niet kon herinneren dat ze zulke grote borsten had. En toen ik haar de volgende keer zag viel me pas op dát ze grote borsten had. En na haar operatie kon ik niets merken. Maar ja, het is toch niet alsof ze, bij wijze van spreken, de helft van je borsten weghalen. Dus je zult wel goed moeten kijken om het te zien. En zulke goede vrienden zijn dat meisje en ik nou ook weer niet.
Nou, als iemand een borstverkleining krijgt, is dat iemand die slank is, maar wel Tetten heeft. Een vriendin van mijn zus had dat dus, en ze kwam altijd mollig over (en was het dus niet). Toen haar borsten in verhouding werden, viel het pas op dat ze eigenlijk helemaal niet mollig was maar een standaard lijf had. In die zin kan het dus wel opvallen.
Oud 04-07-2012, 22:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet ook maar eens slapen ja. 3 dagen achter elkaar werken, amg! Zeldzaam. Maar goed, daarna 3 dagen vrij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2012, 23:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm, het jammere van pannenkoeken bakken is dat ik altijd beslag en pannenkoeken overhou. Nu moet ik twee dagen pannenkoeken eten.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-07-2012, 23:36
Verwijderd
Waarom is Missy serieus nog forumbaas, laat staan plusje? Ze heeft al bijna een maand niet gepost en haar laatste 50 posts zijn gemaakt in 4 maanden tijd
Oud 04-07-2012, 23:36
Verwijderd
We riepen 691 topics geleden al dat ze veel te inactief was
Oud 04-07-2012, 23:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nou, blijkbaar kom je er wel als je andere kwaliteiten hebt naast actief modereren!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-07-2012, 23:47
Verwijderd
Wat voor kwaliteiten heeft ze dan?
Oud 04-07-2012, 23:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Dat is een mysterie. Misschien iets voor Mythbusters.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-07-2012, 23:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom is Missy serieus nog forumbaas, laat staan plusje? Ze heeft al bijna een maand niet gepost en haar laatste 50 posts zijn gemaakt in 4 maanden tijd
Missy is wel nog actief hoor, tenminste, ze is bijna dagelijks online maar ze heeft het nogal druk met stage en is dus de afgelopen tijd wat minder actief met posten op het forum qua posts. Maar ze doet nog wel braaf bannen als ik stoute jongetjes tegenkom die geilen op navels.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-07-2012, 23:58
Verwijderd
De afgelopen tijd?
Oud 05-07-2012, 00:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mja, mij valt het wat minder op omdat ze op Admin wel gewoon reageert indien nodig. Maar Geel, LP en Trimm zijn hier toch vaak zat?
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 00:02
Verwijderd
Oh ja, dat is het punt niet, ik snap het gewoon niet. Maar het zal me verder een rotzorg zijn.

En blegh, wat hoor je duidelijk bij het fbteam zo
Oud 05-07-2012, 00:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Maar goed, dat moet ze zelf maar komen vertellen hoef het ook niet voor haar op te nemen. Ze loopt iig stage, en dat is denk ik wel een acceptabel excuus om een tijd wat minder actief te zijn qua posts.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 00:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ja, dat is het punt niet, ik snap het gewoon niet. Maar het zal me verder een rotzorg zijn.

En blegh, wat hoor je duidelijk bij het fbteam zo
Ja erg he? Ik zie het zelf ook.
Hoewel ik dit soort brave posts altijd al heb gemaakt dacht ik.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 00:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Vind je me toch nog wel een beetje lief?
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 00:09
Verwijderd
Nou ja, het saaitopic-debacle was 2,5 jaar geleden ofzo? Toen was het commentaar al dat ze veel te weinig aanwezig was.

En ja hoor ik vind je heel lief, maar vroeger vond je dat nog wel stom. Ik snap gewoon niet zo goed wat de lol van het forumen is als je alleen maar op Admin post en mensen bant
Oud 05-07-2012, 00:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mja, ik vind wel dat forumbazen actief moeten zijn, maar soms komt er bijvoorbeeld studie/stage tussen zitten, als dat tijdelijk is hoef je ook nog niet gelijk fb-af. Het stomme is natuurlijk dat ik dat wel weet omdat we daar een topic voor hebben op admin, en jij niet, en het daarom soms wat scheve gezichten kan trekken.

En op sommige subfora is het beleid dat sommige forumbazen alleen spam opruimen en de boel in de gaten houden, zonder dat er verwacht wordt dat er constant actief wordt deelgenomen qua posten. Is ook niet altijd goed, maar soms loopt het nu eenmaal zo.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 00:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik snap gewoon niet zo goed wat de lol van het forumen is als je alleen maar op Admin post en mensen bant
nou ja, modereren kan best leuk zijn (tis maar wat je er zelf van maakt), maar van jouw voorbeeld is het toch een beetje een soort overblijf-juf/meester uithangen en stoute kindjes aanspreken enzo, en daarna lekker roddelen in de docentenkamer. Lachen man!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-07-2012, 00:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
over fora gesproken, ik heb net weer eens ingelogd op een forum waar ik ook al sinds 2002 lid van was. Maar die shit werkt nog gewoon
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-07-2012, 00:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nou ja, modereren kan best leuk zijn (tis maar wat je er zelf van maakt), maar van jouw voorbeeld is het toch een beetje een soort overblijf-juf/meester uithangen en stoute kindjes aanspreken enzo, en daarna lekker roddelen in de docentenkamer. Lachen man!
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 00:29
Verwijderd
Citaat:
nou ja, modereren kan best leuk zijn (tis maar wat je er zelf van maakt), maar van jouw voorbeeld is het toch een beetje een soort overblijf-juf/meester uithangen en stoute kindjes aanspreken enzo, en daarna lekker roddelen in de docentenkamer. Lachen man!


@Marin: maar het is dus niet puur haar stage, het duurt al jaren. Verder snap ik dat je op welkom en voorstellen weinig in te brengen hebt, maar ze is plus van ontspanning, de leukste fora, dan ga je daar toch gewoon lekker posten?

Nou ja, anyhow, ik heb er verder geen last van, het was een observatie.
Oud 05-07-2012, 00:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Stuur haar een pm zou ik zeggen!
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 00:36
Verwijderd
Nein, dat werkte 3 jaar geleden ook niet
Oud 05-07-2012, 00:37
Verwijderd
Nieuw onderwerp!
Oud 05-07-2012, 00:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Join Date: 07-07-2002

wat een toeval dat ik opeens aan een ander forum moest denken, bijna 10 jaar lid!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-07-2012, 00:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Join Date: 07-07-2002

wat een toeval dat ik opeens aan een ander forum moest denken, bijna 10 jaar lid!
De Kosmos zal het wel voorbestemd hebben!
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 00:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nieuw onderwerp!
Niemand zegt iets over mijn nieuwe avatar buhuhuhuhuuu
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 00:55
Verwijderd
arme martin. Hij is leuk

Ik duik zo m'n bed in, slaap fijn!
Oud 05-07-2012, 00:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Gelukkig is het een verdrietig poesje

Slaap fijn lieve sann! Droom zacht onder je poesje!
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 05:57
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Blurgh. Goedemorgen, forum.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-07-2012, 05:58
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 05-07-2012, 06:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mogguh.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-07-2012, 07:22
Verwijderd
Waarom gaan alle winkels pas om negen uur open?
Oud 05-07-2012, 07:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Succes met je krantjes, Turk
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-07-2012, 08:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, telsell verkoopt een ring die je helpt af te vallen. Als je 'm draagt om je pink val je af over je hele lichaam, om je ringvinger voor je buik, etc. Echt wtf

edit: HAhahahaha, "bestel nu en ontvang de magnetische oorbel, die je eetlust vermindert."
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-07-2012, 08:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Omg, telsell verkoopt een ring die je helpt af te vallen. Als je 'm draagt om je pink val je af over je hele lichaam, om je ringvinger voor je buik, etc. Echt wtf

edit: HAhahahaha, "bestel nu en ontvang de magnetische oorbel, die je eetlust vermindert."
Dat ding moet ik hebben, lijkt me duidelijk.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-07-2012, 08:53
Verwijderd
Whuuuuut
Oud 05-07-2012, 09:46
Verwijderd
Bestaat het wws nog?
Oud 05-07-2012, 09:53
Verwijderd
Het bestaat. Maar er zijn telkens niet genoeg deelnemers ofzo.
Oud 05-07-2012, 09:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Loreleitje, wat spreken we af voor vrijdag? Volgens mij is het een half uurtje vroeger geworden dan de oorspronkelijke tijd.
Citaat:
12.15 worden we geacht om aanwezig te zijn in de Paardenkathedraal, das vlakbij m'n werk toch? Zal ik rond kwart voor 12 bij jou zijn dan?
Citaat:
"Dit zo even globaal, ter plekke zullen jullie meer informatie ontvangen over wat er zoal van jullie wordt verwacht." ik vind dit wel spannend trouwens
Is prima. Dat is vlak bij je werk ja, vlakbij Restaurant Goesting (en Restaurant de Kust). Ik ben ook wel benieuwd
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-07-2012, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Bestaat het wws nog?
Nee, maar je kan overwegen om het weer te starten!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.