Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Afwassen: 1 punt
2x was draaien: 2 punten Was opvouwen: 1 punt Direct na het afwassen, afdrogen: bonuspunt Pizza in de oven gestopt: 1 strafpunt Dat is dan 4 punten.... Hmmmz Ik vind het trouwens wel oneerlijk dat afwassen en de vaatwasser uitruimen hetzelfde aantal punten oplevert! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren:
2 wc's gepoetst: 2 punten Pannen afgewassen: 0,5 punt (want ik vind het geen volledige afwas) 2 wassen gedraaid: 2 punten (een knuffel-was en een luier-was, krijg ik daar bonuspunten voor? ![]() Vaatwasser uitruimen: 1 punt Hele dag op kind gepast: 4 bonuspunten punten Bed opmaken terwijl er niemand op je slaapkamer gaat komen: 1 bonuspunt Om 7 uur opgestaan: 1 bonuspunt 11,5 pt Vandaag tot nu toe: Was opvouwen: 1 punt Vaatwasser uitruimen: 1 punt Ik ga een halve dag op kind passen: 2 bonuspunten Bed opmaken terwijl er niemand op je slaapkamer gaat komen: 1 bonuspunt Luxaflex gefixt op de studeerkamer: 1 bonuspunt 6 pt Nu studeren en daarna eens kijken of ik nog wat kan breien vandaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maandag: 6:10 opgestaan, 1 bonuspunt; totaal 1
Dinsdag: 7:00 opgestaan, 1 bonuspunt; totaal 1 Woensdag: 6:50 opgestaan, 1 bonuspunt; totaal 1 Donderdag: 6:20 opgestaan, 1 bonuspunt, woonkamer opgeruimd, 1 punt, konijnenhok schoongemaakt, 1 punt; totaal 3 Vrijdag: 6:40 opgestaan, 1 bonuspunt; totaal 1 Zaterdag: taart bakken, 1 bonuspunt, afwassen 1 punt, woonkamer opruimen 1 punt; totaal 3 Zondag: toilet beneden schoonmaken, 1 punt; toilet boven schoonmaken, 1 punt Laatst gewijzigd op 08-07-2012 om 11:17. |
![]() |
|
Opstaan om 8.00: 1 pnt
Kinderen: 5 pnt Was aangezet: 1 pnt Was opgevouwen: 1 pnt Stofzuigen: 3 pnt Afwassen en -drogen: 2 pnt Plastic aan de weg gezet: 1 pnt 14 pnt ![]()
|
een vuilniszak buiten gezet: 1 punt
1 Was draaien: 1 punt 1x Was opvouwen: 1 punt Bed verschonen: 1 punt Bed opmaken terwijl er niemand op je slaapkamer gaat komen: bonuspunt Iets repareren in huis (ik heb een extra rattenreismandje gemaakt, kostte veel energie dus ik vind dat het telt!): bonuspunt Bezorgmaaltijd: 1 strafpunt 5 puntjes.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Gisteren:
Opstaan: 1 pnt Kinderen: 5 pnt Afwassen: 1 pnt Was aangezet: 1 pnt Badkamer schoonmaken: 2 pnt Wc schoonmaken: 1 pnt Stofzuigen: 3 pnt Bedden opmaken: 2 pnt Totaal: 16 punten.
Laatst gewijzigd op 11-07-2012 om 11:04. |
![]() |
|
Verwijderd
|
een vuilniszak in de kliko in je tuin telt niet vind ik, anders krijg ik zo hier en daar ook nog punten. Met vuilniszak naar de container brengen bedoelde ik zo'n volle vuilniszak die je een hele straat door moet sjouwen voor je bij de grote container bent die een keer in de week geleegd wordt, niet dat je gewoon even je keukenemmertje leegt
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoera, veel punten. Voor mijn doen
![]() Opstaan tussen 5.30 en 8.30: 1 punt Bed opmaken zonder dat er iemand langskomt: 1 punt Was opvouwen: 1 punt Kamer opgeruimd: 1 punt Kamer afgestoft: 1 punt Kamer gestofzuigd: 1 punt En telt het ook mee als je spullen hebt verschoven en daarbij ook dingen allemaal hebt schoongemaakt? Ik ging mijn bank verschuiven, maar ik heb ook direct die hele bank gezogen vanwege dingetjes die helemaal tussen de kussens vallen ![]() |
![]() |
|
Opruimen: 1 punt per kamer
Afstoffen: 1 punt Stofzuigen: 1 punt voor een kamer, 2 punten voor een huis/flat tot 60 m2, 3 punten voor een groter huis/flat Was draaien: 1 punt Was opvouwen: 1 punt Uitgaven bijhouden: 1 punt Bed opmaken terwijl er niemand op je slaapkamer gaat komen: bonuspunt Dat zijn al 7 punten vóór het eind van de ochtend! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteren: Opstaan: 1 Kinderen: 5 Bed opmaken: 1 7 punten.
|
Vandaag:
Opstaan: 1 Kinderen: 5 WC: 1 Bedden opmaken: 2 Afstoffen: 2 Was aangezet: 1 Was opvouwen: 1 Stofzuigen: 3 Kast opruimen: 1 Opruimen: 2 Dweilen: 2 Afwassen en -drogen: 2 23 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|