![]() |
|
![]() |
Heey iedereen,
Ik heb nog wat spullen om te verkopen. Als je geïnteresseerd bent in iets laat dan hier een reactie achter of stuur me even een PM. Bij sommige spullen weet ik niet zo goed wat ik moet vragen, dus daarom moet er voor geboden worden. Graag bieden via de link die erbij staat. Alle spullen zijn echt bijna nieuw! Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten!! Ophalen is mogelijk in Doesburg. Ashgirl Boeken ![]() Wolters aardrijkskunde in je pocket Prijs: €3 ![]() Frans vakantie en reizen Prijs: €2,50 ![]() Frans voor op reis Prijs: €1 Badeendjes ![]() Badeendje in de vorm van de Egyptische Sfinx. Deze badeend is gekocht in Londen bij het British Museum. Hij was ongeveer 4 pond (ongeveer €8 ). Prijs: €4,50 ![]() Twee kleine badeendjes en een lamp in de vorm van een badeend(werkt op 3 AA batterijen, niet inbegrepen). Prijs: samen voor €2,50 ![]() Vier sleutelhanger-badeendjes, waarvan één met geluid en licht. Prijs: samen voor €1,50 Cd-roms ![]() Train your brain Prijs: €1,50 ![]() My scene Prijs: €1,50 ![]() Theme park classic Prijs: €1 Nintendo DS spellen ![]() Bratz 4 real VERKOCHT!! Mijn geheim dagboek VERKOCHT!! Totally Spies 3 VERKOCHT!! ![]() Carnival kermis games VERKOCHT! Criminology Prijs: €5 Cats academy VERKOCHT!! Schilderijtje ![]() ![]() ![]() Marilyn Monroe schilderijtje Formaat: 25 cm x 20 cm Nog helemaal nieuw in het plastic Prijs: €2 Haarverzorging ![]() ![]() ![]() Braun creation airstyler Het is een fijne haarstyler, maar ik verkoop hem omdat ik nu een heel ander kapsel heb, waarbij ik hem niet kan gebruiken. Als nieuw! Hoogstens 1 keer gebruikt. Prijs: Bieden http://witgoed-apparatuur.marktplaat...?complete_ad=2 Laatst gewijzigd op 06-07-2012 om 10:50. |
Advertentie | |
|
|
|