Advertentie | |
|
![]() |
|
Sokken, een zwart strak spijkerrokje, een gebreide lichtroze trui, Gilmore Girls seizoen 6 en in een opwelling Alice in Wonderland (want die was maar 5 euro *flierp*)
![]() ![]()
|
Heb je wat te compsenseren, RDLF?
ot: Allerlei zooi bij de primark. Zwarte linnen broek, zwarte (nette) korte broek met riempje, Where's Wally? T-shirt, grijs/geel gestreept kort broekje, zwarte gympen, Een opvouwbare regenjas (pac-a-mac) met appeltjesprint en 2 BH's, maar die passen niet. ![]()
|
Verwijderd
|
Tweedehandskleding via marktplaats, want goedkoop en bespaart me winkelen.
![]() En ik heb plakletters besteld, en een paar dagen terug een tekening laten inlijsten met museumglas. En zo meteen ga ik een cd met Tibetaanse mantra's bestellen, omdat een vriend van me van zulk soort dingen houdt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Afgelopen week nog een paar tweedehandsshirtjes via marktplaats gekocht, waaronder een superleuke en zo goed als nieuwe van mango voor 4 euro.<3
En laatst was ik in een zweverig winkeltje met allerlei indianenzooi en daar heb ik twee vet mooie veren gekocht van een soort kalkoen. En daarna ontdekte ik een winkeltje waar ze oude prenten verkochten. Plattegronden ed maar ook anatomische studies en dieren en daar heb ik een prent gekocht met vlinders en rupsen erop. En weer daarna ging ik door naar mijn favoriete winkel in Den Haag en daar heb ik: ![]() deze gekocht. <333 De middelste vlinder is trouwens van dezelfde soort als die andere twee, alleen ligt hij op zijn rug. En na dat alles was ik weer honderd euro lichter. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rariteitenkabinet Natural Choice Korte Molenstraat 23 Ze hebben daar van alles en nog wat op het gebied van natuurhistorische preparaten. Schedels, complete skeletten, preparaten op sterk water, opgeprikte insecten, opgezette dieren, fossielen, enzovoorts. Erg de moeite waard om een keer naartoe te gaan als je warm loopt voor dit soort dingen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een minilaptop besteld. Deze:
http://tweakers.net/pricewatch/30310....html#tab:info Om volgend jaar mijn werk op te doen. |
![]() |
|
![]() |
vorige week:
h&m: 2 shirtjes, een inmiddels ook alweer kapot (kost niets, is niets) samen 10,- 2Byoung: 2 korte broekjes, een jumpsweet, 2 armbandjes en een kettinkje 40,- takko: zwart basishemdje (colors of the world 3,95) zit zooo lekker! en een strapless hemdje (5,-) enkellaarsjes (bristol) (40,-) CICI: ketting (1,-) eyeliner essence (1,79) mascara Hema (4,-) milkshake ananas (Mcd) beltegoed (10,-) 3 catrice lakjes (6,50) , 2 nyc lakjes (3,-), 4 paris lakjes en een base-coat (5,-) sokken (1,-), bh-tje (3,50) en 3 onderbroekjes (2,50) 2 shampoo en cremspoeling andreon (5,-) 3 parfumpjes (action, samen 4,-) ------------------------------------------------- 132,79 (sommige dingen heeft mama betaalt haha, anders kwam ik sws niet uit) maar best wel een beetje te veel :$ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[klein verhaal] Pappa. Soapsie | 46 | 23-02-2005 17:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Lord Of The Mouwophouders. HeiNZ | 22 | 24-07-2003 16:49 |