Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2012, 12:24
Laurennn
Avatar van Laurennn
Laurennn is offline
Hallo iedereen,

Zoals de titel al zei, ik ben op zoek naar een nieuw mobieltje. Zelf heb ik nu een Nokia. Om precies te zijn een Nokia E63. Ik krijg veel commentaar van mensen dat het zo'n oud mobieltje is en krijg ook grapjes aan te horen van: '' Oh kun je wel met dat ding bellen?'' Zelf denk ik ook dat ik eens een nieuw mobieltje moet nemen. Deze heb ik al 2/3 jaar. Ik heb liggen zoeken op het internet en ik ben er uitgekomen. HTC. Dat is het merk wat ik wil. Maar er zijn er toch zoveel! Ik weet niet welke ik moet kiezen.

Mijn budget is maximaal 200 euro. Ik wil dat het niet te klein is maar ook niet te groot. Ook moet de accu in goede werking zijn. Welk mobieltje is dan geschikt?

Alvast heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2012, 13:18
Verwijderd
Waarop gebaseerd heb je het merk uitgekozen? En wat zoek je in een nieuw toestel behalve afmeting en accu? Ik denk dat het nieuwere spul relatief gezien zwakkere accu's hebben (of meer energie zuipen). Mijn oude Nokia trekt weken zonder opladen (ik geef toe, geen intensief gebruik), terwijl veel smartphonegebruikers al wit weg lijken te trekken als ze een dagje niet op kunnen laden.

Voor lange batterijduur zie hier, voor HTC zie hier.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 17:32
Verwijderd
Als je al weet dat je een HTC wil kan je toch gewoon een willekeurige telefoon-winkel inlopen en je daar even later informeren over de verschillende modellen? Kan je meteen zelf even pielen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 18:30
Eryc
Avatar van Eryc
Eryc is offline
Zoals Reverend al zegt, even een telefoonwinkel binnenlopen is nooit verkeerd.
Voor een overzichtje van HTC-telefoons bij bijv. Phonehouse: http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/
Daar staan de prijzen van de toestellen los.
Zo heb je bijv. de HTC Desire C voor €229,00 (wel iets boven je budget, maar dan heb je ook wat meer voor je geld in tegenstelling tot de HTC Explorer, €119,99)
__________________
Cursus lassen voor beginners is afgelast - l0ol
Een chinees in een lolstoel - l0ol
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 19:06
Laurennn
Avatar van Laurennn
Laurennn is offline
Citaat:
Waarop gebaseerd heb je het merk uitgekozen? En wat zoek je in een nieuw toestel behalve afmeting en accu? Ik denk dat het nieuwere spul relatief gezien zwakkere accu's hebben (of meer energie zuipen). Mijn oude Nokia trekt weken zonder opladen (ik geef toe, geen intensief gebruik), terwijl veel smartphonegebruikers al wit weg lijken te trekken als ze een dagje niet op kunnen laden.

Voor lange batterijduur zie hier, voor HTC zie hier.
Ja volgens mijn zus was de HTC wel een goed merk. En zelf vond ik de HTC collectie wel mooie mobiels hebben. Ik heb wat dingen opgezocht en de accu word vooral leeg door de games die je erop speelt. Maja opzich maakt het me niet veel uit.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 19:07
Laurennn
Avatar van Laurennn
Laurennn is offline
Citaat:
Als je al weet dat je een HTC wil kan je toch gewoon een willekeurige telefoon-winkel inlopen en je daar even later informeren over de verschillende modellen? Kan je meteen zelf even pielen.
Ja inderdaad ik zal kijken
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 19:09
Laurennn
Avatar van Laurennn
Laurennn is offline
Citaat:
Zoals Reverend al zegt, even een telefoonwinkel binnenlopen is nooit verkeerd.
Voor een overzichtje van HTC-telefoons bij bijv. Phonehouse: http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/
Daar staan de prijzen van de toestellen los.
Zo heb je bijv. de HTC Desire C voor €229,00 (wel iets boven je budget, maar dan heb je ook wat meer voor je geld in tegenstelling tot de HTC Explorer, €119,99)
Ja de HTC Desire C lijkt me wel wat. Alleen de HTC Explorer is wel goedkoop en goede kwaliteit, alleen voor mij is ie veels te klein. Ooit mee getest in de Mediamarkt met typen.
Het lukte me niet eens om ''hallo'' te typen..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 19:47
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Ja de HTC Desire C lijkt me wel wat. Alleen de HTC Explorer is wel goedkoop en goede kwaliteit, alleen voor mij is ie veels te klein. Ooit mee getest in de Mediamarkt met typen.
Het lukte me niet eens om ''hallo'' te typen..
Oefening baart kunst touchscreens en blackberrytoetsenborden zijn altijd eventjes wennen aan het begin.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 19:50
Laurennn
Avatar van Laurennn
Laurennn is offline
Citaat:
Oefening baart kunst touchscreens en blackberrytoetsenborden zijn altijd eventjes wennen aan het begin.
Ja nou, mijn zus heeft de mobiel Samsung Galaxy SII en die heb ik eens geprobeerd om mee te typen. En het lukte wel veel beter dan die HTC Explorer. :x Maar, ja die Samsung Galaxy is stikduur. Dusuhh dat word em niet, haha.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware nieuw mobieltje - belt en smst niet:(
*_*LoLllyS*_*
3 14-04-2007 22:17
De Kantine wel of geen mobieltje bij een nieuw abbonement?
Verwijderd
31 22-01-2005 23:07
Algemene schoolzaken Enquete: helpen jullie mij? gaat over een nieuw soort telefoon oplader
Chill
46 19-12-2004 17:45
Software & Hardware [Mobile] Nieuwe mobiel
dafelix
4 23-07-2004 19:14
Software & Hardware Op zoek naar een nieuw mobieltje
SaturdayNightFever
9 27-06-2002 10:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.