Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Waarom is ibuprofen roze?
Is dat niet gewoon zodat je weet dat het ibuprofen is en niet iets anders ?
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
;d pijnstillers zijn voor meisjes?
Daar ga je al; misschien zijn het wel allemaal jongetjes Disney forceert duidelijk een sekserol door middel van de kleur van die arme Ibuprofennetjes.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat heb ik ook gedaan, Poedelhap! Het is Youtube ze schuld.
Jamaarjamaarjamaar waarom lukt het mij dan wel?
Oud 02-08-2012, 16:34
Verwijderd
Google leert mij dat het is om de herkenbaarheid van het product groter te maken. Dat als mijn huisgenoot denkt HEUJ SUPERHANDIG, ik pleur mijn ibuprofen in dit vitamine C doosje, ik niet denk: Omnom vitamine C. Best logisch.
Verwijderd
Citaat:
U bent door voor de koelkast
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind die Dove-vrouwen écht veel fijner om naar te kijken
Citaat:
QFT.
Jullie geven mij weer alle vertrouwen in mannen waarvoor dank.
Oud 02-08-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Google leert mij dat het is om de herkenbaarheid van het product groter te maken. Dat als mijn huisgenoot denkt HEUJ SUPERHANDIG, ik pleur mijn ibuprofen in dit vitamine C doosje, ik niet denk: Omnom vitamine C. Best logisch.
Verwijderd
Ik vind ze er vooral wel gezellig uitzien trouwens, ik denk dat ik liever Ibuprofen neem dan paracetamol, puur op basis van uiterlijk /racist.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, maar dan quote je er ook twee van HEB IK JOU DAAR.
Oud 02-08-2012, 16:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar dan quote je er ook twee van HEB IK JOU DAAR.
Uiteraard
Verwijderd
En omdat Sarah (?) ooit heeft verteld dat je minimaal 2 paracetamol moet nemen voor het werkt. Dat 1 niks uithaalt behalve placebo. Nu ben ik erg argwanend tegenover paracetamol.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het een beetje vreemd dat het zo vaak dit soort reacties oplevert wanneer je kenbaar maakt niet veel op te hebben met dat soort modellen Vooroordelen van vrouwen! Vast ook de schuld van Disney
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik vind ze er vooral wel gezellig uitzien trouwens, ik denk dat ik liever Ibuprofen neem dan paracetamol, puur op basis van uiterlijk /racist.

Het is fijn dat je er weer bent.
Oud 02-08-2012, 16:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godskanonne, ik ben me toch moe. Ik heb net een uur gedaan over het maken van hummus (waarom??) en over minder dan een half uur staat er allerlei bezoek voor de deur voor m'n broertjes verjaardag.
Oud 02-08-2012, 16:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Humus <3
Verwijderd
Citaat:

Het is fijn dat je er weer bent.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Humus op een Dove-vrouw. <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind het een beetje vreemd dat het zo vaak voor dit soort reacties oplevert wanneer je kenbaar maakt niet veel op te hebben met dat soort modellen Vooroordelen van vrouwen! Vast ook de schuld van Disney
Behalve mogelijke vooroordelen komen dit soort reacties waarschijnlijk ook voort uit onzekerheid. En vrouwen zijn heel goed in onzekerheid
Noedelhap
Noedelhap is offline
Humus op een Dove-vrouw terwijl je naar een Disneyfilm kijkt <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Humus op een Dove-vrouw. <3
Oud 02-08-2012, 16:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Citaat:

Maar in Duitsland ziet Iboprufen er PRECIES hetzelfde uit als paracetamol, behalve dat het geen streepje heeft om te breken. En in Engeland zijn het ook van die smarties met suikerlaagje, maar dan wit en dan staat er iets op in kleine rode lettertjes.
Verwijderd
Citaat:
Maar in Duitsland ziet Iboprufen er PRECIES hetzelfde uit als paracetamol, behalve dat het geen streepje heeft om te breken. En in Engeland zijn het ook van die smarties met suikerlaagje, maar dan wit en dan staat er iets op in kleine rode lettertjes.
Daar zijn ze gewoon sukkels
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Humus <3
jaaa, ik heb een pot zelfgemaakte gekregen van een huisgenote, echt te lekker <3
Oud 02-08-2012, 16:40
Verwijderd
Toen ik jonger was maakte ik eens de fout om Ibuprofen op te lossen in water, en daarna er op te kauwen. GATVERDAMME.
Verwijderd
Humus is van kikkererwten toch?
Verwijderd
Ik vind die dunne vrouwen wel mooier dan het Dove-collectief.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En omdat Sarah (?) ooit heeft verteld dat je minimaal 2 paracetamol moet nemen voor het werkt. Dat 1 niks uithaalt behalve placebo. Nu ben ik erg argwanend tegenover paracetamol.
Hoezo? Het heeft gewoon met de sterkte van de dosis te maken
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het een beetje vreemd dat het zo vaak dit soort reacties oplevert wanneer je kenbaar maakt niet veel op te hebben met dat soort modellen Vooroordelen van vrouwen! Vast ook de schuld van Disney
Nou, het is wel opvallend dat disneyprinsesjes zelden meer dan 50cm taille hebben. Alleen sneeuwwitje is een beetje breed.
Oud 02-08-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Behalve mogelijke vooroordelen komen dit soort reacties waarschijnlijk ook voort uit onzekerheid. En vrouwen zijn heel goed in onzekerheid
Meer naar mannen luisteren in plaats van vrouwen
Citaat:
Nou, het is wel opvallend dat disneyprinsesjes zelden meer dan 50cm taille hebben. Alleen sneeuwwitje is een beetje breed.
Verwijderd
Citaat:
Hoezo? Het heeft gewoon met de sterkte van de dosis te maken
Ja maar in de bijsluiter zeggen ze dat ik er 1 moet nemen. En als dat niet werkt nog 1
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind die dunne vrouwen wel mooier dan het Dove-collectief.
yes, danku.
Alleen maar omdat we het modebeeld voorgeschetst krijgen dat dun mooi is, lijken we dat allemaal dus lelijk te moeten vinden
Verwijderd
Ik neem heus wel eens paracetamol hoor, maar ik voel me gewoon een beetje bedrogen
Oud 02-08-2012, 16:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Humus is van kikkererwten toch?
Ja!

Citaat:
Meer naar mannen luisteren in plaats van vrouwen

Oke Q, sorry Q
Oud 02-08-2012, 16:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik neem heus wel eens paracetamol hoor, maar ik voel me gewoon een beetje bedrogen
Ik heb een beetje het idee dat paracetamol wel een heel goeie koortsremmer is, maar niet zo'n super pijnstiller.
Oud 02-08-2012, 16:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
yes, danku.
Alleen maar omdat we het modebeeld voorgeschetst krijgen dat dun mooi is, lijken we dat allemaal dus lelijk te moeten vinden
Nee hoor, dat maak je er zelf van Maar het is lelijk, idd. Ieder zn MEUG.
Oud 02-08-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
yes, danku.
Nee. Ik vind dunne vrouwen vaak mooi. Maar er zijn ook genoeg volle vrouwen die ik heel mooi vind.

Volgens mij haal je nu je eigen beeld ("Dun is prachtig en het ideaal") door de war met een heleboel andere dingen
Oud 02-08-2012, 16:44
Verwijderd
Zo, eens kijken wat er op mijn rekeningen staat dan dan geld uitgeven, whahahaaa.
Citaat:
Jazeker Hoewel nu Velvet Underground - Venus in Furs al een uur of twee op repeat staat. Repetitief achtergrondgeluid, opdat je niet afgeleid raakt en tranceachtige concentratieniveaus bereikt <3

The same thing we do every night, Pinky! Zonder al te veel achting of aandacht voor de buitenwereld voortbestaan en mij gestaag en doelgericht bezighouden met mijn prioriteiten. Af en toe maak ik dan een shirtontwerp of filmfestivalposter of iets anders nuttigs. Tussendoor doe ik zelfstudie. Per september ben ik - wat de universiteit betreft - klaar met studeren dus dan zal ik 'ns een simpele baan gaan zoeken die me niet teveel van mijn ambities afleidt. Tenzij iemand me een vaste baan aanbiedt die ik daadwerkelijk wil hebben, natuurlijk, maar volgens mijn verwachtingen gebeurt dat op z'n vroegst over een jaar of vijf en ik ben niet echt in staat tot compromissen op dit gebied.

Nu, op dit specifieke moment, ben ik bezig met de lay-out voor een kort stripverhaal dat maar NIET BIJ ELKAAR WILDE KOMEN, maar het lijkt erop dat het godverdomme eindelijk eens zo ver is

[afbeelding]

[afbeelding]

Het heeft even geduurd. Ik heb nog ongeveer 20 of 30 van zulke bladzijdes.
Inspirerend mens ben je.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hee, ik vind dun niet per se het ideaal, ik stel heel veel meer eisen!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar ik ga even op mijn vader passen en daarna ga ik op andere kindjes passen
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh ik bedoelde gewoon op oppaskindjes passen freud
Verwijderd
Succes!
Oud 02-08-2012, 16:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
bedankt, daag!
Oud 02-08-2012, 16:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh ik bedoelde gewoon op oppaskindjes passen freud
Niet brainwashen met Disney he
Oud 02-08-2012, 16:47
Verwijderd
Het is niet dat ik alle dunne vrouwe. mooier vind dan dikke vrouwen. Ik zou een dunne vrouw best lelijker kunnen vinden dan een dikke, of überhaupt een dikke vrouw mooi. Maar in zijn algemeenheid vind ik 'dun' mooier dan 'vol'.
Oud 02-08-2012, 16:47
Verwijderd
Ik vind dun een beetje een lastig begrip.

Dus fototaim! Moment.
Oud 02-08-2012, 16:48
Verwijderd
Fizzle, ik word een beetje moe van je mager-fixatie. Je ziet er goed uit, je bent slank, die Victoria Secretdames zijn érg mager, de Dovevrouwen hebben maat 38/40/42, en zijn ook prima.

Ik heb het idee dat je je beeld van wat normaal is moet bijstellen.
Oud 02-08-2012, 16:48
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jamaarjamaarjamaar waarom lukt het mij dan wel?
Gewoon.
Oud 02-08-2012, 16:49
Verwijderd
Google is niet erg behulpzaam wat betreft dun en slank

Maar goed, ik vind vrouwen die wel een beetje heupen hebben, en een beetje 'zacht' zijn, maar wel slank zijn (zeg maar ) het mooist. Uitstekende botten of heel duidelijke spieren vind ik niet mooi, over het algemeen.
Oud 02-08-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Fizzle, ik word een beetje moe van je mager-fixatie. Je ziet er goed uit, je bent slank, die Victoria Secretdames zijn érg mager, de Dovevrouwen hebben maat 38/40/42, en zijn ook prima.

Ik heb het idee dat je je beeld van wat normaal is moet bijstellen.
+1
Oud 02-08-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Het is niet dat ik alle dunne vrouwe. mooier vind dan dikke vrouwen. Ik zou een dunne vrouw best lelijker kunnen vinden dan een dikke, of überhaupt een dikke vrouw mooi. Maar in zijn algemeenheid vind ik 'dun' mooier dan 'vol'.
Dit. Ik vind iets tussen de Victoria en Dove-modellen in het mooist, denk ik.

Citaat:
Ik vind dun een beetje een lastig begrip.
dit ook.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten