Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 17:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Whut? Ik ziet hier echt zo van en

Na een bepaalde leeftijd heeft NIEMAND meer mijn boobage of downstairs-lady-area gezien, dus ook mijn moeder en zus niet.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat mijn moeder een hartaanval krijgt ze is an sich best ruimdenkend, maar ze vindt wel dat seks iets is dat je pas op een gevorderd stadium in een relatie doet etc.
Ik heb echt geen flauwwww idee. Mijn broertje en zij hebben wel EXTREME ruzie gehad toen ze zijn slaapkamer binnenkwam terwijl hij z'n vriendinnetje aan het doen was. Toen dacht ik wel, hmm, mam, ik had meer van je verwacht (DAT DOE JE TOCH NIET MIDDEN OP DE DAG etc.)
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
hoeveel zal het ook verschillen als je een tweeling bent
Ik heb geen flauw idee
Oud 02-08-2012, 17:36
Verwijderd
Mijn ouders hebben mij vast wel eens seks horen hebben toen ik nog thuis woonde. Of dat weet ik eigenlijk wel zeker, want mijn moeder heeft me wel eens gevraagd of we wat stiller konden doen.
Aan de andere kant doet mijn vader dan dingen zoals tijdens het avondeten tegen mijn moeder zeggen: "was gisteravond... gezellig*knipoog* he? *knipoog". Waarop mijn moeder dan antwoordt: "ze begrijpen echt wel wat je daar mee bedoelt".
Oud 02-08-2012, 17:37
Turk February
Turk February is offline
Ik heb volgens mij nog nooit mijn piemel aan mijn ouders laten zien. In ieder geval nog nooit zo van: "Kijk, pap, mam, hier is ie nou." Ook niet aan mijn broer trouwens.
Verwijderd
Citaat:
lololololol ik lol omdat ik het je moeder nu hoor zeggen en het zo goed voor me kan zien. Ik wou dat het gefilmd was.
Alsof jij mijn moeder zo vaak gezien hebt/nog weet hoe ze is
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Zoiets bedoel ik dus. Geen uitstekende ribben of harde spieren, maar ook geen overhangende vetrolletjes.
Het is vast heel erg not done om te zeggen maar zo ben ik wel, tenzij chocola-tijd-van-de-maand. *afklop dat het voorlopig zo blijft*

Citaat:
[afbeelding]

Hiervoor zou ik ook wel tekenen trouwens
Die kan ik niet zien.

Citaat:
Gigantische overshare maar ik was laatste een beetje aan het fappen en toen belde mijn moeder. Met FACETIME (videobellen) en dan zie je haar dus al voor je opneemt Het was een traumatische ervaring.
ffs.
Verwijderd
Supergoeie saaitopics de afgelopen 24 uur jongens
Verwijderd
Mijn ouders hebben een sauna in de tuin dus zij en ook mijn zus zien nog wel regelmatig mijn "boobage en downstairs lady area", maar ze zouden het ook wel raar vinden als ik het bewust aan ze kwam laten zien
Verwijderd
Citaat:
Whut? Ik ziet hier echt zo van en

Na een bepaalde leeftijd heeft NIEMAND meer mijn boobage of downstairs-lady-area gezien, dus ook mijn moeder en zus niet.
Ja, ik ben daar ook wel een beetje apart in hoor.

Maar joh, het is m'n moeder maar hoor, die heeft jaren je billen afgeveegd. Ik doe het gewoon een beetje voor de grap, kijken hoe ze reageren als ik m'n streepje kom showen.

Nu ECHT genoeg
Oud 02-08-2012, 17:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Supergoeie saaitopics de afgelopen 24 uur jongens
Agreed Al die persoonlijke ontboezemingen en alles! Van seksueel gedrag tot schaamhaarvertoningen!
Verwijderd
Citaat:
Het is vast heel erg not done om te zeggen maar zo ben ik wel, tenzij chocola-tijd-van-de-maand. *afklop dat het voorlopig zo blijft*

Die kan ik niet zien.

ffs.
Ik zou jou ook doen hoor pop
Verwijderd
Citaat:
Maar joh, het is m'n moeder maar hoor, die heeft jaren je billen afgeveegd.
heet jouw moeder Trimms billen afgeveegd?
Oud 02-08-2012, 17:40
Verwijderd
Citaat:
heet jouw moeder Trimms billen afgeveegd?
Ja, beetje verkeerd geformuleerd
Oud 02-08-2012, 17:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, ik ben daar ook wel een beetje apart in hoor.

Maar joh, het is m'n moeder maar hoor, die heeft jaren je billen afgeveegd. Ik doe het gewoon een beetje voor de grap, kijken hoe ze reageren als ik m'n streepje kom showen.

Nu ECHT genoeg
Nou ja, ik vind 't als kind toch wat anders dan als puber/volwassen vrouw. Maar goed, ik was ook 8 of 9 ofzo toen ik ineens niet meer wou dat m'n moeder me in de douche zag. Daarvoor was het normaal dat zij meeging om m'n haar te wassen, en opeens mocht dat niet meer van me. Sindsdien heeft niemand me meer in m'n blote foef gezien.
Oud 02-08-2012, 17:41
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Same. Hooguit nog een vage opmerking als "En het is fijn allemaal? Ja? Mooi, glaasje wijn? Lekker he, ja meegenomen uit een wijngaard in Italie bladiebla"
Ik hoor mijn ouders in die hele zin.

Daarom moeten ze trouwens ook maar niet zeuren als ik per ongeluk een te dure wijn aan het drinken ben.
Oud 02-08-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik vind 't als kind toch wat anders dan als puber/volwassen vrouw. Maar goed, ik was ook 8 of 9 ofzo toen ik ineens niet meer wou dat m'n moeder me in de douche zag. Daarvoor was het normaal dat zij meeging om m'n haar te wassen, en opeens mocht dat niet meer van me. Sindsdien heeft niemand me meer in m'n blote foef gezien.
Ik ben ook door een SUPERpreutse periode gegaan hoor, maar nu heb ik weer een beetje /care.

Tegenover m'n moeder dan he, niet tegenover de rest van de mensheid.
Oud 02-08-2012, 17:42
Verwijderd
Ik denk dat het ook erg aan je ouders ligt of je het normaal vidnt om naakt te zijn in bijzijn van je ouders.
Martiño
Martiño is offline
Ik heb an sich niet zo veel problemen met naaktheid indien in een gepaste context, maar bij mijn ouders zou ik dat dan wel weer vreemd vinden.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Alsof jij mijn moeder zo vaak gezien hebt/nog weet hoe ze is
Ik weet nog precies hoe ze is. Kort, donker haar en zet 's avonds laat al de spullen voor het ontbijt op de eettafel.
Oud 02-08-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Inspirerend mens ben je.
Dank. Maar het is niet moeilijk hoor, het is gewoon zoiets:

Alleen dan iets meer toegespitst op dingen bereiken. Ik zal mijn versie wel 'n keer maken, als ik klaar ben met de strip.

Citaat:
Zelfde probleem maar dan zonder uitkomst. Stripverhaal wil niet bij elkaar komen, zo irritant.
Ja he, jezus Het is als puzzelen met stukjes die simpelweg niet in elkaar passen.
Oud 02-08-2012, 17:43
Verwijderd
Zo, klaar met werken, en nu ga ik pannenkoek eten
Oud 02-08-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog precies hoe ze is. Kort, donker haar en zet 's avonds laat al de spullen voor het ontbijt op de eettafel.
Ja, dat is nog steeds aan de gang elke dag.
Qimm
Qimm is offline
pfff mijn moeder vertelde laatste dat ze een bultje had bij d'r ' downstairs lady area' (briljant!) en dat ze had getwijfeld om mij te vragen om te kijken wat het is. ben doodgelukkig dat ze het aan een vriendin heeft laten zien
Daar zit je toch heus niet op te wachten??
Verwijderd
Citaat:
Ik zou jou ook doen hoor pop
Ja jij bent mn backup!

Mn ouders weten hoe ik er naakt uitzie maar dat komt door infraroodcabine en/of binnenstormen in een badkamer die ik niet op slot doe. Maar dat maakt me verder geen klap uit.
Oud 02-08-2012, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het ook erg aan je ouders ligt of je het normaal vidnt om naakt te zijn in bijzijn van je ouders.
Ik ben niet graag naakt in het bijzijn van m'n ouders (hell, bij m'n vader al HELEMAAL niet) hoor.
Maar ik wil niet meer in detail treden over het 'schaamhaarshow'-incident.
Oud 02-08-2012, 17:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
pfff mijn moeder vertelde laatste dat ze een bultje had bij d'r ' downstairs lady area' (briljant!) en dat ze had getwijfeld om mij te vragen om te kijken wat het is. ben doodgelukkig dat ze het aan een vriendin heeft laten zien
Je laat het wel aan een vriendin zien maar bedenkt niet om even naar de dokter te gaan?
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, dat is nog steeds aan de gang elke dag.
Nou, zie je wel. En 's avonds lekker Ik Hou Van Holland kijken en je kut aan je zuster laten zien. Een volkomen normale dag in Houtersluis, of hoe heette het daar.
Verwijderd
Citaat:
Dank. Maar het is niet moeilijk hoor, het is gewoon zoiets:

[afbeelding]

Alleen dan iets meer toegespitst op dingen bereiken. Ik zal mijn versie wel 'n keer maken, als ik klaar ben met de strip.

Ja he, jezus Het is als puzzelen met stukjes die simpelweg niet in elkaar passen.
Dat snap ik, maar er zijn niet zoveel mensen die er daadwerkelijk zoveel werk van maken. Ik ben zelf ook wel goed bezig vind ik, op dat gebied, alleen is dat ''suf'' genoeg wel binnen een standaard baan.
Verwijderd
Al is standaard misschien niet het goede woord.
Oud 02-08-2012, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Nou, zie je wel. En 's avonds lekker Ik Hou Van Holland kijken en je kut aan je zuster laten zien. Een volkomen normale dag in Houtersluis, of hoe heette het daar.
Houtersluis

Ik Hou van Holland kijken ze volgens mij niet meer, zelfs m'n ouders hebben grenzen (gekregen).
Oud 02-08-2012, 17:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Je laat het wel aan een vriendin zien maar bedenkt niet om even naar de dokter te gaan?
ze wilde weten of het ' gewoon' een ingegroeid haartje dan wel puistje was (waarmee je echt niet naar meneer huisarts hoeft) of dat het iets was om WEL mee naar meneer huisarts te gaan. Beetje triage
Oud 02-08-2012, 17:48
Verwijderd
Mijn ouders hebben mijn foefke ook sinds mijn achtste of zevende niet gezien en dat gaat hopelijk nooit meer gebeuren ook.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Houtersluis
Wat was het nou ook alweer?

Citaat:
Ik Hou van Holland kijken ze volgens mij niet meer, zelfs m'n ouders hebben grenzen (gekregen).
Jongeh, jij vond dat ook superleuk. Ik weet het nog precies.
Verwijderd
Ja, maar nu niet meer. Ik trek die domheid niet meer.
Oud 02-08-2012, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Wat was het nou ook alweer?
Dat ga ik hier niet hardop zeggen.
Oud 02-08-2012, 17:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat ga ik hier niet hardop zeggen.
Hm.
Oud 02-08-2012, 17:51
Verwijderd
Ik heb echt geen flauw idee wanneer mijn moeder mijn foef voor het laatst heeft gezien. Oh jawel. Een half jaar geleden toen we samen naar de sauna gingen een dag.
Oud 02-08-2012, 17:52
Turk February
Turk February is offline
Ik heb écht geen flauw idee wanneer mijn ouders mijn jongeheer voor het laatst hebben gezien.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar jij ziet al zoveel geslachtsdelen elke dag, redeneerde je moeder waarschijnlijk.
Verwijderd
Ja, maar weet je.... je hebt foef en foef hè. Als ze alleen mijn, en ja, ik ga dit woord zeggen, venusheuvel ziet, gewoon bij het omkleden of whatever. Dan is dat toch niet zo erg? Het is toch niet alsof je met je benen gespreid ligt en ze alles kan zien?
Turk February
Turk February is offline
Als ze terugkomen zal ik ze vragen over ze een rooster hebben bijgehouden.
Oud 02-08-2012, 17:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, maar weet je.... je hebt foef en foef hè. Als ze alleen mijn, en ja, ik ga dit woord zeggen, venusheuvel ziet, gewoon bij het omkleden of whatever. Dan is dat toch niet zo erg? Het is toch niet alsof je met je benen gespreid ligt en ze alles kan zien?
Het is sowieso niet erg. Zou niet weten waarom het een probleem zou moeten zijn als jij er geen probleem mee hebt.
Oud 02-08-2012, 17:54
Verwijderd
Mannen, heeft jullie jongeheer eigenlijk een naam (gehad)?
Oud 02-08-2012, 17:55
Verwijderd
Ik hoop nog steeds een man in bed te treffen die zegt: "Oh Harry wil zo graag in je poesje" oid
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het mag geen naam hebben.
Verwijderd
Maar nu komt het bijna over alsof we een soort hippie nudistenfamilie zijn ofzo, echt verre van

Ik ben nog steeds vrij preuts hoor, af en toe heb ik alleen even een uitspatting, voor de grap.
Verwijderd
Citaat:
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Sir Jeremy von Sprinklestein.
Verwijderd
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten