Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2012, 21:02
Verwijderd
Umberto Boccioni, Unique Forms of Continuity in Space.

Advertentie
Chick Rock
Chick Rock is offline
Unique forms of continuity in space, 1913. Ik heb 'm even voor je opgezocht in m'n boek
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verwijderd
Had 'm ook al ja
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh en er staat blijkbaar ook één in het MoMA
Oud 06-08-2012, 21:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, St. Petersburg, daar moet ik ook nog eens heen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar dat het Boccioni was wist ik uit m'n hoofd
Verwijderd
Volgend jaar zomer St. Petersburg meet dus
Oud 06-08-2012, 21:11
Verwijderd
Is er een werk dat jij nog graag in het echt wil zien CR?

Vast wel Welke?
Oud 06-08-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Jajajaja. <3 Dat is mijn lievelingstaart, samen met appeldeegdingen van mijn moeder.
Ja, het is ook mijn lievelingstaart, denk ik.

Citaat:
Ik zou me er echt wel meer in willen verdiepen, maar ik zou echt bij god niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen . En ik surf wel naar kunst, tussendoor, dus eigenlijk besteed ik er wel tijd aan. Maar ik bedoel meer dat ik musea zou willen bezoeken enzo.
Ah, ja, meer naar musea gaan is iets anders. Dat is ook gebonden aan bepaalde tijden, in tegenstelling tot je 'gewoon' ergens in verdiepen.
Oud 06-08-2012, 21:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm, beter krijg je 't voor elkaar Noedel, ben wel benieuwd naar wat die vervelende, nare Mart Smeets nu weer uitgebraakt heeft.
Ja, ik haal die beelden er wel even tussenuit, met de audio nog hoorbaar, want Mart Smeets lult er prima tenenkrommend doorheen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is er een werk dat jij nog graag in het echt wil zien CR?

Vast wel Welke?
Vreemd genoeg heeft niemand me die vraag ooit gesteld Euh. Ik zou wel graag eens een Barnett Newman zien, kijken of het echt zo'n overweldigende ervaring is. En verder nog heel veel, maar daar kom ik niet op
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik haal die beelden er wel even tussenuit, met de audio nog hoorbaar, want Mart Smeets lult er prima tenenkrommend doorheen.
Kun je 'm niet gewoon op Vimeo zetten?
Verwijderd
Ik ben overigens wel een beetje klaar met musea. Heb er de laatste jaren zoveel vanbinnen gezien.

En dat terwijl het me niet eens echt gaat om de werken goed bekijken. Het is meer, een zaal binnenlopen, een beetje de schilderijen scannen en 'ohja, die ken ik, die is van ...., en die is wel leuk, en die is saai, oke NEXT'.

Eigenlijk lees ik dan net zo graag een boek over kunst.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gaan we meeten?!
Oud 06-08-2012, 21:19
Verwijderd
Ik moet wel nog steeds een keer naar het Van Gogh-museum.

Ik ging daar een keer heen met Uice, maar toen stond er een rij van miljoen Japanners en ging het ook nog eens regenen. Toen dachten we, ja, HET IS GOED MET JE, VINCENT, en toen gingen we schuilen in een coffeeshop en blowen.
Oud 06-08-2012, 21:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh en verder wil ik Gallen Kallela nog wel meer zien (hoewel ik daar al een tentoonstelling van heb gezien, heel goed). Verder Caillebotte (The Floor Scrapers, maar ook Rainy Day in Paris, die volgens mij ergens in New York hangt, aangezien 'ie zomaar ineens voorbij kwam in een serie die ik kijk, naast een Monet en een Degas).

Dit voelt heel willekeurig, waarschijnlijk bedenk ik nog véél meer dingen die ik wil zien zo.
Verwijderd
Citaat:
Gaan we meeten?!
Ik wil jou ook graag een keertje meeten
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat waar hoe is het plan?
Oud 06-08-2012, 21:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ben je al wel in het Groninger geweest Stefenootje?
Verwijderd
Nog niet echt. Ik vond het wel een leuk idee als we een keer met z'n allen naar Groningen zouden gaan, zodat we CR kunnen meeten .
Verwijderd
Citaat:
Oh en verder wil ik Gallen Kallela nog wel meer zien (hoewel ik daar al een tentoonstelling van heb gezien, heel goed). Verder Caillebotte (The Floor Scrapers, maar ook Rainy Day in Paris, die volgens mij ergens in New York hangt, aangezien 'ie zomaar ineens voorbij kwam in een serie die ik kijk, naast een Monet en een Degas).

Dit voelt heel willekeurig, waarschijnlijk bedenk ik nog véél meer dingen die ik wil zien zo.
Jaaa, Caillebotte Die is niet eens zo héél bekend (ik kom zijn naam in ieder geval niet heel vaak tegen) terwijl zijn werk zo awesome is.
Verwijderd
Citaat:
Ben je al wel in het Groninger geweest Stefenootje?
Nee!
Oud 06-08-2012, 21:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nog niet echt. Ik vond het wel een leuk idee als we een keer met z'n allen naar Groningen zouden gaan, zodat we CR kunnen meeten .
Ik vind het plan alleen al zo ontzettend lief <333

Citaat:
Jaaa, Caillebotte Die is niet eens zo héél bekend (ik kom zijn naam in ieder geval niet heel vaak tegen) terwijl zijn werk zo awesome is.
Heel erg mooi ja

Ik kwam trouwens in het Tate Britain geheel onverwachts (ik had me niet voorbereid op het bezoek nee) heel veel prachtig mooie Pre-Raphaelieten tegen <3333

Citaat:
Nee!
Oeioei! Doen! Hou je van landschappen? En van moderne Chinese kunst? En van mode? Er zijn nu echt DRIE heel goede tentoonstellingen tegelijkertijd
Oud 06-08-2012, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Oeioei! Doen! Hou je van landschappen? En van moderne Chinese kunst? En van mode? Er zijn nu echt DRIE heel goede tentoonstellingen tegelijkertijd
Haha Ik hou niet per se van landschappen nee. Alleen de landschappen van Turner en C.D. Friedrich.

Moderne Chinese kunst zegt me niks, en mode heb ik echt dikke /care aan
Oud 06-08-2012, 21:30
Verwijderd
Citaat:

Mijn stagemogelijkheden zijn dus de Hermitage, het British Museum, het Pergamonmuseum in Berlijn dus, en het zou eventueel zelfs een mogelijkheid zijn om het in het Louvre te doen.

Toen hield ik dus echt extreem veel van mijn studie ineens .
Omg
Oud 06-08-2012, 21:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Tof! Ik heb familie in Groningen wonen, dus ik kan desnoods nog wel een bedje regelen om ergens een uurtje te kunnen liggen. Als we niet te ver hoeven te lopen kan ik misschien zonder rolstoel op pad Het lijkt me zo tof om jullie eindelijk eens een keertje te ontmoeten!
Oud 06-08-2012, 21:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha Ik hou niet per se van landschappen nee. Alleen de landschappen van Turner en C.D. Friedrich.

Moderne Chinese kunst zegt me niks, en mode heb ik echt dikke /care aan
Maar kijk nou eens even naar deze pareltjes:

Oud 06-08-2012, 21:34
Verwijderd
Als het uit komt, kom ik ook wel
Verwijderd
Wat is eigenlijk effectief op elektriciteit?
Chick Rock
Chick Rock is offline
En fuck, als je googelt op de naam van die Chinese kom je verdorie twee foto's van mij tegen die ik hier heb gepost
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als het uit komt, kom ik ook wel
Wie ben jij eigenlijk?
Oud 06-08-2012, 21:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Kun je 'm niet gewoon op Vimeo zetten?
goed plan! maar ik heb al een bedrijfsaccount daar
Oud 06-08-2012, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Maar kijk nou eens even naar deze pareltjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die schilderijen zijn wel tof ja.

Maar met rare mode-dingen heb ik helemaal niks.
Oud 06-08-2012, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Wie ben jij eigenlijk?
Een onzinner die over de schutting kijkt ;p
Oud 06-08-2012, 21:39
Verwijderd
Jeffrey
Oud 06-08-2012, 21:40
Noedelhap
Noedelhap is offline

Gaat een beetje van de hak op de tak, maar ik heb er een hoop tussenuit geknipt
Oud 06-08-2012, 21:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die schilderijen zijn wel tof ja.

Maar met rare mode-dingen heb ik helemaal niks.
Die schilderijen zijn echt gaaf ja Tentoonstelling heet Painting Canada, groep Canadese schilder van rond 1900.

Citaat:
Een onzinner die over de schutting kijkt ;p
Ah, vandaar dat ik (als rasechte DK'er) je niet ken!
Oud 06-08-2012, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Jeffrey
Hai Succes morgen!

Citaat:
Ah, vandaar dat ik (als rasechte DK'er) je niet ken!
Oud 06-08-2012, 21:43
Verwijderd
Het komt vast wel goed! Hoop ik . Ik ben zó blij dat mijn moeder erbij is, ook al vind ik het heel stom dat dat nog nodig is op m'n 20ste.
Oud 06-08-2012, 21:43
Verwijderd
Ik ga mijn bed in en nog even een boek lezen Weltrusten
Oud 06-08-2012, 21:44
Verwijderd
Weltrusten!
Oud 06-08-2012, 21:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het komt vast wel goed! Hoop ik . Ik ben zó blij dat mijn moeder erbij is, ook al vind ik het heel stom dat dat nog nodig is op m'n 20ste.
He wat, heb ik iets gemist?
Oud 06-08-2012, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Vast wel Het lijkt me heel fijn als je straks wat meer weet en wat minder in het ongewis zit! Dat maakt toch niet uit joh, is juist fijn
Oud 06-08-2012, 21:46
Verwijderd
Citaat:
He wat, heb ik iets gemist?
Ik heb de afgelopen paar weken 2 of 3 keer enorme pijnaanvallen gehad in mijn onderbuik. Hele stekende pijn aan de linkerkant en rechterkant, voornamelijk rechterkant. De eerste keer was het ook nog eens benauwd enzo, waardoor ik flauwviel, niet zo heel handig, op schiphol. Toen ben ik maar naar de huisarts gegaan, want de steken zijn er eigenlijk altijd wel een beetje, alleen niet altijd even erg. Die vond het raar, en omdat ik 4 maanden lang niet natuurlijk ongesteld was (ik slikte de pil niet) heeft ze me doorgestuurd naar de gynaecoloog voor een inwendige echo. Dus die heb ik morgen!
Oud 06-08-2012, 21:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb de afgelopen paar weken 2 of 3 keer enorme pijnaanvallen gehad in mijn onderbuik. Hele stekende pijn aan de linkerkant en rechterkant, voornamelijk rechterkant. De eerste keer was het ook nog eens benauwd enzo, waardoor ik flauwviel, niet zo heel handig, op schiphol. Toen ben ik maar naar de huisarts gegaan, want de steken zijn er eigenlijk altijd wel een beetje, alleen niet altijd even erg. Die vond het raar, en omdat ik 4 maanden lang niet natuurlijk ongesteld was (ik slikte de pil niet) heeft ze me doorgestuurd naar de gynaecoloog voor een inwendige echo. Dus die heb ik morgen!
Oh! Dat had ik dus inderdaad even gemist! Wat vervelend voor je zeg, goed dat je naar de dokter gaat. En mijn moeder gaat ook nog steeds mee naar vervelende doktersdingen of gesprekken, dat is juist fijn. Bovendien onthouden twee meer dan één en voorkom je zo dat je de helft van wat er wordt verteld niet onthoudt Sterkte!
Oud 06-08-2012, 21:51
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, succes ende sterkte morgen, Apaat . Komt allemaal wel goed.
Oud 06-08-2012, 21:52
Verwijderd
Sterkte morgen Apate!
Oud 06-08-2012, 21:53
Verwijderd
Hé, die schilderijen zien er wel interessant uit, en mogelijk die chinese kunst ook. Misschien binnenkort maar even naar Groningen.
Oud 06-08-2012, 21:55
Verwijderd
Ik vind het zo stom van mezelf ik ben zó bang dat er iets aan de hand, en tegelijkertijd vind ik het heel onzinnig en weet ik dat ik mezelf niet zo zou moeten opfokken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten