Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2012, 13:56
Pierrot
Pierrot is offline
Link naar het filmpje!
Oud 07-08-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Link link.

Geknipt door onzer Noedel! De dame in kwestie zit bijna te janken aan tafel op een gegeven moment. Heel stijlvol, Mart. Heel stijlvol.
Oud 07-08-2012, 14:02
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Mart Smeets is een arrogante, zelfbevlekkende, op een Noorse truien-eiland wonende babyboomerlul. Als we het over Mart hebben, dan hebben we het over Mart Smeets. De man die Ria Visser neukte omdat dat gewoon kon. De man die gewoon heel veel verstand heeft van zijn eigen mening. De man ook die daarvoor een vorstelijk salaris opstrijkt onder het genot van een rode wijn. Dat is Smeets, het blijft Smeets. Smeets staat voor smakeloos.

Het is algemeen bekend dat de Olympische Spelen en de Tour de France speciaal worden georganiseerd worden om als achtergronddecortje te dienen voor het grote ego van Mart Smeets. Het zijn geen sportevenementen, maar Mart-Smeets-evenementen waarbij God zelf spreekt: Mart Smeets. Als Mart Smeets zegt: "WE hebben gewonnen" stoppen wij ons Nederlander te voelen.

Wij zijn Smeetsmoe. Hij is te oud, te duur, te arrogant, weet te veel over te weinig, en heeft ongevraagd een eigen mening waar hij zelf te graag naar luistert. Hij moet daarom zo snel mogelijk van de buis en HOP! achter de geraniums. Mart Smeets is het (veel te veel) vleesgeworden argument voor de opheffing van de publieke omroep.

Liever AIDS dan Smeets. Mogen WE dat zeggen? Ja, dat mogen WE zeggen!
Wakkerpedia, <3.
Oud 07-08-2012, 14:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[filmpje]

Geknipt door onzer Noedel! De dame in kwestie zit bijna te janken aan tafel op een gegeven moment. Heel stijlvol, Mart. Heel stijlvol.
Haha, maar dat komt door de beelden Manon Flier houdt zichzelf KRANIG overeind naast die LAMLUL.

Al 2267 views in 2 dagen

EN omg wat een leuk wsz!
Oud 07-08-2012, 14:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
En die uitleg van staartdelingen, wat doen jullie dat raar, met van links naar rechts een getal erbij pakken en kijken of het daar in past

Wij deden gewoon van: oh, 34000 past er wel in, dat is al 1000 x 34....en daarna nog eens 340 erin, dat wordt dan 1010 x 34, en dan ging je net zo lang door tot je klaar was.
Oud 07-08-2012, 14:13
Turk February
Turk February is offline
Ik heb geen idee meer hoe ik een staartdeling zou moeten doen. Het woord alleen al klinkt onzinnig. Staartdeling. Je bent zelf een staart.
Oud 07-08-2012, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Haha, maar dat komt door de beelden Manon Flier houdt zichzelf KRANIG overeind naast die LAMLUL.

Al 2267 views in 2 dagen

EN omg wat een leuk wsz!
Ik ben er niet zo zeker van of dat door de beelden komt. Je ziet aan haar lichaamstaal dat ze helemaal geen zin heeft om meerdere keren er aan herinnerd te worden dat ze níet gaat (of ging). Mart, sportman als hij is, weet verdomd goed wat het voor een topsporter is om de OS niet te halen. Tóch blijft-ie doorhameren, doorzeuren, haar functie in twijfel trekken "Goh, maar wat dóe je nou eigenlijk?" (voor de zoveelste keer). Of nog pijnlijker; dat oranje trainingsjack. "Die had jij OOK aan willen hebben, hè? HE!? JA TOCH, HE!?" Fucking Willibrord Frequin dat 't is.
Oud 07-08-2012, 14:14
Verwijderd
"Maar jij had veel liever in trainingspak hier aan tafel gezeten. Je had veel liever dit pakkie aangehad. Kijk 'es? Dit oranje had jíj graag aangehad. Maar dat zat er niet in. Nee."

Wát
Oud 07-08-2012, 14:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
En die uitleg van staartdelingen, wat doen jullie dat raar, met van links naar rechts een getal erbij pakken en kijken of het daar in past

Wij deden gewoon van: oh, 34000 past er wel in, dat is al 1000 x 34....en daarna nog eens 340 erin, dat wordt dan 1010 x 34, en dan ging je net zo lang door tot je klaar was.
oftewel; jij doet ook aan staartdelen, maar dan inefficiënt
Oud 07-08-2012, 14:15
Verwijderd
Ik weet verder niet wie Mart Smeets is. Wat absurd.
Oud 07-08-2012, 14:16
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
[filmpje]

"Maar dat had je graag aangehad, hè, kijkis, dat pakkie had je graag aangehad! Maar, jahaha, dat kon niet hè, omdat je daar niet goed genoeg voor was, met je vieze kut! Toch?"
Oud 07-08-2012, 14:16
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
"Maar jij had veel liever in trainingspak hier aan tafel gezeten. Je had veel liever dit pakkie aangehad. Kijk 'es? Dit oranje had jíj graag aangehad. Maar dat zat er niet in. Nee."

Wát
Die "kijk 'es" vind ik de mooiste.
Oud 07-08-2012, 14:17
Verwijderd
Citaat:
"Maar dat had je graag aangehad, hè, kijkis, dat pakkie had je graag aangehad! Maar, jahaha, dat kon niet hè, omdat je daar niet goed genoeg voor was, met je vieze kut! Toch?"
Oud 07-08-2012, 14:18
Miekje*
Miekje* is offline
Stefenootje naamzoek, vetgaafstoer dat je PABO gaat doen . Dat vind ik oprecht leuk voor je. En natuurlijk schoppen we je gewoon van het forum af als je moet studeren, geen probleem .

Jongens, ik heb geshopt . En ik ga straks foto's posten.
Oud 07-08-2012, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Sarah naamzoek: Ik ga binnenkort een SPA-weekendje doen met 2 vriendinnen en ben waarschijnlijk net wel of net niet ongesteld dan (ja, niet zo handig gepland). Ik kan bij de huisarts toch een soort hormoonpilletjes krijgen die m'n menstruatie eenmalig vooruitschuiven/laten overslaan?
Ja, klopt kun je het tot 14 dagen mee verschuiven.
Oud 07-08-2012, 14:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ga jij ook iets doen dan?
Nee joh, maar iedereen zit me al jaren te pushen en ideeën te geven en een deel van mij wil heus wel, maar dat andere deel is te bang
Oud 07-08-2012, 14:21
Verwijderd
Citaat:
De naam is misleidend. De ingrediënten ook
nouja je doet er ook niet een blok goudse kaas in, maar meestal dus roomkaas.
Oud 07-08-2012, 14:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nouja je doet er ook niet een blok goudse kaas in, maar meestal dus roomkaas.
Maar waar smaakt het dan naar?
Oud 07-08-2012, 14:22
Verwijderd
Ik zag gisteren een foldertje voor een werkervaringsproject waar je een horeca diploma voor krijgt, toen moest ik even aan LP denken, maar je wou niet in de horeca toch?

http://www2.thecolourkitchen.com/nl was het.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, klopt kun je het tot 14 dagen mee verschuiven.
Ah, nou, met 3 dagen ben ik al blij
Turk February
Turk February is offline
Toen er op die verschrikkelijke achtersportpagina van De Volkskrant allemaal puns op de namen van sportfiguren ingestuurd werden door lezers ("deze voetballer snijdt graag. Wesley Snijder"), wilde ik nog insturen: "Deze sportverslaggever heeft een SOA. Mart AIDS. Deze sportverslaggever heeft kanker. Mart Kanker."
Oud 07-08-2012, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Maar waar smaakt het dan naar?
naar... taart, denk ik? en naar de andere ingrediënten, als je er citroenrasp in doet smaakt het bijvoorbeeld naar citroen. De roomkaas is vooral om het zacht en smeuiig te maken in plaats van cake-ig.
Oud 07-08-2012, 14:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben er niet zo zeker van of dat door de beelden komt. Je ziet aan haar lichaamstaal dat ze helemaal geen zin heeft om meerdere keren er aan herinnerd te worden dat ze níet gaat (of ging). Mart, sportman als hij is, weet verdomd goed wat het voor een topsporter is om de OS niet te halen. Tóch blijft-ie doorhameren, doorzeuren, haar functie in twijfel trekken "Goh, maar wat dóe je nou eigenlijk?" (voor de zoveelste keer). Of nog pijnlijker; dat oranje trainingsjack. "Die had jij OOK aan willen hebben, hè? HE!? JA TOCH, HE!?" Fucking Willibrord Frequin dat 't is.
Ik vind het ook mooi dat ie haar ongevraagd adviseert dat ze moet gaan beachvolleyballen,"want als het met zijn 6'en in een zaal zo moeilijk is om je te kwalificeren...ik wil je wel even confronteren met 2 andere Nederlandse meiden die hier gisteravond waren...Moet je kijken hoe LEUK beachvolleybal kan zijn! Je speelt het met zijn tweeën, he. Het is hartstikke moeilijk. je wordt er moe van, het publiek zit erin...Luister naar het publiek, joh! Moet je kijken hoe dit gaat! Manon, je moet dit ook gaan spelen."
Oud 07-08-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook mooi dat ie haar ongevraagd adviseert dat ze moet gaan beachvolleyballen,"want als het met zijn 6'en in een zaal zo moeilijk is om je te kwalificeren...ik wil je wel even confronteren met 2 andere Nederlandse meiden die hier gisteravond waren...Moet je kijken hoe LEUK beachvolleybal kan zijn! Je speelt het met zijn tweeën, he. Het is hartstikke moeilijk. je wordt er moe van, het publiek zit erin...Luister naar het publiek, joh! Moet je kijken hoe dit gaat! Manon, je moet dit ook gaan spelen."
God ja, alsof het allemaal nog niet erg genoeg is/was. Dat was inderdaad de 'finishing touch', "Joh, meid, ga lekker iets anders doen met je tijd." Wát een ongekende brutaliteit.
Oud 07-08-2012, 14:33
Verwijderd
Citaat:

gewoon zoals wij deden dus
Oud 07-08-2012, 14:34
Turk February
Turk February is offline
Maar goed, wat wil je, de man is sportjournalist. Dat zijn vrijwel allemaal krotenkokers.
Oud 07-08-2012, 14:34
Verwijderd
Citaat:
gewoon zoals wij deden dus
Ik blijf het omslachtiger vinden
Oud 07-08-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, wat wil je, de man is sportjournalist. Dat zijn vrijwel allemaal krotenkokers.
Het is zo tragisch dat die schat aan vakkennis (want dát kan je 'm niet echt ontzeggen, al is je aversie jegens ~ nog zo groot) min of meer teniet wordt gedaan door z'n nare persoonlijkheid. Zonde. Zijn laatste paar jaar zijn genoeg om voor de rest van z'n leven en vér daarna als onsympathieke, pompeuze blaaskaak de boeken in te gaan. Jammer dat-ie dat zelf niet ziet.
Oud 07-08-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje naamzoek, vetgaafstoer dat je PABO gaat doen . Dat vind ik oprecht leuk voor je. En natuurlijk schoppen we je gewoon van het forum af als je moet studeren, geen probleem .
dankje, en oh wat lief! <3
Oud 07-08-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf het omslachtiger vinden
Mja, waarschijnlijk is het net wat je aangeleerd krijgt Ik vind die van jullie enorm ingewikkeld, en vond onze methode helemaal niet zo omslachtig vroeger. Als ik dat woord toen al kende.
Oud 07-08-2012, 14:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mwah, het is helderder dan telkens een getalletje erbij pakken
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, maar iedereen zit me al jaren te pushen en ideeën te geven en een deel van mij wil heus wel, maar dat andere deel is te bang
Ja, snap ik hoor. Ik dacht eigenlijk ook nooit meer iets te gaan studeren, maarja, met het CV van nu kom ik ook nergens.
En dit is wel een beetje qua leeftijd en praktische zaken m'n laatste kans om aan iets te beginnen.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oud 07-08-2012, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Het is zo tragisch dat die schat aan vakkennis (want dát kan je 'm niet echt ontzeggen, al is je aversie jegens ~ nog zo groot) min of meer teniet wordt gedaan door z'n nare persoonlijkheid. Zonde. Zijn laatste paar jaar zijn genoeg om voor de rest van z'n leven en vér daarna als onsympathieke, pompeuze blaaskaak de boeken in te gaan. Jammer dat-ie dat zelf niet ziet.
... en jammer dat ie nog steeds gewoon z'n gang mag blijven gaan.
Oud 07-08-2012, 14:42
Verwijderd
Citaat:
... en jammer dat ie nog steeds gewoon z'n gang mag blijven gaan.
Ook dat, inderdaad. Hoewel-ie misschien weldegelijk op z'n vingers is getikt. Al dan niet louter door de commotie, de NOS kennende. Maar ik ben wel klaar met die man. Van mij mag-ie weg van de TV.

Vrij grappig hoe Jojo reageerde op het bezoek aan London Late Night; ze moest -meen ik- de 100m vrij nog 'doen' maar had het tafeltje-Smeets al achter de rug. "Dus," zegt ze op de radio, "het ergste zit er al op joh!"
Oud 07-08-2012, 14:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik denk dat Stefenootje wel een goede lerares gaat worden. Zo'n juf waar kinderen graag mee knutselen en taal leren <3 En waar ze graag langs gaan om te trakteren als ze jarig zijn en een krabbel op hun kaart/verjaardagshoed te krijgen
Oud 07-08-2012, 14:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mja, maar hetzelfde geldt toch voor Fred Derksen met z'n voetbal, en Jack van Gelder met z'n praatjes. Ik vind het allemaal nare mensen.
Oud 07-08-2012, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ook dat, inderdaad. Hoewel-ie misschien weldegelijk op z'n vingers is getikt. Al dan niet louter door de commotie, de NOS kennende. Maar ik ben wel klaar met die man. Van mij mag-ie weg van de TV.

Vrij grappig hoe Jojo reageerde op het bezoek aan London Late Night; ze moest -meen ik- de 100m vrij nog 'doen' maar had het tafeltje-Smeets al achter de rug. "Dus," zegt ze op de radio, "het ergste zit er al op joh!"
Van mij ook

Ja, dat vond ik ook een mooie
Oud 07-08-2012, 14:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
En dit is wel een beetje qua leeftijd en praktische zaken m'n laatste kans om aan iets te beginnen.

je kunt op iedere leeftijd wel een studie doen. Mijn pa heeft alsnog op z'n 35e (ofzo) de MAVO gedaan omdat hij dat nooit afhad gemaakt. En mijn vriend (nu 31) is nu net klaar met zijn (deeltijd) MBO.
Oud 07-08-2012, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Stefenootje wel een goede lerares gaat worden. Zo'n juf waar kinderen graag mee knutselen en taal leren <3 En waar ze graag langs gaan om te trakteren als ze jarig zijn en een krabbel op hun kaart/verjaardagshoed te krijgen
Oud 07-08-2012, 14:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mja, maar hetzelfde geldt toch voor Fred Derksen met z'n voetbal, en Jack van Gelder met z'n praatjes. Ik vind het allemaal nare mensen.
Jack is nog wel sympathiek, ergens, niet zo'n arrogante lul die niet kan interviewen.
Oud 07-08-2012, 14:48
Verwijderd
Zo. Bijna Epke
Noedelhap
Noedelhap is offline
Verwijderd
Citaat:
Als Derksen het bij voetbal houdt kan ik er goed naar luisteren; hij mag weliswaar een botte lul zijn maar hij zal zich nooit zo opstellen als Mart Smeets tegenwoordig doet naar mensen toe. Hij heeft namelijk z'n journalistieke zaakjes redelijk goed voor elkaar en is daar vrij fair in over het algemeen. Maar zodra Derksen over politiek of wat dan ook begint haak ik ook af; doe maar niet.

Van Gelder durft lang niet altijd kritisch te zijn naar zijn gasten, dus in dat opzicht heb ik minder respect voor hem als journalist. Maar ik vind het wel een sympathieke vent.
Oud 07-08-2012, 14:49
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jack is nog wel sympathiek, ergens, niet zo'n arrogante lul die niet kan interviewen.
Maar Jack is letterlijk een PVV-er.

Los daarvan komt ie inderdaad minder vervelend over dan zijn collega's.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zo. Bijna Epke
Hoe laat ook al weer?
Lorelei
Lorelei is offline
ook alweer ookal weer ookalweer wat is het nou?
Verwijderd
sinds jaren weer eens in het stadspark in Maastricht geweest. ik vind dat ze weer beren in het stadspark moeten doen, die waren vroeger zo lief.
Oud 07-08-2012, 14:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ook alweer ookal weer ookalweer wat is het nou?
Half 5 ook alweer.
Oud 07-08-2012, 14:50
Verwijderd
Ik wil ook Epke kijken, maar ik moet zo weg!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten