Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wist tot voor kort eigenlijk ook niet dat de Olympische Spelen begonnen waren. De eerste paar keer dat mensen het op het forum over goud hadden dacht ik dat 't over aandelen ging. Of, afhankelijk van de context, over kleding. Dit was één van mijn letterlijke gedachtes: "Er zal wel iemand met een gouden pak bij DWDD zitten ofzo." Ik heb er niet naar gevraagd want aandelen en DWDD vind ik ook erg saai. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog niks, maar ik ga zometeen kijken wat er is, dat koken, er mayonaise en zout bijdoen en trots roepen dat ik een héérlijke salade heb gemaakt.
Al bedenk ik me net dat ik alleen nog brood, aardappels, broccoli en heel erg veel uien heb, dus daar moet ik toch een betere naam voor kunnen verzinnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Persoonlijk ben ik erg veel fan van overschotels. En rijst. Want dat is makkelijk. Pleur een aantal gesneden groente in een ovenschaal, laat dat even in de oven goed heeft worden en je hebt een ovenschotel
![]() Ik kan ook wel hele uitgebreide maaltijden koken, maar daar heb ik maar sporadisch zin in ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kan best wel goed koken, maar ik ben een ramp met recepten. Ik ben het met recepten zelden eens, en als ik het er wel mee eens ben blijkt er over het algemeen minstens één ingredient niet te zijn. Dat kan ik wel vervangen ofzo, maar dan verander ik de rest ook, omdat ik een nieuw idee heb dat ik uit wil proberen. Alleen met de recepten van mijn moeder kan ik werken, maar dat zijn geen recepten, dat is gewoon 'een beetje van dit en dat en dan zo of zo, ik weet eigenlijk ook niet hoe dat moet dat doe ik elke keer een beetje anders, en dan zo en zo en nouja, je weet wat ongeveer het eindresultaat moet zijn, doe je ding'. Dat kan ik wel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En hoe lang moet ie in de oven?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik weet niet zo goed hoe lang het in de over moet. 20 tot 25 minuten geloof ik. Je ziet het wel, want de kaaskorst wordt dan een beetje bruinig en knapperig enzo.
||
Citaat:
![]() Vertel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die Chinese turnster, daar kan ik wel nog iets over zeggen. Trainen voor de OS gaat sowieso bepaald niet zachtjes, maar in China gaat het nog harder, rigoureuzer en vanaf een nog jongere leeftijd. Bovendien zal het niet de eerste keer zijn dat er iemand spontaan 'op vakantie gaat' na het internationaal beschamen van (de Chinese variant van) Zhe Motherland. Ik denk dat ze alle reden tot ontevredenheid heeft.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ze komen me wel volkomen onbekend voor. Ik kan het wel opzoeken of je kunt het me vertellen, maar tenzij het iets heel erg bijzonders is (zoals Olympisch goud winnen als quadruple amputee ofzo) zal ik het hoogstwaarschijnlijk morgen al vergeten zijn. Of na vijf minuten al. Sport schmort. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|