Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2012, 22:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
"Nou Moe?!"
Over het leven in de verbazingwekkende Guust Flaterlaan

door Turk February?
Zoiets, ja.
Oud 07-08-2012, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Joh, het komt allemaal wel goed! Heel begrijpelijk dat je een beetje bang/gespannen bent, maar je kan het! Bovendien, het duurt nog bijna een maand voordat het nieuwe studiejaar begint, niet zo nuttig om tot die tijd zo enorm te stressen. Kortom: het heeft echt geen zin je nu al zo'n druk te maken (stel het lekker uit dus).

Wij hier hebben allemaal vertrouwen in je (ja, dat durf ik best te stellen!) en als jij gaat studeren zeul je zelf ervaren dat je het best kan
Uitstellen doe ik al jaren, ik zal er nu toch een keer aanmoeten om dingen onder ogen te gaan zien

En over het studeren zelf maak ik me niet zoveel druk, wel over het voor de klas moeten staan al vrij snel en lessen moeten voorbereiden.
Meisje op m'n werk had het toevallig ook een jaar gedaan, en die heeft wat dingen verteld. En nu ben ik bang

Maar goed, klaar weer, zal niet meer zeuren hier voorlopig
Oud 07-08-2012, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Nou gewoon, dat ik na jaren weer een opleiding ga doen, dat lijkt me reden genoeg.

En of ik wel de juiste keuze gemaakt heb, en of ik het wel ga kunnen. Of het goedkomt met de stufi en al dat gedoe.
Ah. Ja, het is logisch dat je daar stress om hebt natuurlijk, maar kijk, zelfs Fleur Agema heeft een opleiding afgemaakt, dus dan kan jij dat zeker. En of het de goede keuze is en alles goedkomt, tsja. Volgens mij doet iedereen maar wat met zijn leven, en wat is nou het ergste wat er kan gebeuren, zegmaar?

Het is wel een grote beslissing, natuurlijk, dus het zou ook een beetje ongezond zijn als je er geen stress om had.

*stefenootje aai en warme chocolademelk maakt*
Oud 07-08-2012, 22:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Uitstellen doe ik al jaren, ik zal er nu toch een keer aanmoeten om dingen onder ogen te gaan zien

En over het studeren zelf maak ik me niet zoveel druk, wel over het voor de klas moeten staan al vrij snel en lessen moeten voorbereiden.
Meisje op m'n werk had het toevallig ook een jaar gedaan, en die heeft wat dingen verteld. En nu ben ik bang

Hé joh, je kunt het best! Het heeft geen zin om te gaan zenuwen, het schooljaar is nog niet eens begonnen. En dat meisje is een mietje dat ze gestopt is en jij bent dat niet en jou gaat het allemaal gewoon lukken .
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Uitstellen van stress kan wel je hebt nu de beslissing genomen, dus je gáát gewoon studeren. Om je druk te maken om wat komen gaat heeft gewoon geen zin.

Overigens: ik ben een enorme druktemaker, dus ik weet waar ik het over heb. Ik moet soms echt tegen mezelf zeggen dat ik moet stoppen met piekeren, vooral als ik 's avonds in bed lig. Maar dat lukt doorgaans wel gelukkig
Verwijderd
Citaat:
*stefenootje aai en warme chocolademelk maakt*
Dank je

Nou, het ergste wat er kan gebeuren; dat het niks voor mij blijkt en ik 4 jaar met tegenzin moet afmaken en vervolgens dus niks met mn diploma kan/wil gaan doen.
Of WEER stoppen en dan echt aan het eind van m'n opties zijn.
Oud 07-08-2012, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Cookies wissen, buffer legen, cache wissen al geprobeerd?
Ik heb alle internetdingen als eens gewist (al weet ik niet of die buffer en het cache daar dan bij zitten?), maar dat helpt niet.

Citaat:
Het enige wat ik kan bedenken is dat je even moet dubbelchecken of je wel op de echte Facebook.com zit? Maar dat zal vast wel, scammers zouden niet veel opschieten met je telefoonnummer, immers. Dus, hrm. Verder dan dat schot hagel kom ik ook niet echt, snorrie.
Geschekt, het is de beveiligde wegsite.

Citaat:
Ik zou sowieso geen telefoonnummer geven, gewoon even afwachten...? Ik heb een keer een melding gehad dat ik mogelijk gehacked was (geweest) en toen was het daarna weer ok, ofzo. Is al even geleden, weet niet precies meer.
Hmmm ok. Ik wacht het maar even af dan. Het is waarschijnlijk gewoon een achterbakse manier om mn nummer af te troggelen.

Citaat:
Ik heb geen idee wat de trigger is geweest voor FB om jou niet meer te accepteren. Misschien heeft het hier mee te maken, maar dat zal toch ook wel niet. Kan me niet voorstellen dat Facebook zoiets op deze manier zou uitrollen c.q. opdringen
Dat snap ik ook niet nee, het was ineens zo, toen ik refreshte. En ja, daar lijkt het wel op inderdaad! Er wordt in elk geval een beroep gedaan op extra beveiliging bla bla. En ik kan me dus wel voorstellen dat ze je zoiets zo opdringen. Kutfacebook.
Oud 07-08-2012, 22:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dank je

Nou, het ergste wat er kan gebeuren; dat het niks voor mij blijkt en ik 4 jaar met tegenzin moet afmaken en vervolgens dus niks met mn diploma kan/wil gaan doen.
Of WEER stoppen en dan echt aan het eind van m'n opties zijn.
Tja, dat kan altijd natuurlijk. Maar je hebt niet voor niets gekozen voor deze opleiding. Bovendien kan je vaak meer met een opleiding dan je denkt en zijn opleidingen vaak veelzijdiger dan je aanvankelijk zou denken. Ik ben binnen mijn studie ook heel erg geswitcht en dat is prima
Oud 07-08-2012, 22:42
Verwijderd
Het ergste is dus dat het kut blijkt te zijn. Nouja, als je er allemaal over gaat malen worden de verwachtingen alleen maar hoger/enger en de problemen groter, dus bel Noedel op en ga hem platknuffelen, dat is echt een betere besteding van je tijd/gedachten.
Oud 07-08-2012, 22:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
dus bel Noedel op en ga hem platknuffelen
<3
Oud 07-08-2012, 22:45
Verwijderd
Citaat:
dus bel Noedel op en ga hem platknuffelen
Zal hij leuk vinden
Oud 07-08-2012, 22:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet steeds wel een beetje lachen om die enorme gewichtheffers en kogelstoters enzo die zich toch in zo'n strak sportpakje hebben gehesen
Oud 07-08-2012, 22:46
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben zojuist geprikt door een mug
Oud 07-08-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Zal hij leuk vinden
O nouja, weet ik veel wat hij leuk vindt.
Oud 07-08-2012, 22:47
Verwijderd
Citaat:
O nouja, weet ik veel wat hij leuk vindt.
Haha, nee, ik meende het hoor!
Oud 07-08-2012, 22:47
Verwijderd
Citaat:
hm, nee, ik krijg ook een melding dat de pagina niet gevonden kan worden...
Oh whut mijn pagina? Nu breekt mn klomp!

Citaat:

Oh wat goed dat je gaat studeren? Wat ga je doen?
Oud 07-08-2012, 22:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het ergste is dus dat het kut blijkt te zijn. Nouja, als je er allemaal over gaat malen worden de verwachtingen alleen maar hoger/enger en de problemen groter, dus bel Noedel op en ga hem platknuffelen, dat is echt een betere besteding van je tijd/gedachten.
haha Etmakas Zo is het maar net!

*gaat vol smart zitten wachten naast de telefoon en bij de deur*
Verwijderd
Citaat:

Ik had van het weekend 8 muggenbulten. ACHT.

Als je er afblijft is het wel te handelen, maar zodra je gaat krabben is het HEK VAN DE DAM.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga morgen op vakantie . Het pakken is altijd een heel gedoe, maar nu begint de vrolijkheid omtrent het vertrek toch wel weer te kriebelen.
Oud 07-08-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Het schijnt dat je, als je geprikt wordt door een mug, je je huid zegmaar moet uittrekken. Dan kan de mug er niet uit en blijft hij zuigen en zuigen en ontploft hij.

Ik weet niet of dit echt zo is, maar ik wil het zo snel mogelijk uitproberen.
Oud 07-08-2012, 22:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is die Silvie van der Vaart toch een nietszeggend mens. En vies bruin.
Verwijderd
Citaat:
Oh wat goed dat je gaat studeren? Wat ga je doen?
Pabo.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het schijnt dat je, als je geprikt wordt door een mug, je je huid zegmaar moet uittrekken. Dan kan de mug er niet uit en blijft hij zuigen en zuigen en ontploft hij.

Verwijderd
Citaat:
Oh whut mijn pagina? Nu breekt mn klomp!
juh
Oud 07-08-2012, 22:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Ja, weet ik, dat stond een keer in Quest. Dan blijft zijn snuitje vast zitten en kan hij niet stoppen met zuigen. Ik zou zo'n beestje ook wel zo'n tekenfilm-achtige actie laten uitvoeren . Helaas voel ik de beet pas als het beestje zijn snuit uit me haalt.
Oud 07-08-2012, 22:54
Verwijderd

Looks authentic.
Oud 07-08-2012, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Pabo.
Wauw!

Citaat:
juh
Oud 07-08-2012, 22:57
Verwijderd
Dit soort verklaringen krijg ik:

Waarom moet ik mijn telefoonnummer doorgeven om mijn identiteit te bevestigen?
Dit is een beveiligingsmaatregel waarmee we controleren of je een echte persoon bent en maar één Facebook-account hebt.

Om je identiteit te bevestigen, hoef je alleen de aanwijzingen op de site te volgen om het nummer van je mobiele telefoon op te geven. Zodra we hebben bevestigd wie je bent, krijg je weer toegang tot je Facebook-account. Zonder jouw toestemming nemen we geen telefonisch contact met je op.

In geval je meerdere Facebook-accounts hebt, handel je in strijd met onze Verklaring van rechten en verantwoordelijkheden en zullen je extra accounts worden uitgeschakeld. Beslis welk account je wilt behouden en gebruik dat account om je identiteit te bevestigen.
Oud 07-08-2012, 22:58
Verwijderd
Klinkt vaag
Oud 07-08-2012, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Wauw!
Wauw van leuk, of wauw van ?
Oud 07-08-2012, 23:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat is die Silvie van der Vaart toch een nietszeggend mens. En vies bruin.
Ik vind haar leuk! En ze is mooi, ik ben zo blij dat ze rugvetjes heeft en niet zo'n gratenpakhuis is. Dat is nou een goed voorbeeld van een model, een beetje vet eraan.
Oud 07-08-2012, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar leuk! En ze is mooi, ik ben zo blij dat ze rugvetjes heeft en niet zo'n gratenpakhuis is. Dat is nou een goed voorbeeld van een model, een beetje vet eraan.
Ik heb haar al een tijdje niet gezien, en ik weet ook niet uit m'n hoofd hoe haar rugvetjes eruit zien, maar... als zij rugvetjes heeft dan kan je van mijn rugvetjes een week eten als je ze op de bbq gooit.
Oud 07-08-2012, 23:08
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben ook niet zo'n fan van haar.
Oud 07-08-2012, 23:12
Verwijderd
Rugvetjes. Wat een woord
Oud 07-08-2012, 23:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit soort verklaringen krijg ik:

Waarom moet ik mijn telefoonnummer doorgeven om mijn identiteit te bevestigen?
Dit is een beveiligingsmaatregel waarmee we controleren of je een echte persoon bent en maar één Facebook-account hebt.

Om je identiteit te bevestigen, hoef je alleen de aanwijzingen op de site te volgen om het nummer van je mobiele telefoon op te geven. Zodra we hebben bevestigd wie je bent, krijg je weer toegang tot je Facebook-account. Zonder jouw toestemming nemen we geen telefonisch contact met je op.

In geval je meerdere Facebook-accounts hebt, handel je in strijd met onze Verklaring van rechten en verantwoordelijkheden en zullen je extra accounts worden uitgeschakeld. Beslis welk account je wilt behouden en gebruik dat account om je identiteit te bevestigen.
Ik heb laatst iets gelezen over dat accounts worden geblokkeerd als je naam verdacht overkomt, dat 'ie te kort is bijvoorbeeld, dan denken ze dat 'ie niet echt is. Maar volgens dat bericht lijkt het of je meerdere accounts hebt (zal wel niet). Misschien heb je een naamgenoot..?

Citaat:
Ik heb haar al een tijdje niet gezien, en ik weet ook niet uit m'n hoofd hoe haar rugvetjes eruit zien, maar... als zij rugvetjes heeft dan kan je van mijn rugvetjes een week eten als je ze op de bbq gooit.
Dit ja.
Oud 07-08-2012, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb laatst iets gelezen over dat accounts worden geblokkeerd als je naam verdacht overkomt, dat 'ie te kort is bijvoorbeeld, dan denken ze dat 'ie niet echt is. Maar volgens dat bericht lijkt het of je meerdere accounts hebt (zal wel niet). Misschien heb je een naamgenoot..?.
Ah, dat zou goed kunnen inderdaad. Dat je een false positive bent. Wel kut voor je, Kwis
Oud 07-08-2012, 23:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Joh, ze heeft rugvetjes. Geen enorme, maar ik zag ze wel. En ze heeft gewoon een mooie buik die rimpelt van vetrolletjes, zoals bij normale mensen.
Je kan haar dan wel stom vinden, maar je kan niet ontkennen dat zij niet het goede-voorbeeld-lichaam heeft. In vergelijking met die magere wijven die anorexia triggeren.
Oud 07-08-2012, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Wauw van leuk, of wauw van ?
Van leuk!
Oud 07-08-2012, 23:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb laatst iets gelezen over dat accounts worden geblokkeerd als je naam verdacht overkomt, dat 'ie te kort is bijvoorbeeld, dan denken ze dat 'ie niet echt is. Maar volgens dat bericht lijkt het of je meerdere accounts hebt (zal wel niet). Misschien heb je een naamgenoot..?
Dan zouden alle mensen die Peter de Vries heten (oid) ook geen facebook account mogen. En alle mensen met een verzonnen naam ook niet.

Volgens mij deed facebook bij mij ook ooit vervelend, maar ik heb toen volgens mij gewoon wat rondgeklikt en toen kwam 't wel weer goed. Maar mss was dat dan iets anders.
Oud 07-08-2012, 23:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb al een hekel aan haar sinds ze voor het eerst op MTV verscheen met de woorden "Hoi, Ik ben Meis!"
Oud 07-08-2012, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Dan zouden alle mensen die Peter de Vries heten (oid) ook geen facebook account mogen. En alle mensen met een verzonnen naam ook niet.
Mwah, volgens mij is dat een grijs gebied. Bovendien bestaat Petertje wel als echt persoon. Het zal ze meer te doen zijn om gespoofte accounts die te koop worden aangeboden om likes te krijgen, bijvoorbeeld, zoals laatst op Vraag & Aanbod no less
Oud 07-08-2012, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ah, dat zou goed kunnen inderdaad. Dat je een false positive bent. Wel kut voor je, Kwis
Hmmmm. Ik heb na het lezen van allerlei berichten op fora dat het goed afloopt, maar mn werknummer opgeofferd. Het werkte ''bedankt voor de bevestiging van je nummer!'' (daar ging het toch niet om?) en nu kan ik er weer in. Ik kreeg wel een dubieuze waarschuwing dat het ''vervelend is als je onbekenden vriendschapsverzoeken stuurt'', wat vreemd is, want ik heb al in geen twee jaar een vrienschapsverzoek gestuurd. En ik kan nu veertien dagen geen verzoeken versturen, wel ja. Maar meteen weer dat nummer verwijderd, want dat slaan ze dus wel degelijk in je instellingen op.
Oud 07-08-2012, 23:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daarom vond ik het ook gek, maar in dat artikel (NRC of VK) stonden voorbeelden van situaties waarin accounts van mensen met bijvoorbeeld een gekke korte naam (Ep Ok, ofzo) werden geblokkeerd.
Oud 07-08-2012, 23:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmmmm. Ik heb na het lezen van allerlei berichten op fora dat het goed afloopt, maar mn werknummer opgeofferd. Het werkte ''bedankt voor de bevestiging van je nummer!'' (daar ging het toch niet om?) en nu kan ik er weer in. Ik kreeg wel een dubieuze waarschuwing dat het ''vervelend is als je onbekenden vriendschapsverzoeken stuurt'', wat vreemd is, want ik heb al in geen twee jaar een vrienschapsverzoek gestuurd. En ik kan nu veertien dagen geen verzoeken versturen, wel ja. Maar meteen weer dat nummer verwijderd, want dat slaan ze dus wel degelijk in je instellingen op.
Vreemde zaak dus...
Oud 07-08-2012, 23:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daarom vond ik het ook gek, maar in dat artikel (NRC of VK) stonden voorbeelden van situaties waarin accounts van mensen met bijvoorbeeld een gekke korte naam (Ep Ok, ofzo) werden geblokkeerd.
Ach, ik heb een apostrof midden in m'n naam en daar hoor ik fb ook niet over. Oh well. Kutbedrijf met hun grafhoerentimeline.
Oud 07-08-2012, 23:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oeh, nu op Channel 4:

Citaat:
THE GIRL WHO BECAME THREE BOYS

Twenty-one-year-old Gemma Barker from Staines is currently serving 30 months in prison for fraud and sexual assault. Over the course of several months Gemma invented and impersonated three different boys, 'Aaron', 'Luke' and 'Connor' and under these three separate guises went on to seduce two teenage girls.

This film tells the extraordinary and chilling story through the personal accounts of Gemma's victims.

Aaron, Luke and Connor each had their own Facebook page, email address and mobile phone number, and through emotional manipulation, both as their friend Gemma and as the three 'boys', Gemma was able to create a complex set of identities and relationships in order to get close to 18-year-olds Jessica Sayers and 'Alice', who speak frankly about their experiences.

The Girl Who Became Three Boys also explores Gemma Barker's possible motivations for her bizarre, criminal behaviour. This is a story of deception, abuse and the damaging consequences of misusing modern social networking on the lives of two innocent teenage girls.
whut?
Oud 07-08-2012, 23:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga slapen. Ciao!
Verwijderd
Trusten!

En whut inderdaad
Verwijderd
Wel lullig als je dan een van de twee miljoen Li Yi's bent dan.
Oud 07-08-2012, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ga slapen. Ciao!
Ciaaaaaooooooo. </Eddie Izzard>
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten