Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2012, 14:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nee nee, gewoon for serious. bij vrienden en familie.
Niet sinds je mij kent
Oud 10-08-2012, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zoo, ik ben weer fris ende fruitig. Onder de douche moest ik denken; heeft een van jullie wel eens tegen een vriend/collega/kennis/familielid/whateverdefuck gezegd "Joh, pak 'ns een douche want ik heb een kapmes nodig om door de lucht heen te komen?" Of iets subtielers, uiteraard.
And on that note..... spring ik maar even onder de douche
Oud 10-08-2012, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Niet sinds je mij kent
Zelfs niet tegen jou? Ik zeg gerust tegen Theodoor of hij stinkt.

Tegen vrienden zeg ik hooguit iets van 'goh je hebt wel hard gefietst of niet'.
Oud 10-08-2012, 14:12
Verwijderd
Al kan dat, afhankelijk van de context, ook betekenen dat ze een rood hoofd hebben.
Oud 10-08-2012, 14:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zoo, ik ben weer fris ende fruitig. Onder de douche moest ik denken; heeft een van jullie wel eens tegen een vriend/collega/kennis/familielid/whateverdefuck gezegd "Joh, pak 'ns een douche want ik heb een kapmes nodig om door de lucht heen te komen?" Of iets subtielers, uiteraard.
Nee, nog nooit. Wel iemand een complimentje gegeven dat die persoon weer lekker ruikt sinds die niet meer (overmatig) alcohol drinkt.
Oud 10-08-2012, 14:16
Verwijderd
Gelukkig heb ik geen stinkerds in mijn omgeving! Nou ja, tot voor kort ikzelf dan.

edit: Kleine correctie; ik heb wél een stinkerd in mijn omgeving. Maar dat mens doet ook geen parfum op, die drinkt het op en zweet het uit, of zo. Echt way te veel zware parfum Om de status quo tussen ons te handhaven spoor ik dan ook andere mensen aan (die er overigens hetzelfde over denken): "Ey, jij bent toch close met X? Kan jij niet eens subtiel aantippen dat ze moet dimmen met die shit?"
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Niet sinds je mij kent
jawel!

ik heb het tegen lorelei nog nooit hoeven zeggen om de stink-reden overigens!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, nog nooit.
Oud 10-08-2012, 14:18
Verwijderd
Ik ken eigenlijk maar 1 persoon die regelmatig ongewassen ruikt. En zij doucht ook niet dagelijks, maar volgens mij is haar grootste probleem synthetische shirts die ze ook niet dagelijks verwisselt. Maar ik ken haar niet goed genoeg om er wat van te zeggen.

Verder vooral een hoop rokers die stinken. Waarbij de rokers die wel hun kleren regelmatig vervangen, wel duidelijk minder stinken (naar rook) dan de rokers die ook dat niet doen (die ruiken naar asbak).
Oud 10-08-2012, 14:19
Carn
Carn is offline
hoi, dit is een erg tof filmpje. http://vimeo.com/46304267
k thx.
Oud 10-08-2012, 14:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zelfs niet tegen jou? Ik zeg gerust tegen Theodoor of hij stinkt.

Tegen vrienden zeg ik hooguit iets van 'goh je hebt wel hard gefietst of niet'.
Oh ik las de post verkeerd en dacht dat het om de omgekeerde situatie ging (waarbij iemand anders het tegen jou zegt)

maar nee, niet over het douchen. Wel een keertje toen ik thuiskwam van een bezoekje aan m'n moeder waar we lekker toastjes met kaas hadden zitten eten dat ik een beetje uit m'n bekkie stonk maar meestal ben ik me er wel bewust van als ik stink en ddan ben ik 'm gewoon voor door te zeggen dat ik nodig moet douchen. Andersom trouwens ook.
Oud 10-08-2012, 14:24
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hoi, dit is een erg tof filmpje. http://vimeo.com/46304267
k thx.
cool. rationeel naamzoek voor later.
Oud 10-08-2012, 14:51
Verwijderd

Rawr. Vuige shockrock Lang niet meer gehoord, maar rawr
Oud 10-08-2012, 14:52
Verwijderd
Soms maken mensen zo eigenaardig gebruik van de term 'broer/zus relatie'.
Ik vind dat het betekent dat je goed samen kunt leven en om elkaar geeft, maar dat je geen romantische of seksuele gevoelens meer hebt. Dat leek mij de gebruikelijke definitie.
Andere mensen omschrijven een relatie als broer/zus als ze een hekel aan elkaar hadden maar dat nooit uitten, of juist als ze nog wel seks hadden maar verder niets meer met elkaar te maken hadden, of zelfs als ze geestelijk en lichamelijk mishandeld werden.
Oud 10-08-2012, 14:54
Carn
Carn is offline
Tiswa!
Oud 10-08-2012, 14:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat heb ik nog nooit gehoord, ik ken het ook alleen zoals jij beschrijft Sarah!
Oud 10-08-2012, 14:57
Verwijderd
Ja! Ik denk dat mensen de term gewoon graag gebruiken om voor zichzelf te verklaren waarom ze in een slechte relatie bleven, terwijl die slechte relatie helemaal niet van het broer/zus type was!
Oud 10-08-2012, 15:00
Verwijderd
Klinkt als een potje zelfrechtvaardiging ja.
Oud 10-08-2012, 15:02
Verwijderd
En ik vind dit altijd van die geruststellende stukjes gesprek:

patiënt: toen ging ik in een kledingzaak werken, als verkoopster
ik: en was dat leuk werk?
patiënt: ja, super leuk! Gezellige collega's, maar ook het werk zelf ligt me heel erg. Kleding verkopen is echt mijn passie.

Geruststellend omdat het me het gevoel geeft dat er voor iedereen wel een plek is dat er altijd mensen zijn die het leuk vinden om in mijn ogen rotwerk te doen. Kleding verkopen, huizen poetsen, logistiek plannen, orders pikken, noem het maar op en er is wel iemand te vinden die er enthousiast over is.
Oud 10-08-2012, 15:06
Carn
Carn is offline
Dat is de meerderheid van dit land, en dat zie je ook terug in stemgedrag
Oud 10-08-2012, 15:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gelukkig heb ik geen stinkerds in mijn omgeving! Nou ja, tot voor kort ikzelf dan.
Ik ben een behoorlijke stinkie. Het maakt niet uit hoe vaak ik douche, deodoreer of shirts verwissel, als ik iets doe dan zweet ik en dat ruikt niet zo fris. Ik krijg er nooit commentaar op (behalve na een avond dansen oid), maar ik vind 't best wel behoorlijk kut.
Oud 10-08-2012, 15:08
Verwijderd
Er zijn natuurlijk ook veel mensen die denken van 'tja, ik kan niets anders, en mijn collega's zijn wel leuk, en ik moet toch geld verdienen, dus ik doe het maar want zo is het leven', maar voor elke baan is er ook iemand te vinden die gewoon oprecht gek op z'n werk is
Behalve misschien lopendebandwerk en telefonische-helpdeskwerk, daar heb ik nog nooit iemand echt enthousiast over horen zijn.
Oud 10-08-2012, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Dat is de meerderheid van dit land, en dat zie je ook terug in stemgedrag
Maar dat is helemaal niet wat ik bedoel ik bedoel niet dat er minder intelligente mensen bestaan, dat staat er los van, ik bedoel gewoon dat er mensen bestaan met totaal andere passies dan ik. Misschien had ik een accountant als voorbeeld moeten noemen!
Oud 10-08-2012, 15:11
Carn
Carn is offline
mag ik even zeggen dat de VI editor echt ruk is. Alhoewel ik volkomen snap waarom het zo ruk is.
Oud 10-08-2012, 15:12
Verwijderd
Of een programmeur.
Oud 10-08-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is helemaal niet wat ik bedoel ik bedoel niet dat er minder intelligente mensen bestaan, dat staat er los van, ik bedoel gewoon dat er mensen bestaan met totaal andere passies dan ik. Misschien had ik een accountant als voorbeeld moeten noemen!
Ik kwam een keer in de metro een jongen tegen wiens passie accounting was. Zijn ouders wilden dat hij biologie of rechten of iets ging doen dus dat heeft hij een jaar gestudeerd, maar nu ging hij 'eindelijk zijn hart volgen' dus hij had zich net ingeschreven bij iets met accounting. Hij was heel blij.
Carn
Carn is offline
Programmeurs zijn ook hersenloze wezens, tenzij ze iets maken wat zowaar wetenschappelijk/technologisch gezien vernieuwend is.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een behoorlijke stinkie. Het maakt niet uit hoe vaak ik douche, deodoreer of shirts verwissel, als ik iets doe dan zweet ik en dat ruikt niet zo fris. Ik krijg er nooit commentaar op (behalve na een avond dansen oid), maar ik vind 't best wel behoorlijk kut.
Kan ik me voorstellen, helemaal als je er niets aan kunt doen

Ik kende ooit 'n meiske die één of andere gekke ziekte/afwijking had. Qua plaatje was het een beeldschone vrouw, zag er prima verzorgd uit. Maar mijn hemel, als 't eenmaal 'begon' was het écht niet te houden qua lichaamsgeur. Naar, hoor.
Oud 10-08-2012, 15:16
Verwijderd
Citaat:
mag ik even zeggen dat de VI editor echt ruk is. Alhoewel ik volkomen snap waarom het zo ruk is.
Guru's zweren bij VI!
Oud 10-08-2012, 15:17
Rationeel
Rationeel is offline
mijn passie is beton. ook lastig aan de man te brengen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Guru's zweren bij VI!
autisten zijn het, allemaal.
Carn
Carn is offline
Citaat:
mijn passie is beton. ook lastig aan de maan te brengen.
klopt!
Oud 10-08-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Kan ik me voorstellen, helemaal als je er niets aan kunt doen

Ik kende ooit 'n meiske die één of andere gekke ziekte/afwijking had. Qua plaatje was het een beeldschone vrouw, zag er prima verzorgd uit. Maar mijn hemel, als 't eenmaal 'begon' was het écht niet te houden qua lichaamsgeur. Naar, hoor.
Een docent van me had dat Hele aardige man maar damnit ;x
Verwijderd
Citaat:
autisten zijn het, allemaal.
Probably
Rationeel
Rationeel is offline
hey kutquintiano met je kutkittens
Oud 10-08-2012, 15:19
Rationeel
Rationeel is offline
nu wil ik ook
Verwijderd
Citaat:
Een docent van me had dat Hele aardige man maar damnit ;x
Weet jij nog wat 't nou precies is? Die ziekte/afwijking/whatever? Ze heeft 't me wel verteld, maar het is me ontschoten
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
nu wil ik ook
Je kutcactus wil vast ook kutkittens
Oud 10-08-2012, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Weet jij nog wat 't nou precies is? Die ziekte/afwijking/whatever? Ze heeft 't me wel verteld, maar het is me ontschoten
Ik weet het ook niet
Oud 10-08-2012, 15:20
Rationeel
Rationeel is offline
noem je mijn kutwijf nou een cactus?
Oud 10-08-2012, 15:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Probably
Maar wel gurupoints voor Carn iig net even drie subdomeinen aangemaakt op de webserver via VI
Rationeel
Rationeel is offline
volgens mij wil ik een scottish straight
Verwijderd
Citaat:
noem je mijn kutwijf nou een cactus?
Niet zomaar een cactus. Een kutcactus.
Oud 10-08-2012, 15:22
Lorelei
Lorelei is offline
Kutkwinsie
Oud 10-08-2012, 15:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Niet zomaar een cactus. Een kutcactus.
ah ok, dan is het goed.
Oud 10-08-2012, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam een keer in de metro een jongen tegen wiens passie accounting was. Zijn ouders wilden dat hij biologie of rechten of iets ging doen dus dat heeft hij een jaar gestudeerd, maar nu ging hij 'eindelijk zijn hart volgen' dus hij had zich net ingeschreven bij iets met accounting. Hij was heel blij.
ja, een tijdje terug was op school&studie ook iemand van 15 die wilde weten wat ze moest doen om accountant te kunnen worden.
Oud 10-08-2012, 15:25
Verwijderd
Nu is er op school&studie gewoon een meisje dat een Grieks basisvorming-diploma heeft en daarmee graag naar de universiteit wil, maar bang is dat dat niet lukt omdat ze 16 is.
Oud 10-08-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Kutkwinsie
Je moeder is een Kutkwinsie
Oud 10-08-2012, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha
Oud 10-08-2012, 15:38
Verwijderd
Sarah, weet jij wat voor mysterieuze afwijking/ziekte een bijzonder onaangename (en dan ga ik hier voor een understatement) lichaamsgeur? Ik ben er vrij zeker van dat 't geen trichomoniasis is. De dame waar ik het over had, heeft 't altijd al gehad.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten