| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar het is fijn dat mensen dat niet zijn |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Als mijn vader over homo's zeurt dan zeg ik PAP DOE EENS NORMAAL KOM WE GAAN EEN LIEDJE SPELEN
|
|||
|
|
|
|
Het favoriete speeltje van Schro is Koentje (tot zijn grote irritatie) en heel soms een propje aluminiumfolie. Het favoriete speeltje van Koentje zijn propjes papier op de punt van de tafel maar bovenal lichtjes. Dan wordt ie helemaal gek. Schro gaat er in een malle bui ook weleens achteraan, voor 2 tellen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de issue is juist dat ze fuckloads aan speeltjes hebben. Maar ze vermaken zich het meest met de sufste voorwerpen ![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We moesten nog smakelijk lachen om je laatste sms trouwens. Hadden zelf inmiddels ook nog aardig wat spreekwoorden erbij bedacht, maar ik vergat ze daarna ook weer en we waren behoorlijk moe... |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Haha, ik was eigenlijk van plan om nog op internet een lijst op te zoeken en die een voor een door te sturen maar daar was ik te lui voor
|
|
|
|
Ik was m'n ontbijt aan het maken en hoorde een harde KLENG BENG (benadering) en toen heel veel geschreeuw. Er bleek een studentje onder mijn raam van de fiets te zijn gevallen en z'n knie te hebben gebroken. Zag er behoorlijk naar uit. Hij is nu bijna weg met de ambulance.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klik! |
|
![]() |
|
|