Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Waarom word je misselijk van pijnstillers? Er zijn er die op je maag werken, maar als je genoeg hebt gegeten zou dat geen probleem moeten zijn lijkt me (behalve als je snel last hebt van maagzuur trouwens). Maar paracetamol heeft geen bijwerkingen voor zover ik weet..
Paracetemol werkt niet echt bij mij, ten minste, ik merk er echt nauwelijks iets van. En het probleem is/was eigenlijk (ik weet niet in hoeverre het nu nog is) dat ik 3 weken diclofenac slikte, en dat daardoor mijn hele maag verneukt was. Toen maagbeschermers en domperidon erbij gaan slikken om nog wat te kunnen eten, maar sinds toen trekt mijn maag diclofenac en broertjes en zusjes gewoon heel slecht, terwijl dat dus eigenlijk het enige is wat wel een beetje werkt tegen mijn pijn . Ik heb normaal gesproken geen last van maagzuur, maar binnen een half jaar en naproxen en veel ibuprofen en dan nog 3 weken diclofenac slikken, is dus kennelijk niet zo aardig voor je maag. Het stomme is dus dat ik het voor 2 verschillende dingen slik en niet voor 1, dat maakt het misschien wat lastiger, want voor mijn gewrichten heeft paracetemol 0 nut, want dan is het gewoon het beste om ontstekingsremmend spul te slikken volgens mijn huisarts

Citaat:
ahw
Ik wil je graag knuffelen en verzorgen enzo hoor maar ik heb geen tijd ik moet werken daarom.
Na de vakantie heb ik geloof ik veel meer tijd
Oke . Dan moet je snel een keer hierheen komen en kunnen we slechte programma's kijken en dat soort dingen.
Advertentie
Oud 11-08-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Maar je weet niet in welke mate en welk effect dat gaat hebben op je lichaam. Interne bloeding of niet, verlammingsverschijnselen, blijvend letsel, coma, dood? Het is één grote onzekerheid.
Noedel. Breken die dingen die jij noemt de natuurwetten Y/N?
Oud 11-08-2012, 22:02
Verwijderd
Overigens slik ik nog wel veel paracetemol , in de hoop dat het wel helpt. Nu ik de bijwerkingen lees vraag ik me af of de paracetemol de verklaring is voor de bloeduitstortingen die ik op mijn knieën kreeg.
Oud 11-08-2012, 22:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Paracetemol werkt niet echt bij mij, ten minste, ik merk er echt nauwelijks iets van. En het probleem is/was eigenlijk (ik weet niet in hoeverre het nu nog is) dat ik 3 weken diclofenac slikte, en dat daardoor mijn hele maag verneukt was. Toen maagbeschermers en domperidon erbij gaan slikken om nog wat te kunnen eten, maar sinds toen trekt mijn maag diclofenac en broertjes en zusjes gewoon heel slecht, terwijl dat dus eigenlijk het enige is wat wel een beetje werkt tegen mijn pijn . Ik heb normaal gesproken geen last van maagzuur, maar binnen een half jaar en naproxen en veel ibuprofen en dan nog 3 weken diclofenac slikken, is dus kennelijk niet zo aardig voor je maag. Het stomme is dus dat ik het voor 2 verschillende dingen slik en niet voor 1, dat maakt het misschien wat lastiger, want voor mijn gewrichten heeft paracetemol 0 nut, want dan is het gewoon het beste om ontstekingsremmend spul te slikken volgens mijn huisarts
He wat kut allemaal dan zeg Van dat soort pijnstillers kan je inderdaad last van maagzuur krijgen en daardoor misselijk worden. Balen dat paracetamol niet voor al je problemen werkt. Mijn oplossingsgerichte natuur wil nu een oplossing voor je probleem zoeken of je helpen en thee geven en je oppeppen, maar daar heb je vast andere lieve vrienden/huisgenoten voor en artsen, ja.
Oud 11-08-2012, 22:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Oke . Dan moet je snel een keer hierheen komen en kunnen we slechte programma's kijken en dat soort dingen.
jaaa dat wil ik graag!
Citaat:
Hangt er vanaf of de belager je ook fysiek heeft aangeraakt!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
vind ik goed! Maar dan wel VOOR de cocktails, niet erna! Anders brandgevaar
Hehe, maar hee, als het teveel moeite is, hoeft het niet hoor Het is alleen dat ik het de vorige keer lekker vond, ook al weet ik niet meer wat we toen hadden gegeten.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Overigens slik ik nog wel veel paracetemol , in de hoop dat het wel helpt. Nu ik de bijwerkingen lees vraag ik me af of de paracetemol de verklaring is voor de bloeduitstortingen die ik op mijn knieën kreeg.
Jeetje hee, wat loop jij er nog fris en fruitig bij als ik dit zo allemaal lees
Oud 11-08-2012, 22:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hehe, maar hee, als het teveel moeite is, hoeft het niet hoor Het is alleen dat ik het de vorige keer lekker vond, ook al weet ik niet meer wat we toen hadden gegeten.
Nee ik vind koken leuk hoor! Maar als we allemaal dronken zijn heeft het natuurlijk geen praktisch nut! Dus dan komen de mensen die willen eten gewoon vroeger
Verwijderd
Ik wil ook wel langskomen, maar ik wil niet inbreken in mensen hun vriendschappen
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
He? Ik bedoel, als je botten gebroken worden, dan weet je niet waar je aan toe bent, omdat al die dingen die ik noemde het gevolg kunnen zijn.
Oud 11-08-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:
ook al weet ik niet meer wat we toen hadden gegeten.
:')

Vlees gevuld met een bepaald soort kaas. Met venkel. En aardappelpuree. En vooraf uiensoep.

KIJK ME DINGEN ONTHOUDEN DAN.
Verwijderd
Citaat:
Hangt er vanaf of de belager je ook fysiek heeft aangeraakt!
Verwijderd
Wat voor een gewrichtspijn heb je Apate? Ik heb al jaren vage gewrichtspijn waar artsen ook niet echt iets mee kunnen. En ik twijfel nu al een tijdje of ik niet moet aandringen op doorverwijzingen etc.
Citaat:
Dat verandert toch niets aan dat er geen natuurwetten gebroken worden? Dat weet je, dat is een feit waar je vanuit kunt gaan. Dus je weet waar je aan toe bent. Ik vind daar weldegelijk kalmte en berusting in.

Maar ik probeer niet te verdedigen dat verkrachters en moordenaars niet eng zijn, hoor. Ik leg alleen uit waarom ik realistische dingen minder eng vind dan onrealistische dingen.
Hm ok, if that works for you.
Verwijderd
Eten en cocktails bij fizzle

En ja, het is bizar dat ik nog functioneer he het is echt kommer en kwel de laatste tijd. Maar het gaat nu wel wat beter hoor , als in, ik leer er ook wat beter mee omgaan. Eerder lag ik nog wel eens superdepressief op de bank te hangen, wat alles alleen maar erger maakt natuurlijk
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee ik vind koken leuk hoor! Maar als we allemaal dronken zijn heeft het natuurlijk geen praktisch nut! Dus dan komen de mensen die willen eten gewoon vroeger
Ja, ik bedoelde idd iets eten vóór de cocktails, om een bodem te leggen voor de LITERS White Russians die ik ga nommen dan
Oud 11-08-2012, 22:09
Verwijderd
Ik heb ineens heel erg zin in stokvis.
Verwijderd
Citaat:
Wat voor een gewrichtspijn heb je Apate? Ik heb al jaren vage gewrichtspijn waar artsen ook niet echt iets mee kunnen. En ik twijfel nu al een tijdje of ik niet moet aandringen op doorverwijzingen etc.
Ik overbelast dingen heel snel. Als in, als ik veel herhaling heb ik bewegingen overbelast ik het bijna standaard. Mijn fysio zei dat het komt doordat mijn gewrichten vrij instabiel zijn, allemaal heel los enzo, en daardoor schijnen mijn spieren sneller te overbelasten. Ik overstrek mijn knieën en ellebogen ook heel erg, daar heb ik ook het meeste last van, en ik heb al jarenlang zwakke enkels.

Maar goed, ik heb nu al sinds maandag last van mijn elleboog, en de pijn wil niet weg . Eerst zo'n steunverband ding gedragen, voor wat extra stabiliteit, dat maakte het niet echt beter, dus toen dacht ik, oke, dan niet. Ik dacht ook dat het daadwerkelijk wegging, maar toen kwam het dus weer terug vandaag .
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

En ja, het is bizar dat ik nog functioneer he het is echt kommer en kwel de laatste tijd. Maar het gaat nu wel wat beter hoor , als in, ik leer er ook wat beter mee omgaan. Eerder lag ik nog wel eens superdepressief op de bank te hangen, wat alles alleen maar erger maakt natuurlijk
Petje af, Apaatje, je doet het beter dan ik vaak (Maar je mag ook best eens klagen hoor (sorry Quintiano ), als dat helpt!)
Oud 11-08-2012, 22:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoezo, heb je iets gekeken van RENE STOKVIS PRODUCTIES?
Oud 11-08-2012, 22:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wil ook wel langskomen, maar ik wil niet inbreken in mensen hun vriendschappen
Op de cocktailmeet? Daar ben je natuurlijk superwelkom!
Citaat:
:')

Vlees gevuld met een bepaald soort kaas. Met venkel. En aardappelpuree. En vooraf uiensoep.

KIJK ME DINGEN ONTHOUDEN DAN.
omg helemaal onthouden

De keer ervoor aten we trouwens mexicaanse wraps, wie was er toen?
Citaat:

Ja, jeetje! Is er uitzicht dat het weer helemaal overgaat?

Citaat:
Ja, ik bedoelde idd iets eten vóór de cocktails, om een bodem te leggen voor de LITERS White Russians die ik ga nommen dan
Dan moet Martin ook komen eten, zodat hij niet zo snel misselijk wordt!
Oud 11-08-2012, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Nee, het was door jouw post. Over eten om een bodempje te leggen voor alcohol. Zo eten mensen die stokvis eten stokvis ook.
Oud 11-08-2012, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Ik overbelast dingen heel snel. Als in, als ik veel herhaling heb ik bewegingen overbelast ik het bijna standaard. Mijn fysio zei dat het komt doordat mijn gewrichten vrij instabiel zijn, allemaal heel los enzo, en daardoor schijnen mijn spieren sneller te overbelasten. Ik overstrek mijn knieën en ellebogen ook heel erg, daar heb ik ook het meeste last van, en ik heb al jarenlang zwakke enkels.
Ik heb dit ook. Op m'n 14e kreeg ik ineens last van een dikke knie die ik niet meer kon strekken. Deed best veel pijn. Ik had het ook soms in m'n enkels/schouders/ellebogen.

De huisarts legde toen een link met keelpijn (wat ik inderdaad daarvoor had gehad) en een streptokokken?bacterie.

Ook kreeg ik daarna, en ook nu nog weleens, last van opgezette vingers als ik ze overbelast had (dus bijvoorbeeld een zware koffer dragen, vaak een deur openen met een sleutel die lastig opengaat)

Ik ben er een aantal keer voor naar een reumatoloog geweest, bloed geprikt ook, maar er kwam nooit iets eenduidigs uit. Waarschijnlijk ook instabiele/overstrekte gewrichten.

Moet zeggen dat ik van dat knie- en elleboog- en schoudergedoe nooit meer last heb. Voeten en enkels en vingers nog wel soms.

Erg vreemd is het.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Graatje stak hem in de keel, tiereliereliere!
Verwijderd
Citaat:
Op de cocktailmeet? Daar ben je natuurlijk superwelkom!
Nee, ik bedoelde je afspraak met Apate
Oud 11-08-2012, 22:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De keer ervoor aten we trouwens mexicaanse wraps, wie was er toen?
Dat was met Quis, Sann Lorelei, Absinthe, Repelsteel en Commendatore, de dag ervoor oid?
Oud 11-08-2012, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Je bent van harte welkom als je houdt van cakejes bakken en thee drinken en slechte programma's kijken . Als fizzle het niet erg vindt
Oud 11-08-2012, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Dat was met Quis, Sann Lorelei, Absinthe, Repelsteel en Commendatore, de week ervoor oid?
Wij aten geen wraps
Oud 11-08-2012, 22:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
oh apate is de host, dus die moet beslissen, ik vind alles prima!
Citaat:
Dat was met Quis, Sann Lorelei, Absinthe, Repelsteel en Commendatore, de week ervoor oid?
ja met de WWW-club!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou was ik zó van plan om vroeg op bed te gaan vanavond (want moeeee en afgelopen nacht heb ik ruim 12 uur geslapen, blijkbaar heb ik het nodig), maar nu zit ik hier nog steeds. Stom hoor.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je bent van harte welkom als je houdt van cakejes bakken en thee drinken en slechte programma's kijken . Als fizzle het niet erg vindt
Nou kijk eens aan!
Ik ga na deze week school eerst anderhalve week naar engeland, maar in de anderhalve week tussen dat ik terugkom en mijn studie weer begint heb ik behoorlijk veel tijd! Bijvoorbeeld het weekend van 1 en 2 september!
Oud 11-08-2012, 22:16
Verwijderd
Fizzle wij moeten ook nog afspreken!
Verwijderd
Citaat:
Nah, ik wil niet inbreken in mensen hun ding.

Af en toe als LP en Zep en Trimm afspreken dan denk ik ook, hm, ik woon ook in de buurt, maar ik denk dan, nah. Zij zitten niet op me te wachten joh.
Verwijderd
Oh, en die gewrichten gaan niet echt over. Veel sporten dan worden de spieren sterker en overbelast je ze niet zo vaak. Wat mijn buik betreft: Ja geen idee. Ik weet niet waar de pijn vandaan komt, dus dan weet ik ook niet of het overgaat.

Ik heb kwa gewrichten meestal "alleen" maar last van enkels, knieën, heel af en toe mijn heupen, die willen nog wel eens vast zitten en dat is best pijnlijk. Dan moet je ze knakken. Uhm, mijn ellebogen, schouders ook in mindere mate, beetje hetzelfde als mijn heupen en mijn kaak vreemd genoeg. Die gaat af en toe uit de kom.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou was ik zó van plan om vroeg op bed te gaan vanavond (want moeeee en afgelopen nacht heb ik ruim 12 uur geslapen, blijkbaar heb ik het nodig), maar nu zit ik hier nog steeds. Stom hoor.
Logisch, het loopt hier storm én dan ook nog eens op de gezellige manier!

Ik wilde Ils kijken en Slender gaan spelen, maar daar komt ook geen zak van zo
Verwijderd
Citaat:

Af en toe als LP en Zep en Trimm afspreken dan denk ik ook, hm, ik woon ook in de buurt, maar ik denk dan, nah. Zij zitten niet op me te wachten joh.
Maar fizzle en ik maken pas net een ding Dit is hét moment om erin te springen.
Oud 11-08-2012, 22:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Wat een herkenbare gedachte
Oud 11-08-2012, 22:17
Verwijderd
2 jaar en 4 maanden geleden dat de WWWWW elkaar voor het eerst ontmoette De tijd gaat zo belachelijk snel en zo belachelijk langzaam tegelijk!
Oud 11-08-2012, 22:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle wij moeten ook nog afspreken!
ja! OMG iedereen wil me daten

Citaat:

Citaat:
Maar fizzle en ik maken pas net een ding Dit is hét moment om erin te springen.
Dit inderdaad!
Oud 11-08-2012, 22:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Logisch, het loopt hier storm én dan ook nog eens op de gezellige manier!

Ik wilde Ils kijken en Slender gaan spelen, maar daar komt ook geen zak van zo
True. Het is ook mijn eeuwige dilemma, vroeg op bed gaan en (misschien) boeiende gesprekken misse, of hier rond blijven hangen en meekletsen maar daar later weer last van krijgen. Meestal wint het forum maar misschien moet daar binnenkort eens verandering in komen.
Oud 11-08-2012, 22:20
Verwijderd
Ik kijk nu de foto's terug Lorelei met d'r coltrui huhu.
Oud 11-08-2012, 22:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
2 jaar en 4 maanden geleden dat de WWWWW elkaar voor het eerst ontmoette De tijd gaat zo belachelijk snel en zo belachelijk langzaam tegelijk!
WTF dan woon ik al 2 jaar op mezelf
Oud 11-08-2012, 22:21
Verwijderd
Hm we zijn ook wel ouder geworden
Oud 11-08-2012, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Oud 11-08-2012, 22:24
Verwijderd
2010 was wel een behoorlijk goed jaar
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Eens even kijken. La Chouffe, Chimay, Brigand, Vieux Temps, Vedett, Corsendonk, St. Feuillien (? Denk ik ) en Rochefort 10.
Haha wat? Post je dit nu om mensen naar je huis te lokken?
Verwijderd
Citaat:
2010 was wel een behoorlijk goed jaar
Oh voor mij juist totaal niet.
Oud 11-08-2012, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Haha wat? Post je dit nu om mensen naar je huis te lokken?
Oeps verkeerde topic
Oud 11-08-2012, 22:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik maak gebruik van deze meet-discussie die mij minder interesseert om snel weg te gaan. Nog even niet over iets boeiends beginnen plz, dan heb ik de kans om mijn bed te bereiken zonder terugval.

Tabee ende adios!
Oud 11-08-2012, 22:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Eens even kijken. La Chouffe, Chimay, Brigand, Vieux Temps, Vedett, Corsendonk, St. Feuillien (? Denk ik ) en Rochefort 10.
Is dit jouw koelkast?
Oud 11-08-2012, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik maak gebruik van deze meet-discussie die mij minder interesseert om snel weg te gaan. Nog even niet over iets boeiends beginnen plz, dan heb ik de kans om mijn bed te bereiken zonder terugval.

Tabee ende adios!
Trusten!

We gaan wel weer praten over staartdelingen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten