| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
trusten.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al ben je natuurlijk nog steeds schattig ![]() |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.Typen heb ik meestal niet zo'n last van (<3 gelukkig). Als in, mijn duimen zijn wel vervelend af en toe, maar die gebruik ik nauwelijks, en mijn armen liggen altijd op tafel |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch op een andere manier! Ik heb dat jurkje al lang niet meer aangehad en de laatste keer d'at ik het aanhad, voelde het een beetje ongepast. ![]() Citaat:
En nu is er wel een bedrijfsarts ingeschakeld en zo maar eer er dan eens iets gebeurd, bwhuuhh. Maar goed, eigenlijk wilde ik alleen maar zeggen: ik weet hoe je je voelt. En veel ''beterschap'' met je elleboog. <3
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik lees op Viva weleens verhalen, dan gaan ze een middag servies beschilderen, of nog iets anders veel suffers, plus dat ze dan ook nog eens 50 euro pp kwijt zijn. Nou, dacht het mooi even niet! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn eerste fysiotherapeut zei ook dat het te korte kuitspieren waren, omdat ik in eerste instantie alleen maar last van mijn knieën had tijdens het werken. Door de fysio ben ik weer wat meer gaan sporten en doen, en daardoor heb ik nu dus meer last gekregen. Maar aangezien ik het nu weet is het wel prettig, want ze kunnen je wel vertellen wat te doen als enzo.Oh en je nek laten knakken <3. Daar kan ik wel van genieten. Voor de rest gebeurt het bij mij gewoon zonder dat ik er erg in heb. |
|
![]() |
|
|