Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aids! Gisteren aangereden en mijn rechterarm is kaput. Slapen wil niet lukken want die arm is niet te ondersteunen: steun elleboog en pols zegt nee, steun pols en elleboog zegt f-dit.
Au ![]() En het is ook nog eens mijn rechterarm dus regulier nachtelijk tijdverdrijf wil ook niet. |
![]() |
|||||||
Goeiemorgen! Ik heb toch kunnen slapen!
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan ga je iets anders doen dan zingen. Ik weet dat je nog heel veel in moet studeren, maar als je nu alles forceert gaat dat echt niet beter. Speel die stukken tien keer na op de piano en ga ze daarna neuriën, dat werkt ook heel goed, en je raakt er niet zo gefrustreerd van.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En het gaat dus best wel heel prima tot ik de hoogte in moet. Terwijl de passage boven precies was wat ik zo mooi getackled had voor de vakantie en dat is weg en juf wordt boos ![]() Nou vooruit. Ik ga even ontbijten. ![]() Ooh wacht, en dan ga ik bij het ontbijt Die Fledermaus kijken, dat is vast goed voor me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens zou Mok ook de voornaam kunnen zijn natuurlijk. Als hij/zij Chinees is. Of misschien is hij/zij wel Chinees maar is de naam maar omgedraaid nu hij/zij in NL is, omdat dat duidelijk is. Conclusie: legio mogelijkheden.
|
|