| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het enige nadeel is dat ik best wel gestoord en maniakaal ben met vlagen, maar over het algemeen denk ik dat het best leuk zou kunnen zijn
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Partij voor de Dieren
GroenLinks PvdA SP 50Plus CDA D66 ChristenUnie PVV SGP VVD Ik denk dat ik inderdaad maar 50plus ga stemmen. <3 Maar met de onderste regionen van mijn lijst (PVV, CU, SGP en VVD) ben ik het wel eens dat ze helemaal onderaan staan, want daar wilde ik sowieso niet op stemmen.
|
|
|
|
Nog twee mensen die moeten afvallen en dan mag ik geneeskunde gaan studeren!
Ik verwacht deze week een mailtje over dat/waar ik geplaatst ben. Ik hoop dat het Nijmegen wordt, maar niets is nog zeker. Maar toch, ik kan niet wachten!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
![]() U bent het op 11 punten oneens met SP SP PvdA GroenLinks Partij voor de Dieren D66 50Plus PVV CDA ChristenUnie SGP VVD U bent het op 7 punten eens met VVD Maar ik ga toch niet op de SP stemmen. Overigens heb ik evenveel overeenkomst met PvdA, maar dat wordt hem ook niet denk ik
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|