Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik echt uitgebreid ga winkelen, danis dat bijna altijd in mijn eentje. Sowieso nooit met mijn moeder. Want die gilt bij alles wat ik ook maar laat zien of aanpas: Wat?! HOEVEEL kost dat? Belachelijk!!! Je bent gek als je dat koopt!
![]() Met vrienden ook niet zo vaak, want die willen dan net weer naar winkels waar ik een hekel aan heb. In mijn eentje is dus het beste ![]() |
![]() |
|
ach ik vind winkelen zoiezo al neit zo een keole bezigheid
al die winkels zijn veel te warm en brrrr als je dan met oz een heel leger mensen gaat blijf je te lang dan vind ik het saaj worden ik ga alleeen of met zen 2en als je alleen bent dan kun je het op jouw gemakje doen en zelf bepalen of je eht leuk vind en of je het de prijs waard vind geen gezijk ja alleen die verkopers maa daar heb ik sgijt aan
|
![]() |
Ik vind het geweldig. Met andere mensen is alleen maar irritant.
Die staan altijd aan mn kop te zeuren dat ik te lang sta te kijken bij het een of t ander, of ze treuzelen juist gigantisch en daar kan ik me ook best wel aan ergeren. Maar soms voor de lol een beetje rondhuppelen door de stad en doelloze hebbedingetjes kopen met een vriendin is wel leukig. |
![]() |
|
![]() |
Winkelen doe ik het liefst met 1 goede vriendin. Ik heb een aantal vriendinnen met wie ik heel lekker winkel omdat we een beetje de zelfde smaak hebben.
Als ik in mijn eentje ga, koop ik veel minder. Dan denk ik:"Leuk truitje, maar 'k heb 't helemaal niet nodig." Achteraf vind ik het dan toch weer jammer dat ik iets niet gekocht heb. Een vriendin spoort me eerder aan om dingen te kopen ("Ooooh mijnt, dat truitje staat moooi, 'tuurlijk heb je dat nodig!"). En dan ben ik vrij snel overgehaald...
|
(Li)
Ik winkel het liefst met m'n vader omdat hij 1. Een hele goede smaak heeft. (hij haalt me altijd over om dingen te passen die ik normaal echt neit zou aantrekken, maar die juist wel heel leuk staan). 2. Omdat hij (als hij in een goede bui is) zo ongelovelijk veel geld uitgeeft ![]() ![]() Als m'n vader niet meegaat, neem ik m'n broer mee, die is ook goed in adviezen geven. |
![]() |
|
![]() |
tegenwoordig altijd in mijn eentje,
vroeger moest ik altijd helemaal naar zwolle omdat dichtsbijzijnde stad was en dat was best een pokkeend, dat doe je niet zo snel in je eentje, had ik liever iemand bij me. Maar nu ik in amsterdam woon het liefst in je eentje, ik hoef ook geen uur in de trein te zitten enzo
|
Verwijderd
|
Winkelen in mijn eentje: dan ga ik echt doelgericht op stap voor een of twee dingen....
Winkelen met een goede vriend: dan koop ik alles wat los en vast zit... maak ik er een gewoon een gezellige middag van.. Mensen zeuren niet zo over wat ik koop... alleen mijn moeder... die zeurt altijd dat ik teveel blauwe dingen koop. |
![]() |
||
Citaat:
en als ik al met meer mensen ga winkelen dan sowieso al niet met meer dan 3, das echt onmogelijk en ontzettend vermoeiend.. ![]() maar met meer is wel gezelliger als je gewoon wat wil snuffelen en gekke dingen wil passen enzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het heerlijk om in m'n eentje te winkelen, het maakt me dan ook niet uit of het in de stad is waar ik woon, of in een andere stad. Ik winkel graag alleen omdat ik dat gewoon fijn vind, niet omdat het persé sneller is ofzo.. Ik vind het gewoon fijn om alleen te zijn
![]() Af en toe vind ik het ook wel leuk om met vriendinnen te gaan shoppen, vooral in de zomer: inclusief terrasje enzo. In de winter gaan we ergens binnen wat drinken, is ook gezellig.
|
![]() |
De laatste tijd doe ik het wel vaker.
Maar dan is het gewoon voor 'tussendoor' en dan koop ik vrijwel niets(behlave eten dan ![]() Maar ik ga liever wel met een vriendin(en niet met zo'n hele groep,het komt er toch niet van en ja,soms erger ik me al aan die eene vriendin,wat moet het dan niet zijn met 10 mensen of zo ![]() ![]() ![]() Ooh,zalig. Mijn vriendinnen vinden het wel niets,alleen naar 't stad gaan ![]() ![]() |
![]() |
|
Alleen winkelen is idd wel lekker. Wat minder is dat je -van waar ik woon - minstens een uur moet reizen wil je in een btje stad komen. En ik hou niet van alleen reizen....Maar alleen winkelen is idd wel erg lekker
![]()
||
Citaat:
Zo'n hele dag winkelen vinnik zowieso niks heel soms als ik naar een andere stad ga om te winkelen dat ik met iemand anders ben en er echt een dag van maak. Maar als ik in Hengelo of Enschede aan het shoppen ben gewoon ff snel Titus Britain e.d binnen hoppen en shoppen.
|
ik vind in m'n eentje winkelen opzich wel fijn omdat je naar alle winkels die jij alleen wil kan gaan en zo lang kan zoeken tot je hebt wat je wil, en als je met z'n 2en gaat moet je toch meer rekening houden met de ander.
Maar met z'n 2en vind ik het wel gewoon gezelliger, en je kan elkaar ook geld lenen als het jou op is enzo ![]()
|
(roos)
Als ik echt een paar dingen nodig heb, ga ik het liefst alleen of met m'n moeder. M'n moeder heeft een goede smaak, en komt altijd met leuke kledingstukken aanzetten (die ikzelf niet eens zag hangen). Als ik gewoon voor de lol ga winkelen, (dus als ik niet zoveel aanschaf) doe ik het liever met vriendinnen o.i.d. Veel gezelliger. |
![]() |
||
Citaat:
Zeker als ik met mn moeder ga winkelen. Ik kan makkelijk een uur in de H&M rondlopen, terwijl mn moeder die winkel haat. Mn moeder wil meestal ´even` langs de Miss Etam, terwijl ik daar weer helemaal niks te zoeken heb. Dus dan ben je zo de halve dag in winkels waar je je rot verveeld. |
![]() |
|
ik shop wel eens alleen, maar liever niet in het weekend of koop avond ofzo,
dan is het zo druk, en het staat zo alleen... Maar ik vind het niet erg om alleen te shoppen, maar ik vind het leuker om met iemand anders te shoppen, vooral met mijn vriendje, hij vind shoppen ook leuk, kom je niet zo vaak tegen ![]() Hij ziet alle leuke dingen hangen die ik over het hoofd zie enzo
|
In je eentje ist veel rielekster. je hoort geen gezeik van 'ooow, moeten we nou helemaal daar heen lopen?!' (de winkeltjes die ik leuk vind liggen nogal afgelegen) en als ik met anderen wegga willen die altijd bij de standaard winkels kijken en daar blijven ze dan een uur hangen omdat ze niet kunnen kiezen tussen een rood of een blauw truitje....
![]() |
![]() |
|
![]() |
Perfect, iedereen heeft toch net een andere smaak en stijl. Ik voel me dan altijd weer bezwaard om toch maar wat vrienden mee te zeulen zo'n winkel in waar ze toch sowieso niks kopen. Andersom vind ik het trouwens helemaal niet erg om een winkel in te gaan waar ík sowieso niks koop, ik pas me wel ff aan
![]()
|
Met een heleboel winkelen is
![]() ![]()
|
![]() |
Ja, ik vind het wel prima. Ik ben altijd bang dat andere mensen geen zin meer in mij hebben en ik vind het winkelen met iemand anders meestal ook gelijk niet meer interessant als ik het gevoel heb dat ik weinig tijd heb en allemaal winkels in moet die me niet interesseren.
|
![]() |
in mijn eentje winkelen als ik kleding nodig heb: GEWELDIG!!!
geen gezeur van vriendinnen die nog naar die en die winkel willen; maar gewoon lekker je eigen zin doen. de meeste vriendinnen van me vinden het maar niks; maar dat kan me nix schelen. ik heb ook geen zin in schele blikken van hun als ik na de zoveelste winkel nog steeds geen leuke kleding heb gevonden (ik kan moeilijk kleding vinden omdat vrijwel alles me te kort is > lange benen en lange armen) tis bij mij trouwens ook zo dat ik eerst alle winkels afstruin en aan het eind van de dag weer bij de eerste naar binnen loop alwaar vervolgens de pinmachine vrolijk begint te prtprtprten ![]() als ik zin heb om alleen maar wat rond te slenteren dan ga ik liever met een vriendin. gezellig wat in hebbedingen winkels rondlopen; een broodje eten in een of andere broodjeszaak en tegen sluitingstijd met een sloooooooooome snelheid richting de bushalte of de fiets slenteren. veel liefs Buffy
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-12-2002 om 23:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heerlijk! Als ik er echt op uit ben om iets aan te schaffen, en dus niet gezellig ga windowshoppen met om het half uur ergens een kopje koffie oid drinken, ga ik het liefst alleen.
Geen commentaar op je kledingkeus, geen kritische blikken waardoor je uiteindelijk besluit iets NIET te kopen wat je eigenlijk wel heel graag wilde hebben, waarna je thuisgekomen spijt krijgt en de volgende dag teruggaat om het alsnog te halen. |
![]() |
|
Soms vind ik het echt zo geweldig om met een groep vriendinnen de stad in te gaan en relaxed alle winkeltjes te bekijken en ergens wat drinken en wat eten en heel veel roddelen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Winkels waar je niet in dood gevonden wil worden... *oma* | 127 | 12-04-2007 17:52 | |
Lifestyle |
Lifestylishe winkels 100%hallal | 28 | 15-07-2005 16:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Is de winkel in de huidige vorm passé? sy'rai | 57 | 16-01-2005 22:29 | |
Lifestyle |
'Aparte' winkels in Twente spunky | 6 | 29-01-2003 15:24 | |
Lifestyle |
Weet iemand waar je k-swiss kan kopen (liefst een winkel in rijswijk) Dr_Love | 4 | 11-10-2002 17:47 | |
Lifestyle |
gare winkels waar je toch iets leuks vindt damaetas | 22 | 04-05-2002 19:09 |