![]() |
||
Citaat:
![]() Wat blijft er precies in je vagina hangen? Haar? Je snapt dat schaamhaar niet aan de binnenkant groeit? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, dat lijkt me inderdaad ook vrij onwaarschijnlijk. |
![]() |
|
![]() |
wat vinden jullie fijner/prettiger als een meisje haar schaamhaar helemaal afscheert, een beetje of helemaal niet (al kan ik me dat niet echt voorstellen xd) ...
Of juist alleen voor scheert, nou zeg 't maar?! Nog een vraagje: Als je elkaar ziet op een 2e date thuis.. Waar zijn jullie dan aan toe..? Zoenen, beffen, of al iets verder... sex? elkaar naakt zien? Jullie mening? Het ligt eraan hoever dat meisje wil ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Seks op de 2e date lijkt me gewoon kunnen als je allebei iets voor elkaar voelt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Boeit me geen ene flikker, als het maar niet prikt vind ik het best.
Bij mijn ex prikte dat geschoren haar heel erg, de dag erop niet meer omdat ze het kaal had geschoren. Verder, als het meisje net zo zachte schaamhaar heeft als ik wanneer het lang, schoon en krullerig is lijkt het me best nice ![]() ![]() Als het maar niet te verspreid ligt of erg vies is vind ik het geen probleem, en ik ben zoiezo 100% van deze generatie kijk maar naar me leeftijd xD
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Meiden die graag jongens in hun kruis trappen GreyHoundX | 104 | 13-08-2017 02:49 | |
Liefde & Relatie |
Vraagje voor de jongens Overpowered | 71 | 21-02-2008 10:09 | |
Liefde & Relatie |
jongens en flirten mara18 | 9 | 08-07-2007 11:23 | |
Seksualiteit |
voor de jongens; vraagje Tulpje6 | 21 | 04-06-2003 09:20 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor je jongens/mannen, meiden mogen ook hun mening geven Violet15 | 46 | 18-11-2002 19:20 | |
Seksualiteit |
oke...een vraagje...:) stefanietje | 9 | 04-03-2002 20:16 |