Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2012, 10:36
Carn
Carn is offline
Vanavond Top Gun maar eens opzetten dan maar als tribute.
Oud 20-08-2012, 10:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil de Ceramicore
Oud 20-08-2012, 11:04
Verwijderd
Citaat:
De eerste de beste die mij nu nog gaat vertellen dat 'we' niet moeten zeuren omdat 'we' eindelijk eens 'lekker' zomer hebben kan voor de tweede keer gaan wisselen. Ik ben het echt zó zat, dit kankerweer.
Ik voel je, bro.
Oud 20-08-2012, 11:18
Verwijderd
Hmm, waarom heeft Scott zelfmoord gepleegd?
Oud 20-08-2012, 11:19
Verwijderd
Hij wilde niet meer levuh.
Oud 20-08-2012, 11:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Las ergens iets over depressies. Maar goed, er zal later nog wel een verklaring komen.
Oud 20-08-2012, 11:22
Verwijderd
Oh Para, ik denk dat ik onze algemeen directeur ga verleiden mee te doen, da's een TU/e-nerdje geweest.. Eens zien of ik zijn geekhart kan bereiken
Oud 20-08-2012, 11:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij vond zijn eigen films maar niks.
Oud 20-08-2012, 11:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hij vond zijn eigen films maar niks.
Of hij was ook niet te spreken over Prometheus.
Oud 20-08-2012, 11:27
Verwijderd
Hebben de Lowlandsmensen zich nog niet gemeld hier? Wanneer is het eigenlijk afgelopen?
Oud 20-08-2012, 11:28
Carn
Carn is offline
Gisterenavond. Dus de meesten gaan zo ongeveer nu naar huis.
Oud 20-08-2012, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Oh Para, ik denk dat ik onze algemeen directeur ga verleiden mee te doen, da's een TU/e-nerdje geweest.. Eens zien of ik zijn geekhart kan bereiken
Uitstekend
Oud 20-08-2012, 11:44
Verwijderd
Zo, einddatum van mijn studie doorgegeven aan DUO, studentenreisproduct stopgezet. Voel ik me even volwassen.
Oud 20-08-2012, 11:45
Verwijderd
Ergens op facebook heeft iemand een klassenlijst opgesteld voor de nieuwe klassen. Iedereen staat er met voor- en achternaam, en ik alleen als 'Katrien'.

Ik wil ze doodmaken. Ik wil ze echt doodmaken. En ik heb nu al helemaal geen zin meer in dit schooljaar, want ik zit ook nog bij allemaal randmongolen in de klas. En bij de beste vriend van mijn broertje, die een alleraardigste jongen is, maar voor mijn gevoel nog steeds zes, want toen leerde ik hem kennen.

Oud 20-08-2012, 11:56
Verwijderd
Of nouja, niet echt doodmaken natuurlijk.
Oud 20-08-2012, 12:00
Turk February
Turk February is offline
Wat een mallerd, die Teun. Maar goed, een goede film zat er denk ik niet meer in.
Oud 20-08-2012, 12:00
Qimm
Qimm is offline
beetje doodmaken?

pfff, zo kun je toch niet werken?? 30+ binnen, het is gewoon lekkerder om naar buiten te gaan
Oud 20-08-2012, 12:14
Verwijderd
Veel brakke Lowlandsgangers op Utrecht CS
Oud 20-08-2012, 12:15
Turk February
Turk February is offline
Vandaag was net zo'n goede dag om naar de film te gaan, draait er niks dat ik niet al gezien heb. Ja, The Intouchables, maar die komt een beetje over als een kruising tussen Fresh Prince en Driving Miss Daisy. Weinig interesse.
Oud 20-08-2012, 12:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vandaag was net zo'n goede dag om naar de film te gaan, draait er niks dat ik niet al gezien heb. Ja, The Intouchables, maar die komt een beetje over als een kruising tussen Fresh Prince en Driving Miss Daisy. Weinig interesse.
Prima film.
Oud 20-08-2012, 12:19
Verwijderd
Tijd voor ijsjes.
Oud 20-08-2012, 12:22
Verwijderd
Het is zo'n fijn gevoel om heel lang tegen iets op te hikken en het dan te doen en dat het dan eigenlijk helemaal niet zo vervelend is.

(dit gaat niet over het vermoorden van klasgenoten maar over het brieven schrijven naar oma)
Oud 20-08-2012, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Dat is gewoon weer alto doen om het alto doen, want heul de wereld vind het een geweldige film, dus je moet er z'n minst wel benieuwd naar zijn.
Oud 20-08-2012, 12:32
Verwijderd
Turk is helegaar geen alto. Hij is gewoon zichselluf.
Oud 20-08-2012, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ik wil de Ceramicore
Ik ook. Maar dan om die plofkop die 'm aanprijst mee om z'n oren te slaan. Met z'n malle ringbaardje.
Oud 20-08-2012, 12:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat is gewoon weer alto doen om het alto doen, want heul de wereld vind het een geweldige film, dus je moet er z'n minst wel benieuwd naar zijn.
Ik ben er ook benieuwd naar, maar hij lijkt me gewoon niet zo goed.

En er zijn trouwens best veel mensen die hem slecht vinden. Het is geen Citizen Kane ofzo.
Oud 20-08-2012, 12:56
Verwijderd
En we zijn weer thuis!
Oud 20-08-2012, 13:02
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Bemoei je er niet mee.

J, ik wil naar die film over die vrouw die geen benen meer heeft. Ga je mee?
Oud 20-08-2012, 13:04
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Bemoei je er niet mee.
Marloes, gedraag je!

Citaat:
Maar die heb ik al gezien en hoef ik niet zo nodig nog een keer.
Oud 20-08-2012, 13:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bemoei je er niet mee.

Dan kan je veel beter nog n keer naar Intouchables gaan
Oud 20-08-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er ook benieuwd naar, maar hij lijkt me gewoon niet zo goed.

En er zijn trouwens best veel mensen die hem slecht vinden. Het is geen Citizen Kane ofzo.
Ik vond 'm ook niet zo geweldig als de meesten hoor. Maar vind het wel apart dat je 'm nog niet hebt gezien.
Oud 20-08-2012, 13:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, mijn salaris is niet gestort en ik weet zeker dat ik nog een shitload krijg. Komt dat dan morgen (omdat het net weekend is geweest ofzo)?

Citaat:
Ik ook. Maar dan om die plofkop die 'm aanprijst mee om z'n oren te slaan. Met z'n malle ringbaardje.
Ja hij is best wel tergend, ik vind dat wijf wel een stukje erger hoor
Oud 20-08-2012, 13:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Godver, mijn salaris is niet gestort en ik weet zeker dat ik nog een shitload krijg. Komt dat dan morgen (omdat het net weekend is geweest ofzo)?
Nee, je moet direct naar de gevangenis en je mag niet langs Start.
Oud 20-08-2012, 14:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, je moet direct naar de gevangenis en je mag niet langs Start.
Nee even serieus ik zou de 20e betaald krijgen. Dat is het nu. Of komt het pas aan het einde van de dag of morgen?

Ik kreeg bij het niet nader te noemen pretpark waar ik werkte altijd als laatste betaald, omdat ik Postbank/ING had. Mensen met ABN hadden het altijd als eerste.
Maar ik had het verdorie de vorige 20e ook
Oud 20-08-2012, 14:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee even serieus ik zou de 20e betaald krijgen. Dat is het nu. Of komt het pas aan het einde van de dag of morgen?

Ik kreeg bij het niet nader te noemen pretpark waar ik werkte altijd als laatste betaald, omdat ik Postbank/ING had. Mensen met ABN hadden het altijd als eerste.
Maar ik had het verdorie de vorige 20e ook
Ik krijg het doorgaans een dag later.
Oud 20-08-2012, 14:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hm. Vorige 20e was geloof ik op een vrijdag, ik denk echt dat het aan het weekend ligt.
Als het er morgen (na 12 uur) nog niet is, ga ik bellen want zo ben ik.
Oud 20-08-2012, 14:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou ja, zo ben ik helemaal niet, maar ik wil verdorie wel mijn geld.
Oud 20-08-2012, 14:10
Carn
Carn is offline
of zorgen dat je niet platzak bent
Oud 20-08-2012, 14:10
Carn
Carn is offline

^_^
Oud 20-08-2012, 14:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
of zorgen dat je niet platzak bent
Daar ben ik mee bezig. Gelukkig houdt de belastingdienst wel woord elke maand
Oud 20-08-2012, 14:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bemoei je er niet mee.
:') Terwijl je jezelf ook overal tegenaan loopt te bemoeien met je rare, selectieve postgedrag.
Oud 20-08-2012, 14:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 20-08-2012, 14:18
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik vond 'm ook niet zo geweldig als de meesten hoor. Maar vind het wel apart dat je 'm nog niet hebt gezien.
Miljoenen mensen hebben hem sowieso nog niet gezien.
Oud 20-08-2012, 14:23
Verwijderd
Miljarden mensen hebben sowieso nog nooit in een bioscoop gezeten!!!11!1!!!!!!!!!11111111
Oud 20-08-2012, 14:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo. Stageverslag geprint (3x100 pagina's in kleur hehe), ingebonden en ingeleverd Volgende week woensdag eindgesprek, ik ben benieuwd.
Oud 20-08-2012, 14:37
Verwijderd
Goed ik ben weer schoon. Nu wil ik een dagje slapen en morgen leuke dingen doen en dan woensdag weer terug naar Lowlands
Oud 20-08-2012, 14:48
Carn
Carn is offline
Oud 20-08-2012, 15:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een klotedag vandaag. :\
Oud 20-08-2012, 15:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Amerikaanse studenten hebben dubbele standaard voor seks

AMSTERDAM - Amerikaanse universitaire studenten bekijken medestudenten met een losser seksleven negatiever dan die met een vergelijkbaar seksleven.

Ook andere vormen van dubbele standaarden komen veel voor onder de 19.000 onderzochte jongvolwassenen. Dat presenteren sociologen van de Universiteit van Illinois in Chicago vrijdag op het jaarlijkse congres van de American Sociological Association.

Bijna de helft van de studenten paste binnen het profiel van de conservatieven, die mensen met een vergelijkbaar seksleven zien zoals zichzelf, en respect verliezen voor mensen van beide seksen die een losser liefdesleven hebben.

Iets meer dan een kwart van de ondervraagden bleek liberaal te zijn, met de overtuiging dat iedereen, ongeacht zijn seksleven, evenveel respect verdient.

Traditionele dubbele standaard

Twee kleinere groepen bekeken mannen en vrouwen anders; 12 procent verloor wel respect voor vrouwen met een los seksleven maar niet voor mannen – de zogenaamde traditionele dubbele standaard - en 13 procent had het tegenovergestelde idee.

Een opvallend resultaat was dat de mannen bovenaan de sociale ladder – atleten en leden van studentenverenigingen – vaker een traditionele dubbele standaard erop na hielden; tot wel drie keer zoveel.

Lees ik ergens overheen of is alleen het laatste stukje (vanaf traditionele dubbele standaard) ook werkelijk een dubbele standaard?
Oud 20-08-2012, 15:57
Carn
Carn is offline
Ik vind het maar een verwarrend artikel.

Regels voor berichten