| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Je zou inderdaad de mobiele skin kunnen gebruiken, die heeft weinig afbeeldingen, maar dan kan ze niet fb-en want de knopjes zitten alleen in de witte/gele skin en die kun je wel mobiel krijgen, maar dat moet je op een pc instellen (lekker handig). Hoeveel kb/mb andere apps gebruiken weet ik niet.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dat wordt weer genieten van alle pijnlijke opmerkingen als 'oh, 5 brieven...nou...dat zijn toch 5 kansen, he!"
|
|
||
|
Citaat:
![]() GIRL POWERR!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
die heeft ook gewoon plaatjes.En buiten het forum wil ik ook wel een spelletje doen of Facebook/twitter, maar meer niet echt.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar eerlijk, als ik een week op forum/Facebook/twitter zit en tussendoor Wordfeud ofzo doe, en thuis weer op wifi ga, dan moet dat toch wel genoeg zijn? Ik ga niet de hele dag zitten youtuben in ieder geval.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan iemand even voor me kijken op gvu.nl hoe laat bus 3 naar zuilen vertrekt? Ben rond 22.15 op centraal, m'n mobiel weigert reisplanners te openen
|
|
|
|
|
|
Muuuh, m'n telefoon doet al sinds lowlands raar! Ik ging 'm daar opladen en toen ging 'ie elke keer uit en startte 'ie opnieuw op, maar volgens de jongen van de oplader-balie kwam dat door de hitte.
Maar nu is ie niet meer warm en blijft 'ie toch elke keer hangen. Ik heb zelfs de hele SD-kaart al leeggegooid (vorige keer was dat het probleem), maar alle apps blijven hangen en nu kan ik geen muziek meer luisteren. Terwijl dat eigenlijk het enige was waar ik m'n telefoon voor gebruikte. En de batterij gaat ook heel snel leeg, terwijl ik niks met mijn foon doe.
|
|
|
|
Ik zag er ook echt niet uit, met mijn haar in een (natte) knot en zonder make-up, dus eigenlijk vind ik 't niet zo erg dat ik niet gespot ben. Ik heb zelf ook geen bekenden gespot, eigenlijk.
Mijn collega zag me op een bankje wachten op de bus naar huis. Volgens hem zag ik er uit als een junk/zwerver.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|