Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2012, 17:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
zijn er geen andere sites met een zelfde soort jurkje?
Ik heb twee andere websites gevonden waar je kunt shoppen op taillemaat-behamaat, maar die zijn allebei amerikaans EN hebben geen leuke kleding.
Advertentie
Oud 25-08-2012, 17:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik hou me dus aanbevolen.
Oud 25-08-2012, 17:05
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik vind die jurk een beetje tuttig, Fizzle
Oud 25-08-2012, 17:08
Verwijderd
en een ander jurkje dan.
Oud 25-08-2012, 17:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind die jurk een beetje tuttig, Fizzle
Maar hij is ook heel netjes! Daaom is hij ook geschikt voor een bruiloft en sollicitatiegesprekken enzo

Citaat:
en een ander jurkje dan.
Ze hebben wel meer jurkjes, maar die zijn twee keer zo duur (want niet in de uitverkoop). Of gewoon niet zo leuk.
Oud 25-08-2012, 17:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als je geen geld hebt voor een jurkje dat twee keer zo duur is, is het waarschijnlijk verstandiger om helemaal geen jurkje te kopen en een jurkje te dragen dat je al had.
Oud 25-08-2012, 18:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als je geen geld hebt voor een jurkje dat twee keer zo duur is, is het waarschijnlijk verstandiger om helemaal geen jurkje te kopen en een jurkje te dragen dat je al had.
Waarom?
Ik heb er wel geld voor, maar ik heb geen zin om twee keer zoveel uit te geven als verwacht. Ik heb bovendien geen jurkjes die PAARS zijn. Ik heb NIETS dat paars is. kutthema.
Oud 25-08-2012, 18:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als het thema "paars" is zou ik daar sowieso schijt aan hebben. Wat een zwakzinnig thema.
Oud 25-08-2012, 18:23
Verwijderd
Kun je niet gewoon een grijs ofzo jurkje aan doen en een paars sjaaltje om je middel knopen? Of ben je echt bruidsmeisje en alles.
Oud 25-08-2012, 18:24
Verwijderd
Doe gewoon iets rozes aan en doe net alsof het paars is.
Oud 25-08-2012, 18:24
Verwijderd
"ooooh echt, vind jij dit roze? Ik vind het echt lichtpaars lijken. Misschien komt het door het licht?"
Ja, of blauw.
Oud 25-08-2012, 18:26
Verwijderd
Citaat:
"ooooh echt, vind jij dit roze? Ik vind het echt lichtpaars lijken. Misschien komt het door het licht?"
Precies zo ja!
Oud 25-08-2012, 19:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kun je niet gewoon een grijs ofzo jurkje aan doen en een paars sjaaltje om je middel knopen? Of ben je echt bruidsmeisje en alles.
Ja dat ging ik doen maar het jurkje dat ik besteld had is uitverkocht in mijn maat! Dat is nu juist het probleem. En het thema is donkerpaars, dus met roze zal ik niet goed wegkomen

Edit: oh ja blauw zal wel moeten als het anders niet lukt!
Oud 25-08-2012, 19:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als het thema "paars" is zou ik daar sowieso schijt aan hebben. Wat een zwakzinnig thema.
Jij wordt dan ook niet p bruiloften uitgenodigd.
Oud 25-08-2012, 19:18
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Doe gewoon iets rozes aan en doe net alsof het paars is.
Inderdaad. Roze
Oud 25-08-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-08-2012, 19:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, dat klopt. Althans niet bijster vaak, en op die bruiloften waar ik uitgenodigd word is het thema zelden "paars". Dit concludeer ik uit een representatieve steekproef van één bruiloft.

Ik steek net drie waxinelichtjes aan. "Je wil zeker seks?"
Oud 25-08-2012, 19:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha
Oud 25-08-2012, 19:37
Verwijderd
Aan het geluid te horen speelt FC Utrecht een wedstrijd.
Oud 25-08-2012, 19:43
Zeppelin
Zeppelin is offline
he elmer ik reed vandaag langs wemeldinge!
Oud 25-08-2012, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-08-2012, 19:45
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Oud 25-08-2012, 19:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Daarnaast zijn de teksten van Zappa briljant - ook al nam hij niets serieus, hij was meer serieus te nemen dan veel "serieuze" muziek met "serieuze" teksten.
Och, veel van zijn vroege en late teksten zijn tamelijk serieuze kritieken op Amerikaanse politiek. Bij sommige nummers van later ging die boodschap zelfs de hoofdrol spelen.
Oud 25-08-2012, 19:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
he elmer ik reed vandaag langs wemeldinge!
Prachtdorp.
Oud 25-08-2012, 19:52
Verwijderd
Paaaaaaaaaaars
Oud 25-08-2012, 19:59
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Prachtdorp.
ja, de place to be.
we waren in middelburg voor anne d'r zusje die daar nu studeert. Nogal een prestigieuze school want als je één onvoldoende haalt krijg je een officiele waarschuwing en bij 2 onvoldoendes (per jaar) word je van school getrapt
Oud 25-08-2012, 20:00
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
ja, de place to be.
we waren in middelburg voor anne d'r zusje die daar nu studeert. Nogal een prestigieuze school want als je één onvoldoende haalt krijg je een officiele waarschuwing en bij 2 onvoldoendes (per jaar) word je van school getrapt
Oud 25-08-2012, 20:01
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Roosevelt Academy?
Oud 25-08-2012, 20:02
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Oud 25-08-2012, 20:05
Verwijderd
Whut
Oud 25-08-2012, 20:05
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Roosevelt Academy?
Oud 25-08-2012, 20:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Argh er zit hier echt een megaspin binnen, die loopt wankel over het plafond (en flikkert steeds bijna naar beneden), maar ik durf hem niet op te zuigen. Maar ja, dan denk ik, doe nou maar, want wat ga je doen als je straks op jezelf woont.

Waarschijnlijk in een hoekje zitten huilen
Oud 25-08-2012, 20:15
Verwijderd
Oh, maar dat is op zo'n beetje alle universiteiten zo, hoor. En op het HBO misschien ook wel.

Tenminste, je wordt niet zo snel van school getrapt, maar je mag in het hoger onderwijs geen onvoldoendes halen. Dat is ook logisch, want stel je voor dat je huisarts tegen je zegt van 'ja, er is wat met je hart, maar ik weet niet precies wat want toen ik daar tentamen over had was ik dronken', bij wijze van spreken.
Oud 25-08-2012, 20:20
Verwijderd
Je moet op het HBO ook wel alles halen ja.

Of... eigenlijk weet ik al niet eens meer hoe het zat Ja, je moet alles uiteindelijk voldoende hebben toch?
Ik ben er te lang uitgeweest :')
Oud 25-08-2012, 20:21
Verwijderd
Nou ja op de uni mag je alles best veel herkansen enzo. Het duurt best lang voor je moet stoppen in ieder geval.
Oud 25-08-2012, 20:21
Verwijderd
Ja, die 'misschien' staat er eigenlijk alleen omdat ik te lui ben om het op te zoeken. Ik zou het raar vinden als 't anders was.
Oud 25-08-2012, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Argh er zit hier echt een megaspin binnen, die loopt wankel over het plafond (en flikkert steeds bijna naar beneden), maar ik durf hem niet op te zuigen. Maar ja, dan denk ik, doe nou maar, want wat ga je doen als je straks op jezelf woont.

Waarschijnlijk in een hoekje zitten huilen
Ja, dat, totdat je naar de wc moet of honger krijgt en dan doe je het alsnog. Nood breekt wet.
Oud 25-08-2012, 20:23
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Oh, maar dat is op zo'n beetje alle universiteiten zo, hoor. En op het HBO misschien ook wel.

Tenminste, je wordt niet zo snel van school getrapt, maar je mag in het hoger onderwijs geen onvoldoendes halen. Dat is ook logisch, want stel je voor dat je huisarts tegen je zegt van 'ja, er is wat met je hart, maar ik weet niet precies wat want toen ik daar tentamen over had was ik dronken', bij wijze van spreken.
ze mag niet herkansen
Oud 25-08-2012, 20:24
Verwijderd
Een tijdje geleden zat er een spin in de badkamer. Niet eens echt groot ofzo, maar mijn spinnenangst neemt zulke absurde vormen aan dat ik hem niet weg durfde te halen. Ik durfde ook niet te douchen.

Ik heb, zonder overdrijven, er 2 uur over zitten tobben, stofzuiger gehaald, maar ik durfde hem zelfs niet op te zuigen :')

Uiteindelijk heb ik aangeklopt bij mijn huisgenoot om te vragen of hij hem weg wilde halen. Echt zo erg.
Hij liet hem gvd nog vallen ook.
Oud 25-08-2012, 20:25
Verwijderd
Overigens zit er nu een groen beest met zes poten op mijn plafond. Wel opmerkelijk dat ik er meteen een stuk minder bang voor ben als iets zes poten heeft in plaats van acht. En groen is.
Oud 25-08-2012, 20:26
Verwijderd
"Mam! Er is niks gebeurd, ik moet gewoon ongesteld worden en het komt maar niet!"
"O okee. Wel apart als je alleen maar skypecontact hebt. "

<3 mama
Oud 25-08-2012, 20:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, dat, totdat je naar de wc moet of honger krijgt en dan doe je het alsnog. Nood breekt wet.
Ja, nou, hmpf.
Citaat:
Een tijdje geleden zat er een spin in de badkamer. Niet eens echt groot ofzo, maar mijn spinnenangst neemt zulke absurde vormen aan dat ik hem niet weg durfde te halen. Ik durfde ook niet te douchen.

Ik heb, zonder overdrijven, er 2 uur over zitten tobben, stofzuiger gehaald, maar ik durfde hem zelfs niet op te zuigen :')

Uiteindelijk heb ik aangeklopt bij mijn huisgenoot om te vragen of hij hem weg wilde halen. Echt zo erg.
Ja, ik denk dat ik ook zo word ik durf die beesten niet op te zuigen, bah, dan voel je hem door die slang tikken
Oud 25-08-2012, 20:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Overigens zit er nu een groen beest met zes poten op mijn plafond. Wel opmerkelijk dat ik er meteen een stuk minder bang voor ben als iets zes poten heeft in plaats van acht. En groen is.
Spinnen hebben alleen maar 8 poten om eng mee te doen en 's nachts over je gezicht te lopen.
Verwijderd
Citaat:
ze mag niet herkansen
Oh! Dat is nieuw, denk ik. Tenminste, m'n vriendinnetje dat ook aan Roosevelt heeft gestudeerd mocht dat volgens mij wel, maar ik weet er het fijne niet van.
Qimm
Qimm is offline
mijn lieftallige echtgenoot is sinds we verhuisd zijn over zijn spinnenangst heen
Oud 25-08-2012, 20:28
Verwijderd
Duizendpoten zijn echt de aller- allerengste insecten OOIT.
Oud 25-08-2012, 20:30
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:

Lijkt me zo... onpraktisch als je zo bang bent voor insecten/spinnen
Oud 25-08-2012, 20:32
Verwijderd
Ik ben wel echt onzettend blij dat ik in de zes jaar dat ik op mezelf woon nog nooit een grote spin op m'n kamer gehad heb.
Want ik zou dan echt niet weten wat ik moest doen.
Oud 25-08-2012, 20:33
Qimm
Qimm is offline
verhuizen

/flauw
Oud 25-08-2012, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Duizendpoten zijn echt de aller- allerengste insecten OOIT.
Alle andere insecten maken me niet uit. Echt alleen spinnen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten