Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er wel geld voor, maar ik heb geen zin om twee keer zoveel uit te geven als verwacht. Ik heb bovendien geen jurkjes die PAARS zijn. Ik heb NIETS dat paars is. kutthema. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: oh ja blauw zal wel moeten als het anders niet lukt! |
![]() |
||
Citaat:
Ik steek net drie waxinelichtjes aan. "Je wil zeker seks?" |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
we waren in middelburg voor anne d'r zusje die daar nu studeert. Nogal een prestigieuze school want als je één onvoldoende haalt krijg je een officiele waarschuwing en bij 2 onvoldoendes (per jaar) word je van school getrapt ![]()
|
Argh er zit hier echt een megaspin binnen, die loopt wankel over het plafond (en flikkert steeds bijna naar beneden), maar ik durf hem niet op te zuigen. Maar ja, dan denk ik, doe nou maar, want wat ga je doen als je straks op jezelf woont.
Waarschijnlijk in een hoekje zitten huilen ![]()
|
Verwijderd
|
Oh, maar dat is op zo'n beetje alle universiteiten zo, hoor. En op het HBO misschien ook wel.
Tenminste, je wordt niet zo snel van school getrapt, maar je mag in het hoger onderwijs geen onvoldoendes halen. Dat is ook logisch, want stel je voor dat je huisarts tegen je zegt van 'ja, er is wat met je hart, maar ik weet niet precies wat want toen ik daar tentamen over had was ik dronken', bij wijze van spreken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Een tijdje geleden zat er een spin in de badkamer. Niet eens echt groot ofzo, maar mijn spinnenangst neemt zulke absurde vormen aan dat ik hem niet weg durfde te halen. Ik durfde ook niet te douchen.
Ik heb, zonder overdrijven, er 2 uur over zitten tobben, stofzuiger gehaald, maar ik durfde hem zelfs niet op te zuigen :') Uiteindelijk heb ik aangeklopt bij mijn huisgenoot om te vragen of hij hem weg wilde halen. Echt zo erg. Hij liet hem gvd nog vallen ook. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|