Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2012, 20:17
Verwijderd
Vroeger (toen ik zes ofzo was) gingen wij in de wintervakantie wel eens naar familie die rond allemaal heuvels woonde. Er lag daar altijd heel veel sneeuw, en als je dan naar boven liep kon je naar beneden sleeën over echt miljoen weggetjes. Er was er een die heel steil ging en met allemaal bochten, dat was de engste, die deed mijn broertje wel eens met mij (hij was en is veel beter in dat soort dingen dan ik) en dat ging zo hard en was zo eng. En dan weer omhoog door de sneeuw. En paden aanleggen en wedstrijden doen en onder de blauwe plekken en sneeuw weer terugkomen. <3 Dat is het allerbeste pretpark ooit. OOIT. Omdat je weet (of denkt) dat het echt mis kan gaan, dat is veel spannender dan als je weet dat het ergste wat er kan gebeuren is dat je stil komt te hangen. En vanwege het sneeuwaspect.
Advertentie
Oud 27-08-2012, 20:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tja, wat is hoog? Ik ben ook geen fan van leipe achtbanen; zodra het over de kop gaat hoeft het niet van me. Dus ik ben afgelopen zaterdag heel stoer niet in de Python geweest
Oh hihi, dit lees ik nu pas.

Vroeger durfde ik ook niet in de Python (of in alles wat over de kop ging), tot ik een keer in Space Mountain ging.
Oud 27-08-2012, 20:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Noedel is ook sinds hij kind is niet meer in de Efteling geweest, en toen ikdat hoorde zat ik echt van WAJOOOOO MANNNNN. Je hebt dan zoveel moois gemist. De Villa Volta, de Vogelrok. Pandadroom is ook wel aardig

Maar vooral Villa Volta moet je gewoon meemaken.
Pandadroom vond ik dus echt een lachertje. Maar verder vond ik Joris en de Draak erg cool, en Vliegende Hollander is ook prima .
Oud 27-08-2012, 20:18
Verwijderd
Ik word zeg maar misselijk op zo'n ding als iemand anders er een slinger aan geeft
Spoiler
Oud 27-08-2012, 20:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben ook nog nooit in Disneyland geweest. We gingen vroeger dus alleen één of twee keer per jaar naar de dierentuin. En dan wat kleinere dingen.
Verwijderd
Jeetje Sarah, mag dat in een spoiler?

Ik ben ook nog nooit in Disneyland geweest, dat vonden mijn ouders duur en Amerikaans.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh hihi, dit lees ik nu pas.

Vroeger durfde ik ook niet in de Python (of in alles wat over de kop ging), tot ik een keer in Space Mountain ging.
nou ja, ik durf er wel in, maar het maakt het er voor mij niet echt speciaal op. Volgens mij ben ik in Six Flags ook overal wel in geweest, dus dan ga je ook wel over de kop. Maar ik ben meer fan van achtbanen ala de Goliath, gewoon hoog en snel enzo
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik word zeg maar misselijk op zo'n ding als iemand anders en een slinger aan geeft
[afbeelding]
Ja, maar dat is normaal.
Martiño
Martiño is offline
Pandadroom vind ik de film zelf wel aardig (niet fantastisch), maar die suffe preshow slaat nergens op en je wordt daar zo lam van dat je tijdens de film in slaap valt of er niks meer aan vindt van frustratie. Joris en de Draak is erg gaaf idd, en Vliegende Hollander ook (alleen als je de baan op wordt getakeld zit er even een vervelende schok die heel vervelend aanvoelt in mijn rug), maar daar is de thematisering weer kut en dat melodietje blijft uren nazeuren.
Oud 27-08-2012, 20:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jaaa, kan je tussen ze doorlopen <3

Vroeger vond ik overigens de speeltuin en patat eten het allerleukst
Daar zijn wij in geweest ja Toen we 26 waren, JA.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Tja, wat is hoog? Ik ben ook geen fan van leipe achtbanen; zodra het over de kop gaat hoeft het niet van me. Dus ik ben afgelopen zaterdag heel stoer niet in de Python geweest
Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb nog nooit in een achtbaan gezeten die over de kop ging.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben ook nog nooit in Disneyland geweest, dat vonden mijn ouders duur en Amerikaans.
Ja dit ja
Oud 27-08-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:

oh sorry, ik had niet gezien dat de foto zo groot was!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Toen ik 6 was ben ik eens met mijn moeder geweest, toen heette het nog EuroDisney en ging het heel slecht met het park (mijn moeder wilde gaan voordat het misschien failliet ging). Toen zijn we later nog eens geweest, maar daar moest ik wel zelf voor sparen en bijdragen, gecombineerd met een vakantie naar Parijs. En met mijn ex ben ik nog twee keer geweest, een keertje met kerst ook.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daar zijn wij in geweest ja Toen we 26 waren, JA.
Dat komt doordat het een AWESOME speeltuin is en er was een rariteitenkabinet met dieren op sterk water en dat vond ik altijd een beetje eng maar tegelijk gaaf en fascinerend.
Oud 27-08-2012, 20:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jongens, niet in een achtbaan zitten die over de kop gaat. Dat was juist het allerleukste aan bijv Walibi Flevo (Oh, dat heet nu Walibi World)!
Verwijderd
Citaat:
Pandadroom vond ik dus echt een lachertje. Maar verder vond ik Joris en de Draak erg cool, en Vliegende Hollander is ook prima .
Ja, Pandadroom was ook een beetje een grapje, maar omdat die ook nieuw is voor Noedelhap.
Moet trouwens wel zeggen datik Pandadroom eigenlijk best een beetje eng vind. Met die haai. En die slang die recht op je porem afkomt. Trek dat niet zo goed.

Overigens durf ik ook niet in de python. Ook niet in de Joris en de Draak, want ik heb een trauma van houten achtbanen die een te steile afdaling hebben.

Vliegende Hollander lukt me nog net, en de Vogelrok is kkawesome

Oh en de Bobslee is ook KKAWESOME!!11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jongens, niet in een achtbaan zitten die over de kop gaat. Dat was juist het allerleukste aan bijv Walibi Flevo!
Ja, maar die heb ik ook allemaal gehad. Ik vind er niet veel aan.

Overigens kon ik 'vroeger' de Efteling zien vanuit onze achtertuin toen ik nog in Sprang-Capelle woonde
Oud 27-08-2012, 20:23
Verwijderd
ik ben 1 keer over de kop geweest in een achtbaan. Toen had ik een primatour genomen van te voren. Maar ik word heel suffig van primatour, dus dat doe ik liever niet.
Verwijderd
Bij Villa Volta zou ik ook een beetje uitkijken als je wagenziekte hebt, eigenlijk. Aangezien die erop is toegespitst om met je oriëntatievermogen te hannesen.

Maar ik zou er wel ingaan, want dat is samen met de Droomvlucht wel het leukste ding aan de Efteling.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, maar die heb ik ook allemaal gehad. Ik vind er niet veel aan.

Overigens kon ik 'vroeger' de Efteling zien vanuit onze achtertuin toen ik nog in Sprang-Capelle woonde

Het schijnt dat je hem vanaf de hogere gebouwen in Den Bosch ook kunt zien (of iig de Pagode), maar het is me nog niet gelukt.
Oud 27-08-2012, 20:24
Carn
Carn is offline
Stoer, een pagina waarin je de 'range' van een atoombom kan zien mbh google maps. Nukemap
Oud 27-08-2012, 20:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bij Villa Volta zou ik ook een beetje uitkijken als je wagenziekte hebt, eigenlijk. Aangezien die erop is toegespitst om met je oriëntatievermogen te hannesen.

Maar ik zou er wel ingaan, want dat is samen met de Droomvlucht wel het leukste ding aan de Efteling.
Ja, alleen jammer dat je bij Villa Volta nog steeds die suffe preshow hebt die drie keer zo lang duurt als de attractie. Als het druk is boeit dat niet zo veel, maar als er toch niet zo veel mensen zijn vind ik het echt suf. De legende van de bokkenrijders kan ik inmiddels wel dromen.
Oud 27-08-2012, 20:25
Verwijderd
Ik vind het Laafland het allerleukste eftelingding. <3 En het Schommelschip.
Verwijderd
Wat vinden jullie trouwens van het Schommelschip? Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die 'm diggen.
De meesten vinden hem saai, of juist weer misselijkmakend.

Ik vind hem wel leuk, maar durf niet zo ver van het midden af
Carn
Carn is offline
Citaat:

Ik word ook vrij snel 'wagenziek' maar bij attracties heb ik er nooit echt last van gehad om eerlijk te zijn. Ja, een beetje een 'woo fuzzy' gevoel, maar dat is juist het hele idee gok ik zo.

Alhoewel ik wel ooit supermisselijk werd van een kermis-ding, zo'n cirkel waar je in kan staan die dan half op zn kant ging. Maar dan draai je dus ook gewoon alleen maar rondjes, dat wil dan wel. Volgens mij valt het allemaal reuze mee gezien er in de meeste attracties geen repeterende bewegingen in zitten
Oud 27-08-2012, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, alleen jammer dat je bij Villa Volta nog steeds die suffe preshow hebt die drie keer zo lang duurt als de attractie. Als het druk is boeit dat niet zo veel, maar als er toch niet zo veel mensen zijn vind ik het echt suf. De legende van de bokkenrijders kan ik inmiddels wel dromen.
Eigenlijk vind ik dat Efteling diehards de kans moeten hebben om die preshow over te slaan. Want ik ben die onderhand ook wel een beetje zat ja. Ik schrik wel nog steeds van die onweersklap :')
Oud 27-08-2012, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie trouwens van het Schommelschip? Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die 'm diggen.

Ik vind hem SUPERleuk. <3
Oud 27-08-2012, 20:27
Verwijderd
Je voelt het in een achtbaan nauwelijks als je over de kop gaat, daar gaat het veel te snel voor. Zoals die Superman-rit die vier keer over de kop gaat, dat gaat gewoon een beetje van WHAM BAM WHOM alle kanten op en dan sta je binnen anderhalve minuut weer buiten.

Eigenlijk is het enige merkbare verschil tussen snelle achtbanen de hoeveelheid verschillende kanten waarop je je haar voelt waaien.
Oud 27-08-2012, 20:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Stoer, een pagina waarin je de 'range' van een atoombom kan zien mbh google maps. Nukemap
nice

Hm, de hiroshima/nagasakibommen vallen eigenlijk wel mee. Niet genoeg om heel utrecht mee plat te gooien iig
Oud 27-08-2012, 20:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Mwoh, die sla ik meestal over. En helemaal aan het uiteinde is het leukst

Net als de koggeboten enzo, vind ik ook niet zo veel aan.
Oud 27-08-2012, 20:30
Verwijderd
Citaat:

Die hebben ze ook in slagharen, daar word ik dan weer niet misselijk van, zo lang ik vooruit naar beneden ga! Maar bij die in Slagharen ga je altijd vooruit naar beneden.
Oud 27-08-2012, 20:30
Verwijderd
Carnaval Festival ben ik eigenlijk ook helemaal klaar mee. Eerst was dat nog wel een soort van guilty pleasure, maar dat punt ben ik voorbij. Het is té suf geworden. En het is daarbinnen 48 graden.
Oud 27-08-2012, 20:31
Verwijderd
Die schommelschepen vind ik altijd heel leuk, want die hebben een goeie ratio tussen hoe lang het duurt en dat wiiiiii-gevoel dat je in je buik krijgt van achtbanen. Ik ga wel altijd bij het verste uiteinde, want dan haal je er het meeste wiiiii-gevoel uit.
Verwijderd
Oh man, nu heb ik Efteling-cravings. Dat is van de hardnekkigste cravings denkbaar.
Martiño
Martiño is offline
Carnaval Festival is gewoon een crappy kopie van It's A Small World, inclusief deuntje dat niet uit je hoofd gaat.
Oud 27-08-2012, 20:32
Verwijderd
Als je die bommen heel veel gewicht geeft kan je de hele wereld vernietigen.
Oud 27-08-2012, 20:32
Martiño
Martiño is offline
Fata Morgana is ook een stiekeme kopie van Pirates of the Caribbean, maar daar hebben ze tenminste de moeite genomen om er iets anders van te maken.
Oud 27-08-2012, 20:34
Verwijderd
Ik spoor niet helemaal, want ik vind Fata Morgana nog steeds eng.

De kleinste kinderen zie je schaterlachend naar binnen varen, maar ik zit altijd ineengedoken in dat bootje :')

Die sfeer waar je in terecht komt, die muziek, brr. Dat moment met die tovenaar vind ik eng, en uiteraard die reus aan het plafond.
En dat gejammer en gebedel van die poppen.
Ik wil er wel altijd graag in, maar het is wel een best nare attractie.
Oud 27-08-2012, 20:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vond Disneyland Parijs, toen het nog Euro Disney Resort heette , supertof. Phantom Manor, Big Thunder Mountain, Captain EO...
Oud 27-08-2012, 20:36
Martiño
Martiño is offline
Ja, die drie attracties zijn wel superieur aan wat de Efteling te bieden heeft.
Oud 27-08-2012, 20:38
Verwijderd
Ik ben een soortement van sollicitatiebrief aan het bekokstoven die neerkomt op 'ik vind eigenlijk dat jullie me geld moeten geven'. Als onderwerp/subject heb ik 'lucratief aanbod'. Mijn CV zit er ook niet bij.

Dit is hoe het hoort, Y/N? Y, jwz.
Oud 27-08-2012, 20:39
Martiño
Martiño is offline
Een goede (open) sollicitatie overtuigt het bedrijf in kwestie dat ze je nodig hebben of dat je een goede aanvulling bent. Maar dan moet je wel vertellen WAAROM dat zo is, en waar het uit blijkt. Zonder CV aangenomen worden of omdat je een onconventionele brief hebt geschreven gebeurt vooral in films
Oud 27-08-2012, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Nijmegen verkennen per skippybal,
Af en toe klinkt de website van Nijmegen een beetje wanhopig.
Oud 27-08-2012, 20:41
Carn
Carn is offline
jongens, ik heb een nieuwe optische kabel voor mn TV -> Stereo en nu heb ik weer fatsoenlijk digitaal geluid .
Oud 27-08-2012, 20:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben een soortement van sollicitatiebrief aan het bekokstoven die neerkomt op 'ik vind eigenlijk dat jullie me geld moeten geven'. Als onderwerp/subject heb ik 'lucratief aanbod'. Mijn CV zit er ook niet bij.

Dit is hoe het hoort, Y/N? Y, jwz.
Voor welk bedrijf? En post een voorbeeld
Oud 27-08-2012, 20:42
Verwijderd
Ik ging Googlen op 'jwz' om te zien of mensen die niet weten wat dat betekent er makkelijk achter kunnen komen of niet, en toen bleek dat het ook de naam is van de belangrijkste Mozilla-programmeur, en dat hij er zo uitziet:

Wat een leukerd
Oud 27-08-2012, 20:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Af en toe klinkt de website van Nijmegen een beetje wanhopig.
Ha! Den Bosch kun je per Segway, scooter, solex, tandem, fiets, step én boot verkennen.
Oud 27-08-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ging Googlen op 'jwz' om te zien of mensen die niet weten wat dat betekent er makkelijk achter kunnen komen of niet, en toen bleek dat het ook de naam is van de belangrijkste Mozilla-programmeur, en dat hij er zo uitziet:

[afbeelding]

Wat een leukerd
Hij heet Jwz?
Oud 27-08-2012, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ha! Den Bosch kun je per Segway, scooter, solex, tandem, fiets, step én boot verkennen.
Nah! En Nijmegen kan alleen per skippybal, solex of step!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten