| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik ben ook nog nooit in Disneyland geweest. We gingen vroeger dus alleen één of twee keer per jaar naar de dierentuin. En dan wat kleinere dingen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Pandadroom vind ik de film zelf wel aardig (niet fantastisch), maar die suffe preshow slaat nergens op en je wordt daar zo lam van dat je tijdens de film in slaap valt of er niks meer aan vindt van frustratie. Joris en de Draak is erg gaaf idd, en Vliegende Hollander ook (alleen als je de baan op wordt getakeld zit er even een vervelende schok die heel vervelend aanvoelt in mijn rug), maar daar is de thematisering weer kut en dat melodietje blijft uren nazeuren.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
en er was een rariteitenkabinet met dieren op sterk water en dat vond ik altijd een beetje eng maar tegelijk gaaf en fascinerend.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet trouwens wel zeggen datik Pandadroom eigenlijk best een beetje eng vind. Met die haai. En die slang die recht op je porem afkomt. Trek dat niet zo goed. Overigens durf ik ook niet in de python. Ook niet in de Joris en de Draak, want ik heb een trauma van houten achtbanen die een te steile afdaling hebben. Vliegende Hollander lukt me nog net, en de Vogelrok is kkawesome ![]() Oh en de Bobslee is ook KKAWESOME!!11 |
|
|
|
||
|
Citaat:
Overigens kon ik 'vroeger' de Efteling zien vanuit onze achtertuin toen ik nog in Sprang-Capelle woonde
|
|
||
|
Citaat:
![]() Het schijnt dat je hem vanaf de hogere gebouwen in Den Bosch ook kunt zien (of iig de Pagode), maar het is me nog niet gelukt.
|
|
|
|
Stoer, een pagina waarin je de 'range' van een atoombom kan zien mbh google maps. Nukemap
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Alhoewel ik wel ooit supermisselijk werd van een kermis-ding, zo'n cirkel waar je in kan staan die dan half op zn kant ging. Maar dan draai je dus ook gewoon alleen maar rondjes, dat wil dan wel. Volgens mij valt het allemaal reuze mee gezien er in de meeste attracties geen repeterende bewegingen in zitten
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Je voelt het in een achtbaan nauwelijks als je over de kop gaat, daar gaat het veel te snel voor. Zoals die Superman-rit die vier keer over de kop gaat, dat gaat gewoon een beetje van WHAM BAM WHOM alle kanten op en dan sta je binnen anderhalve minuut weer buiten.
Eigenlijk is het enige merkbare verschil tussen snelle achtbanen de hoeveelheid verschillende kanten waarop je je haar voelt waaien. |
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hm, de hiroshima/nagasakibommen vallen eigenlijk wel mee. Niet genoeg om heel utrecht mee plat te gooien iig
|
|
||
|
Citaat:
![]() Net als de koggeboten enzo, vind ik ook niet zo veel aan.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik spoor niet helemaal, want ik vind Fata Morgana nog steeds eng.
De kleinste kinderen zie je schaterlachend naar binnen varen, maar ik zit altijd ineengedoken in dat bootje :') Die sfeer waar je in terecht komt, die muziek, brr. Dat moment met die tovenaar vind ik eng, en uiteraard die reus aan het plafond. En dat gejammer en gebedel van die poppen. Ik wil er wel altijd graag in, maar het is wel een best nare attractie. |
|
|
|
|
Een goede (open) sollicitatie overtuigt het bedrijf in kwestie dat ze je nodig hebben of dat je een goede aanvulling bent. Maar dan moet je wel vertellen WAAROM dat zo is, en waar het uit blijkt. Zonder CV aangenomen worden of omdat je een onconventionele brief hebt geschreven gebeurt vooral in films
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|