| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() 'je hebt net een grote boodschap gedaan, maar hola! de hele wc zit vol poep. Eens zien hoe je dit gaat oplossen! Hmm...de tandenborstel van je broertje gebruiken.....MAG DAT???
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik heb total recorder om video mee op te nemen en gif movie gear om er gifjes van te maken.
Veel mensen gebruiken schijnbaar imageready, maar dat werkt niet op mijn laptop, dus als ik er tekst bij wil moet ik knippen en plakken in paint.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Gvd, er vloog hier ineens een vleermuis in m'n kamer, EEN VLEERMUIS
![]() ![]() Zo'n ding is vrij groot en ZWART en vliegt echt op een ontzettend enge hysterische manier in het rond, niet zoals een vogel. Jezus, ik ben naar de gang gerend, en heb daar de dweil gepakt. Om 'm naar buiten te kunnen duwen ofzo. Maar dat beest dat vloog zo achterlijk rond, ik durfde de deur amper nog open te doen. Gelukkig was hij ineens weg, dus hij is weer naar buiten gevlogen denk ik. HOOP IK. Dat hij niet straks toch nog tevoorschijn komt. Heb goed rondgekeken en hier en daar een beetje gepoked met de dweil. Zal me leren om het raam altijd wijd open te hebben
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was niet met de bedoeling hem te doden hoor, dan zit je met een dode vleermuis, gatver en dan ![]() Niet dat dat uberhaupt gaat, want zo'n beest vliegt hysterisch rond. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een vleermuis, geen retarded insect. Hij gaat vanzelf weg. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh, edit. Nee, ik geloof best dat je alleen wilde duwen, hoor. Maar duwen wordt al snel een beetje uithalen, vooral als het beest chaotisch rondvliegt, en je maakt zo'n klein beestje veel sneller kapot dan je denkt. En een gewonde vleermuis op je kamer is nog veel kutter dan een dode of levende, zowel voor jou als voor de vleermuis.
Straks duwde je 'm uit paniek een gebroken vleugel en moest je 'm daarna doodmaken, dat was pas kut geweest. |
![]() |
|
|