Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2012, 00:37
Verwijderd
Ja

En ik heb ze wel vaker rond zien vliegen hier in de schemering, bij m'n ouders vliegen ze ook weleens in de tuin als het donker wordt. Ik had er nu echt niet op gerekend.

Maarja, wie rekent er op een vleermuis die naar binnen komt.
Advertentie
Oud 28-08-2012, 00:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar dat gedoe over bedreigde diersoorten, ach. Als een beest je woning binnendringt, al dan niet per ongeluk, en je pakt in schrik een dweil of iets, dan so be it. Het is misschien niet de meest efficiënte manier om het beest buiten te krijgen, maar goed.
Oud 28-08-2012, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Maar dat gedoe over bedreigde diersoorten, ach. Als een beest je woning binnendringt, al dan niet per ongeluk, en je pakt in schrik een dweil of iets, dan so be it. Het is misschien niet de meest efficiënte manier om het beest buiten te krijgen, maar goed.
Het was het eerste wat ik op de gang tegenkwam Ik wilde iets hebben om me veilig te voelen!

Maar goed, ik kwam er snel genoeg achter dat het onbegonnen werk was hoor. Bovendien durfde ik niet in een ruimte te zijn met Battie.
Oud 28-08-2012, 00:42
Verwijderd
Vleermuizen zijn lief. Kijk dan:

"Sla ons niet met de dweil, Stefanie! We zijn schattig! En je weet wat de mensen vinden van mishandeling van schattige dieren!"
Oud 28-08-2012, 00:43
Verwijderd
Het zijn net een soort varkentjes!

Maar, nee, ik wilde 'm niet slaan. Als er ineens een eng onbekend beest je kamer binnenvliegt dan pak je iets uit bescherming.
Maarja, het had toch geen zin.
Oud 28-08-2012, 00:43
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik had er nu echt niet op gerekend.
Oud 28-08-2012, 00:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het was het eerste wat ik op de gang tegenkwam Ik wilde iets hebben om me veilig te voelen!

Maar goed, ik kwam er snel genoeg achter dat het onbegonnen werk was hoor. Bovendien durfde ik niet in een ruimte te zijn met Battie.
Battie Wat klinkt dat liefkozend.
Oud 28-08-2012, 00:45
Verwijderd
ja haha, LACH MAAR! Ik wil jou weleens horen KRIJSEN als een meisje als er ineens een vleermuis zit.
Turk February
Turk February is offline
Ik reken er ook nooit op, hoewel het best mogelijk is, want er vliegen hier ook weleens vleermuizen lang mijn raam. Ach, ik zeg altijd maar: liever een vleermuis dan een muis.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Muizen zijn toch superlief?

Kijk toch eens hoe kjoetiewoetiepoetie <3
Oud 28-08-2012, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Muizen zijn toch superlief?
Daar gaat het toch niet om, het gaat om de tevoorschijn-kom-erlebnis en de schrik.
Oud 28-08-2012, 00:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Daar gaat het toch niet om, het gaat om de tevoorschijn-kom-erlebnis en de schrik.
Een Aah-Erlebnis?
Oud 28-08-2012, 00:48
Verwijderd
Een muis in een kooitje vind ik niet eng nee. Een muis die per ongeluk los rondloopt in m'n kamer en elk moment tevoorschijn kan schieten wel.

Op die manier is een kuikentje in je kamer nog eng.
Oud 28-08-2012, 00:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een muis in een kooitje vind ik niet eng nee. Een muis die per ongeluk los rondloopt in m'n kamer en elk moment tevoorschijn kan schieten wel.

Op die manier is een kuikentje in je kamer nog eng.
Haha Nee joh, kuikentjes zijn grappige, waggelende verenbollen, die zijn ook niet zo snel dat je je de pleuris schrikt.
Oud 28-08-2012, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Haha Nee joh, kuikentjes zijn grappige, waggelende verenbollen, die zijn ook niet zo snel dat je je de pleuris schrikt.
Nee oke, een kuikentje in m'n kamer zou ik wel chill vinden.
Oud 28-08-2012, 00:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
PLOFKIPPEN, die zijn pas eng.
Oud 28-08-2012, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Het is ook best een logische stap, zeker in paniek. Vandaar ook dat ik niet zei 'JE HAD GEEN DWEIL MOETEN PAKKEN ' maar 'het is maar goed dat je hem niet geduwd hebt'. Omdat we dus bij voorkeur geen beschermde diersoorten moeten duwen met dweilen.
Oud 28-08-2012, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Mensen die ontdekken dat ze een kolonie in huis hebben verwachten meestal allerlei problemen. Toch komt overlast door een vleermuiskolonie maar zelden voor.
haha, WAT?

'ja, ik verwachtte hier een drugshol vol met hoeren aan te treffen, maar ik moet zeggen, ze gedragen zich uitstekend, en hebben zelfs voor me onder de bank gestofzuigd'.
Oud 28-08-2012, 00:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat we dus bij voorkeur geen beschermde diersoorten moeten duwen met dweilen.
Nee, maar dat "beschermde" boeit me niet. Ik vind vleermuizen wel dusdanig TOF en SCHATTIG dat ik ze bij voorkeur niet zou duwen met dweilen. Dat vind ik zwaarder wegen dan beschermd of niet.
Oud 28-08-2012, 00:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
haha, WAT?

'ja, ik verwachtte hier een drugshol vol met hoeren aan te treffen, maar ik moet zeggen, ze gedragen zich uitstekend, en hebben zelfs voor me onder de bank gestofzuigd'.
Oud 28-08-2012, 01:01
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou, als er nu opeens een kuiken onder mijn bed vandaan zou komen, zou ik wel schrikken, hoor.
Oud 28-08-2012, 01:02
Verwijderd
Er is een beestje binnengevlogen, bijvoorbeeld door een openstaand raam:
zorg ervoor dat er minstens 1 raam open staat, doe het licht uit en verlaat de kamer (sluit deuren die uitgeven op andere kamers). Wacht een tijdje vooraleer terug naar binnen te gaan, zo geef je de vleermuis genoeg tijd om rustig de uitweg te vinden, zonder dat je haar opjaagt. Ga dus niet met borstels of zo in de lucht staan zwieren, daar worden zowel de vleermuis als jij zelf alleen maar moe van.

Borstels?

Maar, ik heb het zonder te weten al best goed opgelost
Oud 28-08-2012, 01:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
daar worden zowel de vleermuis als jij zelf alleen maar moe van.

Vleermuis: "hou even op zeg, daar word ik alleen maar moe van"
Oud 28-08-2012, 01:06
Verwijderd
Ik moet eigenlijk gaan slapen nu, maar zit nog steeds een beetje met angst. Dat hij er straks ineens weer is.
Oud 28-08-2012, 01:09
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik zou niet kunnen slapen tot ik 100000% zekerheid had dat ie weg was.
Oud 28-08-2012, 01:10
Zeppelin
Zeppelin is offline
dan sta je bij ieder geluidje zwetend en helemaal para naast je bed. Ik tenminste. Ieder kriebeltje of jeukje dat je voelt MOET wel dat beest zijn.
Oud 28-08-2012, 01:11
Verwijderd
Citaat:
ik zou niet kunnen slapen tot ik 100000% zekerheid had dat ie weg was.
Ja, maarja, hoe heb je dat?

Ach, hij zit vast niet ergens verstopt op de grond. Want dat is alleen als ze gewond of verzwakt zijn. En hij vloog hartstikke gezond rond.

Ik wou dat ik 'm naar buiten had zien vliegen though, dat was beter geweest voor m'n gemoedsrust
Oud 28-08-2012, 01:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, maarja, hoe heb je dat?

Ach, hij zit vast niet ergens verstopt op de grond. Want dat is alleen als ze gewond of verzwakt zijn. En hij vloog hartstikke gezond rond.

Ik wou dat ik 'm naar buiten had zien vliegen though, dat was beter geweest voor m'n gemoedsrust
Nouja, ze kunnen moe zijn en eenmaal op de grond kunnen ze niet meer opstijgen. Dus most likely, ALS ie er nog zit, zit ie op de grond. Maar ik denk dat je 'm dan wel zou horen?
Oud 28-08-2012, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ze kunnen moe zijn en eenmaal op de grond kunnen ze niet meer opstijgen. Dus most likely, ALS ie er nog zit, zit ie op de grond. Maar ik denk dat je 'm dan wel zou horen?
Col...... srsly. Zo help je niet.
Oud 28-08-2012, 01:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Col...... srsly. Zo help je niet.
Tuurlijk wel, dat betekent dat je m nu makkelijk kunt zien of vinden, i.t.t. wanneer ie op een kast zou zitten. Dat is toch een geruststellend idee?
Oud 28-08-2012, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar dat "beschermde" boeit me niet. Ik vind vleermuizen wel dusdanig TOF en SCHATTIG dat ik ze bij voorkeur niet zou duwen met dweilen. Dat vind ik zwaarder wegen dan beschermd of niet.
Dan hoop ik dat je nooit in de situatie komt waarin jij moet besluiten over het leven van een dier waar er weinig van zijn. Straks is de diersoort nog niet schattig genoeg om niet uit te sterven.
Oud 28-08-2012, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wel, dat betekent dat je m nu makkelijk kunt zien of vinden, i.t.t. wanneer ie op een kast zou zitten. Dat is toch een geruststellend idee?
Nee. Want dan is hij er nog, en wat moet ik dan doen.

Maar hij is er niet meer joh. Hij is gewoon naar buiten gevlogen. Ik heb al overal op de grond gekeken.
Oud 28-08-2012, 01:25
Verwijderd
Het lijkt me ook erg sterk dat 'ie er nog is. Wederom, hij weet precies waar je raam is. En op je kamer heeft 'ie niet zoveel te zoeken.
Oud 28-08-2012, 01:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee. Want dan is hij er nog, en wat moet ik dan doen.

Maar hij is er niet meer joh. Hij is gewoon naar buiten gevlogen. Ik heb al overal op de grond gekeken.
Nou dan

En nogmaals, als ie er wel zou zitten, doek over hem heengooien, voorzichtig om hem heen wikkelen en rustig naar buiten tillen.
Oud 28-08-2012, 01:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dan hoop ik dat je nooit in de situatie komt waarin jij moet besluiten over het leven van een dier waar er weinig van zijn. Straks is de diersoort nog niet schattig genoeg om niet uit te sterven.
Ach, ik kan me niet zo snel een diersoort voorstellen dat ik massaal dood wens. Ik vind veel dieren wel tof of schattig. Of allebei. Dus maak je geen zorgen.
Oud 28-08-2012, 06:11
Verwijderd
Goeeeeeeeedemorgen

*kan koffie neerzet voor de vroege vogels*
Oud 28-08-2012, 08:39
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ze lijkt op een vrouw van zestig met een masker van een vrouw van dertig, maar het masker is te klein en zit scheef.
Oei
Oud 28-08-2012, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik kan me niet zo snel een diersoort voorstellen dat ik massaal dood wens. Ik vind veel dieren wel tof of schattig. Of allebei. Dus maak je geen zorgen.
Ik zal het proberen!
Oud 28-08-2012, 09:06
Verwijderd
Ik zou eigenlijk eens moeten gaan slapen, gezien mijn plannen van vanavond.
Oud 28-08-2012, 09:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Muggen.
Oud 28-08-2012, 09:40
Qimm
Qimm is offline
ja dat zijn hufters!
Oud 28-08-2012, 09:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een goed vleermuisgesprek hier

Verder komt hier veel lawaai van buiten, zo'n vervelend galmende microfoonstem en stomme muziek. Het is BOMMEN BEREND mensen. Hoezee. Het schijnt dat wat ik hoor de Paardenmarkt is.
Oud 28-08-2012, 09:53
Verwijderd
Ik heb al weekend
Oud 28-08-2012, 09:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lekker op tijd

Ik heb gewoon nog vakantie
Oud 28-08-2012, 09:59
Verwijderd
Haha, paardenmarkt. Daar komen de paarden hun groente en fruit kopen.
Oud 28-08-2012, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Lekker op tijd

Ik heb gewoon nog vakantie
Ik heb geen vakantie gehad. Ik ben gestopt met school, heb twee weken moeten wachten tot ik kon beginnen met mijn vakantiebaantje, waarin ik thuis veel heb gedaan en flink heb gesolliciteerd en mijn school shizzle afgerond. Toen heb ik vier weken gewerkt bij mijn oude stageplaats, ben naar LL geweest en ben vorige week begonnen bij mijn nieuwe baan <3 Wanneer moet jij naar school? 3 september?
Oud 28-08-2012, 10:22
Turk February
Turk February is offline
Ik ga ook een keer een paard kopen op de markt. Dan zegt de marktkoopman: "honderd gulden," en dan sla ik hem op zijn hand en zeg ik: "twintig krijg je van me!"
Oud 28-08-2012, 10:26
Turk February
Turk February is offline
Of ik zeg: "mag ik zeshonderd kilo paard?" en dan zet iemand een paard op de weegschaal en krijg ik hem daarna in een plastic zakje. Dat zakje hang ik aan mijn fietsstuur. Halverwege de weg naar huis realiseer ik me dat ik ook op het paard kan rijden. Dan rijd ik op het paard naar huis, en mijn fiets hangt dan in een plastic zakje aan het paardenoor.

Ik zal het paard in de badkamer bewaren, zodat mijn huisgenoten eens goed zullen schrikken als ze gaan douchen.
Oud 28-08-2012, 10:27
Carn
Carn is offline
"The man who holds the Guinness record for the world's lowest voice can hit notes so low that only animals as big as elephants are able to hear them. American singer Tim Storms, who also has the world's widest vocal range, can reach notes as low as G-7 (0.189Hz), an incredible eight octaves below the lowest G on the piano."

Oud 28-08-2012, 10:29
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik ga ook een keer een paard kopen op de markt. Dan zegt de marktkoopman: "honderd gulden," en dan sla ik hem op zijn hand en zeg ik: "twintig krijg je van me!"
Citaat:
Of ik zeg: "mag ik zeshonderd kilo paard?" en dan zet iemand een paard op de weegschaal en krijg ik hem daarna in een plastic zakje. Dat zakje hang ik aan mijn fietsstuur. Halverwege de weg naar huis realiseer ik me dat ik ook op het paard kan rijden. Dan rijd ik op het paard naar huis, en mijn fiets hangt dan in een plastic zakje aan het paardenoor.

Ik zal het paard in de badkamer bewaren, zodat mijn huisgenoten eens goed zullen schrikken als ze gaan douchen.

Regels voor berichten