Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
@ Etmakas: wijze woorden, helemaal mee eens.
@ winnie: inderdaad vertel: hoe vind je het op school, wat voor vakken heb je? Vandaag totaal 1.5 uur bij psych doorgebracht. Overleg met huisarts, internist, apotheker. 1 medicijn binnen week afbouwen, de andere iets verminderen. Kijken of dat werkt. |
![]() |
|
@Etmakas, thanks, ik ga moet mijn dag ook niet laten verpesten door die auto...
Vandaag gaat het beter, gister had ik even echt een terugkakdag, maar dat zal wel heel veel redenen hebben gehad, thuis liep het gisterochtend nogal uit de hand met mijn broertje, we hadden activiteiten waar ik echt niet enthousiast over ben(8 km lopen en daarna terug met de kano) en ik had de hele dag hoofdpijn, dus dan is elke tegenvaller ineens veel erger dan het echt is. Vandaag had ik maar 2 uur les, we hadden uitleg over het project waar we de komende weken mee bezig gaan zijn, en het lijkt me wel heel gaaf, we moeten nou allemaal dingen over onszelf maken, eerst een woordmerk, dan zo'n flipboekje, een kijkdoos en als laatste een zelfportret. Elke dag zitten we de helft van de dag in de leeromgeving(dat is zegmaar een lokaal waar je met ong. 65 leerlingen zit en daar mag je aan je projecten werken en eigenlijk zo'n beetje alles wat nodig is voor school behalve verven enzo) en de andere halve dag krijgen we nog lessen gewoon nederlands,rekenen,economie maar ook materialenleer en kunstgeschiedenis en nog meer van dat soort vakken, en we krijgen ook drama maar dat is volgens mij meer om de klas te leren kennen. Het lukt me nog niet helemaal om aansluiting te vinden bij de rest van de klas, en ik heb zo'n vermoeden dat het door mijn leeftijd komt, we hebben volgens mij echt wel 10 keer van die voorstelrondjes gehad en als ik dan telkens zeg dat ik 15 ben, en de rest is 16,17 of 18 kijken ze vaak toch in eerste instantie op me neer, maar dat gaat hopelijk wel beter als we langer op school zijn, ik heb er op de middelbare of bij tekenen ofzo ook nooit problemen mee gehad verder. Ik doe zelf in elk geval wel mijn best om mensen te leren kennen en aansluiting te vinden, en als het even niet lukt dan heb ik heel veel aan alles van therapie, tussendoor in de wandelgangen enzo kom ik nog wel eens oude klasgenoten of mensen van tekenen tegen, dat is wel gezellig. Mijn mentor is denk ik ook wel echt iemand waar ik goed mee overweg kan, iedereen heeft deze week een kwartier een gesprekje met haar gehad, en toen ik dat had heb ik ook maar meteen gezegd hoe het met me zat en wat er het afgelopen jaar is gebeurd enzo, ze vond het echt heel stoer dat ik nu toch daarheen kwam en ze vroeg ook hoe ze me kon helpen zodat het makkelijker was op school met mijn autisme enzo. Het is ook wel echt fijn dat ik daar gewoon door school kan lopen en niet mijn tas om mijn armen hoef te binden en telkens om me heen moet kijken enzo, al merk ik de gevolgen van het pesten nog wel want ik durf mijn tas nog steeds niet ergens te laten staan voor een paar minuten ofzo. Maar ik denk dat het gewoon echt een kwestie van wennen is en dat het straks wel veel beter gaat. Het enigste wat vandaag best wel kut is is dat een collega van mam vannacht overleden is, die was pas 35 en had 2 kleine kinderen, maar ze had zelf voor de 3de keer kanker. Mam is daardoor nu ook best wel verdrietig enzo, en dan is het best vreemd dat ik wel gewoon vrolijk doe, maarja, wat moet ik dan? Ik zou die collega niet eens herkennen als ik een foto van haar zie. Tuurlijk is het echt triest enzo maar ik kan toch ook niet somber gaan doen om iemand die ik niet ken.... |
![]() |
|
![]() |
Ik voel me onzeker over alles en ik word er een beetje niet goed van.
Wil ik gaan werken of wil ik gaan studeren? Blijf ik in deze stad wonen of ga ik ergens anders heen? Blijf ik in dit huis of zoek ik iets voor mezelf? Wil ik parttime kunstenaar zijn en me financieel zien te redden met behulp van allerlei bijbaantjes, of fulltime kunstenaar zijn en nouja, eigenlijk geen financiële zekerheid hebben? Wil ik het prepareervak nou echt leren of wil ik er alleen maar een hoop over weten? Sommige dingen weet ik best, alleen zijn de consequenties van het maken van een keuze gewoon zo eng. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Waarom maakt het uit of je parttime kunstenaar of fulltime kunstenaar bent, zolang je niet verhongert en bezig bent met wat je wil doen? Of dat nou tekenen of (meer leren over) prepareren is. In mijn ervaring is keuzes maken zelden nodig, dingen wijzen zich vanzelf. |
![]() |
|
Neko: wat naar van jullie kat, sterkte! (})
Winnie: fijn dat je nieuwe school bevalt! Ik denk dat je vanzelf wel wat meer aansluiting krijgt in je klas. Het is pas de eerste week, iedereen moet elkaar nog leren kennen.
|
Hoe is het met jou, Heksjuh? Nog wat kunnen regelen met je werk met reiskostenvergoeding oid? En hoe is het met de psycholoog/het revalidatiecentrum? Ben even vergeten wat je nou ook alweer ging doen
![]() OT: Hier gaat het goed. Nog vier dagen werken en dan heb ik drie weken vakantie maar het dringt nog totaal niet tot me door ![]() Sporten gaat ook goed, naja het roeien dan. Ik vind het superleuk, heb het erg naar m'n zin, geniet er ontzettend van en het gaat ook zo ontzettend goed met m'n longen, zo bijzonder. Vanmorgen in de stromende regen geroeid en zelfs dan vind ik het nog leuk. Dinsdag nog een lesje en zaterdag heb ik dan examen roeien/sturen, ben benieuwd maar volgens een van de instructeurs ging ik wel slagen dus dat hoop ik ![]() Eerst afwachten wat de vakantie wordt. Ik heb nog niets geboekt want m'n vriend moet z'n scriptie nog afmaken. Die is nu nog niet af maar moet eigenlijk voor 1 september af maar dat gaat ie niet halen. Hij heeft nu twee maanden uitstel aangevraagd maar we weten nog niet of dat toegekend wordt. Als dat toegekend wordt kunnen we sowieso gewoon op vakantie. Als het niet toegekend wordt moet ie toch nog afstuderen voor die tijd, liefst ergens voor 15 september want dan willen ze het nog wel terugschrijven naar 31 augustus maar dat is dus midden in m'n vakantie dus afwachten wat voor datum het dan wordt en hoelang we dan weg kunnen. Hoop wel dat het goed uitpakt allemaal want vind dat ik toch wel vakantie verdiend heb. Ben sinds kerst niet meer langer dan een paar dagen vrij geweest ![]() Een minpuntje. Van de week ging ik naar de tandarts op controle en alles was gelukkig goed (ondanks dat m'n vriend zei dat ik knars 's nachts maar dat zag ie niet terug) behalve dat hij vond dat een van m'n verstandskiezen er beter uit ging. Die ligt scheef tegen de kies ervoor en als ik het zo laat bestaat de kans dat die kies of de wortel ervan beschadigd raakt. Als die er dan toch uit moest vond ie het beter als de verstandskies erboven er ook uit ging want die had dan geen functie meer. Beetje vaag argument maar ik begrijp het wel. Verwijsbrief voor de kaakchirurg gehad en ik zie er vreselijk tegenop maar ben er ook wel weer gerust op want ik ben al jaren bang voor de tandarts omdat ik bang ben dat m'n verstandskiezen eruit moeten maar vind dit ook wel weer een eng verhaal en als ze er straks uit zijn hoef ik er ook niet meer bang voor te zijn. Heb een afspraak gemaakt en tot die tijd wil ik er niet meer aan denken of over zenuwen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vanmorgen heb ik tot 9.30 uur uitgeslapen.
Ik ben naar beneden gegaan en heb wat zitten te ontbijten. Na het ontbijt ben ik me eigen gaan douchen en gaan aankleden. Aan het eind van de ochtend heb ik een wasje aangezet en ben ik alvast mijn hobby spullen in gaan pakken om mee te nemen naar mijn ouders, zodat ik me daar niet ga vervelen, Tussen de middag heb ik gezellig met de begeleiding en mijn huisgenoten zitten te lunchen. Tussen 13.30 uur en 14.00 uur ben ik met de taxi naar mijn ouders gegaan. Ik heb daar gezellig koffie gedronken en ook even achter de computer gezeten en op forums en sites zitten te kijken. Verder heb ik gezellig koffie gedronken en heb ik samen met mijn moeder zitten te borduren. Ook heb ik nog televisie gekeken en heb ik gezellig bij mijn ouders gegeten. Het is op dit moment erg druk, rommelig en vol in mijn hoofd. Ik vang op dit moment ook erg veel prikkels op Ik heb op dit moment erg veel last van een huisgenoot van mij. Zij doet alles, maar dan ook echt alles controleren, de hele dag door. Dit doet ze ook in het bij zijn van haar huisgenoten, dus ook van mij, waar ik me eigen erg aan irriteer. Ik heb dit al regelmatig doorgegeven aan de begeleiding, maar die kunnen er niet veel aan doen dat ik er last van heb. Zij proberen mijn huisgenoot te sturen zodat haar controledwang minder wordt, maar dat helpt niks in mijn ogen. Het liefste wil ik weg, weg uit de woongroep. Ik wil RUST, RUST in mijn hoofd, maar dat krijg ik maar niet. Wat ik ook doe, afleiding zoeken, hobby-en, lezen, muziek luisteren, televisie kijken enz. enz. ik blijf prikkels opvangen van haar. Ik voel me ook op dit moment erg wanhopig, machteloos, kwaad en verdrietig tegelijk. Waarom???? Omdat ik het gevoel heb dat ik er alleen voor sta en dat de begeldieing niks met mijn problemen doet. Dit is erg rottig en klote om het zo even te zeggen en dan wordt er ook nog mooi gezegt, je moet er maar mee zien te leven ![]() Het liefst wil ik hulp en wil ik opgenomen worden bij het GGZ. Waarom???? Daar kan ik mijn RUST vinden en daar krijg ik wel de juiste begeleiding en daar helpen ze mij wel. Ik heb al brieven naar mijn zorgcoordinator geschreven met alles wat ik net hierboven heb verteld, maar ze doen er geen fuck aan. Ik heb al gezegt dat mijn dwang tot am erg hoog zit en als ik niet de juiste hulp krijg ( ik zie het leven toch al niet meer zitten ) ik een einde aan mijn leven ga maken. Diep in mijn hart hoop ik dat ik opgenomen wordt. |
![]() |
|
Daantje: wat voor medicijnen krijg je in het ziekenhuis? Fijn dat de medicatie aan lijkt te slaan! En ook fijn dat het roeien goed gaat met je astma.
Ik zal geen horrorverhalen vertellen over verstandskiezen verwijderen ![]() Lief dat je vraagt hoe het met mij gaat ![]() Ik heb op mijn werk wel de reiskosten kunnen regelen, maar uiteindelijk ben ik sindsdien niet meer ingedeeld om te werken. Ik had wel verwacht dat het zo zou gaan en het was achteraf ook wel fijn dat ik niet hoefde te werken, vooral vanwege de reistijd die ik dan zou hebben. En ik hoefde niet alleen niet te werken vanwege de reiskosten, het is niet zo'n goed seizoen en er is weinig te doen. Verder gaat het niet zo heel goed. Ik ben begonnen bij een psycholoog, ik sta nog op de wachtlijst voor het revalidatiecentrum en heb nog steeds niet echt besloten of ik daarheen wil. Ik wacht nu even bericht van hun af en kijk dan wat ik eventueel op mijn studie zou kunnen regelen voordat ik definitief beslis. Ik wil er eigenlijk nog steeds niet heen, maar ik denk wel dat het eigenlijk het beste is om nu te doen. Vooral nu het weer/nog steeds niet erg goed gaat. Ik heb nu ook even een dip. Mijn studie valt me erg zwaar. Ik vind het confrontrerend om te merken dat ik eigenlijk gas terug moet nemen. Ik ben ook niet zo goed bezig momenteel, ik weet dat ik heel vaak mijn grenzen over ga, maar ik wil niet rustiger aan doen. Ik kom mezelf daardoor nu wel heel erg tegen en ik heb nu dus veel pijn (en veel gehad de afgelopen tijd). Een stom voorbeeld hiervan is fietsen. Ik fiets naar mijn studie en ik merk wel dat ik daardoor (meer) last krijg. Er zijn dagen geweest dat ik huilend van de pijn thuis kwam. Ik hou helemaal niet van fietsen, maar toch wil ik nu doorzetten en blijven fietsen, en ik wil ook steeds harder fietsen (ik kreeg wel laatst nog een complimentje van een wielrenner, dat ik lekker doorfietste ![]() Ik weet niet zo goed hoe ik nu verder moet. Tot nu toe heb ik nog niet zoveel vertrouwen in de psycholoog. Ik denk dat als ik echt iets wil veranderen het revalidatiecentrum de beste optie is, maar eigenlijk wil ik dat niet. Ik wil gewoon studeren. En fietsen en sporten.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik begin school steeds leuker te vinden, deze week ook best goed contact gehad met mensen uit de klas, alleen vandaag weer minder, maar dat was vorige week ook dus dat zal wel met het eind van de week te maken hebben.
Ik ben er ook wel anders over gaan denken, ik denk dat ik voor mezelf gewoon meer moet accepteren dat het pesten en de depressie gewoon echt invloed heeft gehad op mij, en daarnaast moet ik echt beseffen dat ik ook niet met iedereen door een deur hoef te kunnen maar dat het al lang fijn is als ik gewoon goed overweg kan met wat mensen. Maar accepteren dat het verleden ook nu nog de baas over me is dat is gewoon het allermoeilijkst. En ik mis regelmatig de motivatie om door te gaan, Joyce en mijn begeleidster bij therapie enzo motiveren me en zijn blij als het goed gaat, thuis wordt er niets van gezegd en krijg ik alleen een hoop commentaar als het even een dag wat minder is. De vakken en opdrachten enzo vind ik echt leuk, en vanaf volgende week mag ik met de trein ![]() Mijn mentor is ook echt een topmens, ookal hadden we vandaag nauwelijks gaten in het rooster toch had ze tijd om me even een paar minuten apart te spreken over hoe het gaat enzo, ze doet wel echt dr best om me te helpen. Dit weekend zie ik Joyce ook weer en dat is ook fijn. |
![]() |
|
Ik heb vakantie
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Het gaat klote met mijn moeder. Ze blijft maar dood- en doodziek worden van de chemo's, echt niet normaal. Ze is al 3 keer gewisseld van samenstellling en het blijft uitgesteld worden. Nu zou ze het wekelijks krijg en dan medicijnen voor de mond erbij (die ligt constant open, infectie, koorstlippen, blaren, ze eet verdomme alleen maar brinta..) en zelfs die chemo is weer uitgesteld.
De dokter is radeloos en m'n moeder ook. Ik ben heel bang dat ze ermee gaat stoppen, en dan hopen dat de chemo's die ze tot nu toe heeft gehad genoeg zijn geweest. Ik weet het niet.. en het naarste is misschien wel dat ze zo negatief/patient-achtig is geworden en dat ik er verdorie zelf niet meer mee kan omgaan. Maandenlang kon ik er prima nuchter over praten en nu zit ik ineens als een klein kind erom te huilen.. ![]()
|
@Nemo, oeh dat is minder.... Sterkte!!
OT: mam is al een paar dagen ziek, en daar begin ik steeds meer last van te hebben, vraagt mn broertje of ik hem dan wil helpen met zn folderwijk(normaal doet mam dat altijd) , dus ik zeg dat ik wel een keer mee zal fietsen, maar ondertussen is hij met vanalles bezig en gaat hij steeds op de klimrekken die toevallig in die speeltuin staan enzo, en ben ik degene die nog wel serieus bezig is terwijl ik ook genoeg andere dingen te doen had dan mn broertje helpen, ik weet wel dat hij er niets aan kan doen maar het is gewoon vervelend als ik hem help terwijl ik het eigenlijk nog hartstikke druk heb en dat ie zich dan zo gedraagt. En ik heb ook echt geen goede jas meer, dus had ik op internet gezocht en een aantal links doorgemaild naar de email van pap en mam, maar zelfs daar kan mam nu niet aan beginnen om ff 10 minuten mee te kijken en een jas te bestellen, en pap heeft er natuurlijk weer de balle verstand van. Dus heb ik mezelf ook maar opgeofferd voor de leukere klusjes, heb de hond uitgelaten enzo want dat vind ik zelf ook nog leuk om te doen, en als ik dat uit mezelf doe vragen ze daarna ook minder van me. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ zeppelin, Je hebt helemaal gelijk!
Ik zag even geen uitweg meer en het zag ook helemaal zwart voor mijn ogen. Van de week een goed gesprek gehad met de psych. en het gaat nu weer beetje bij beetje beter met me. OT: Vanmiddag samen met mijn moeder gezellig naar de stad in Eindhoven geweest. Ik ben bij de hobbywinkel Pipoos binnen geweest en heb weer wat hobby spullen ingekocht ![]() Verder hebben we nog gezellig koffie gedronken in de stad en daarna zijn we weer met de bus terug naar mijn ouders gegaan. Nu zit ik achter de computer en ben ik op forums en site`s aan het kijken. Vanavond blijf ik gezellig bij mijn ouders eten en tussen 20.15 uur en 20.45 uur ga ik met de taxi weer terug naar de woongroep. Afgelopen week heb ik een gesprekje gehad met de psych. en beetje bij beetje kom ik weer op de rails te staan. Ik ben volop bezig met het zoeken naar afleiding en ik merk zelf al dat ik wat meer rust in mijn hoofd begin te krijgen. Ook probeer ik me eigen met mezelf bezig te houden en me eigen zo min mogelijk te storen aan mijn huisgenoot. Beetje bij beetje gaat dit ook al wat beter en ik merk ook al, dat als ik bezig ben en bezig blijf, minder prikkels opvang in mijn hoofd. Maandag ga ik de draad langzaam weer oppakken en ga ik weer beginnen met begeleid werken. Ik zie er nog wel een beetje tegen op, maar het zal vast wel goed komen. |
![]() |
|
@ Heksjuh (zag dat ik nog geen antwoord had gegeven op je vraag): Ik krijg Xolair. Dat is eigenlijk anti-IgE wat er dus voor zorgt dat je geen reactie meer krijgt van je allergieën waardoor je longen minder geprikkeld zijn, je ook minder reageert op andere (aspecifieke) prikkels en je minder klachten hebt. Nadeel is dat het heel duur is en het in het ziekenhuis ingespoten moet worden omdat je een allergische reactie kan krijgen maar dat is eens per vier weken en daarna hoef je er vier weken niet aan te denken dus dat is best ideaal. Ik lijk het er goed op te doen en ben er zo blij mee
![]() Vanavond heerlijk geroeid. Zaterdag examen roeien/sturen gedaan en geslaagd! Was wel super zenuwachtig en alles ging niet helemaal goed maar ben er zo blij mee. Vanavond gingen we voor het eerst met ons groepje op pad zonder instructeur, was wel ff spannend maar het ging echt heel goed. Heerlijk geroeid en we hadden een goede stuur die het heel netjes deed. Lekker gekletst onderweg en ineens waren we al waar we heen wilden roeien, ging zo snel. Toen weer terug en toen was het al bijna donker dus wel precies goed rondje. Echt heerlijk was het! Verder lekker aan het genieten van m'n vakantie. Lekker luie dagen, naar bed wanneer ik wil, uitslapen tot zolaat ik wil. Gisteren rijlesje gehad, ging best lekker. Vandaag een nieuwe telefoon gekocht. Voor het eerst een smartphone, is ff wennen maar ben er wel super blij mee. Leuk dingetje. Morgen ga ik een dagje met m'n moeder op pad, naar Ikea en bij m'n tantes eten, heel veel zin in. De week zit vol met leuke dingen dus ik vermaak me wel ![]()
|
pff dat belooft nog wat bij het zoeken naar een woning: onregelmatigheidstoeslag (en werkomstandighendentoeslag) wordt wel meegerekend als wordt gekeken of ik teveel verdien, maar niet als wordt gekeken of ik te weinig verdien. Het verschil is echt honderden euro's per maand. En ik zit qua inkomen al tussen wal en schip.
||
Citaat:
Oh balen zeg van je relatie, heb zelf ook net een relatie van een aardig tijdje achter de rug. Ik was echt gebroken in het begin, maar door een hoop afleiding en wat tijd kom ik er weer aardig bovenop. Behalve dat hij me eergisteren gezoend heeft waar die achteraf geen gevoel bij had, maarja. Shit happens.
|
Hmmm. Sinds eergisteren geen bestuur meer - ik voel me een beetje een losgeslagen projectiel. Vooral tussen de eerstejaars, want ik kan niet echt meer relateren aan geen kamer hebben. Ben net begonnen met Rechten en inhoudelijk is het superduperinteressant. Hopelijk ga ik het redden naast mijn laatste bachelorjaar, maar mezelf kennende zou het goed moeten komen.
|
Verwijderd
|
Rechten is één van de gemakkelijkste studies die er zijn dus zal wel goedkomen
![]() OT: gisteren erg leuke dag gehad. Op mijn werk heel nuttige call gehad, en daarnaast gewoon lekker flauwe grappen met collega's uitgehaald. Na werk nog gezellig een paar biertjes gedaan, was super, hopelijk binnenkort weer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, dat is niet leuk. Ik heb helemaal geen contact meer met mijn vriend. Weet niet zo goed wat ik moet doen, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan. Maar moet ik nou even wat van me laten horen, en vragen hoe het met hem gaat of niet ? Vandaag een goed gesprek gehad met een van mijn nieuwe klasgenoten. Dat geeft me een goed gevoel. |
![]() |
|
![]() |
Ja. Ik denk dat ik er goed aan doe om weer in therapie te gaan. Ik vind het niet tof dat het weer nodig is en stiekem heb ik een lichte afkeer ontwikkeld jegens psychologen, maar het is toch wel beter dat ik hier niet in mijn eentje mee rond blijf lopen. Het kan wel, maar waarom zou ik het mezelf aandoen? Bovendien begin ik me enorm bezwaard te voelen om telkens vrienden die zelf al zat aan hun hoofd hebben radeloos op te bellen. Bah. Ik voel me de laatste maanden zo hulpbehoevend. Het is ook wel logisch, natuurlijk. Ik zou alleen willen dat ik voor anderen wat leuker was om mee om te gaan, dat ik wat meer terug kon doen, want de laatste tijd praat ik naar mijn idee te vaak en te veel over mijn eigen zorgen en problemen en heb ik weinig ruimte voor andermans dingen.
|
![]() |
|
het contact met de klas gaat nog steeds niet echt soepel maar wel beter als vorige week.
Dit weekend wordt het vooral heel druk, ik moet nl nog 30 foto's maken, 100 pagina's inkleuren en overtrekken, een logboek bijhouden, mijn naam uit een schoenzool uitnsijden en nog wat theorie gedoe. Maar gelukkig zijn de meeste opdrachten wel leuk. Ben nu ook eens lekker vroeg thuis. Ik ben net zelfs een halfuur langer op school gebleven om mijn papier mache werkstuk af te maken, ofja, af te maken, ik hoef nu niet meer te papier mache dus kan het nu drogen en kan ik hopelijk na het weekend schilderen. Op school gaan de dagen ook steeds makkelijker, alleen nu is het even heel druk omdat eind volgende week het project af moet zijn samen met nog wat andere grote opdrachten. Maar als ik even een vol hoofd heb ofzo dan probeer ik meestal iets te gaan doen in het atelier als ik nog werk heb wat daar kan, daar is het nl een stuk rustiger en kan ik gewoon lekker ff voor mezelf werken. Ik ben ook blij dat ik ervoor gekozen heb met de bus en trein te gaan reizen, het is gewoon niet zo afhankelijk, en ik kan dan veel meer mijn eigen ding doen. In de bus kom ik nog regelmatig ex-klasgenoten tegen, en dan voel ik me niet meer ongemakkelijk dus dat is mooi, ik voel me eerder boos, alsof ik wraak wil nemen op ze om alles wat ze hebben gedaan. Misschien dat het ooit nog wel eens zo ver komt, dat als ik echt een van de ergste mensen zie en die roepen me dan na of wat dan ook dat ik me dan niet in kan houden, maar ik hoop dat ik gewoon rustig kan blijven tegen iedereen en dat die boosheid ook weer weggaat. |
![]() |
||
Citaat:
|
De vader van een vriend van me is overleden, ik wil hem graag steunen en mijn berouw tonen.
We waren erg close, maar sinds een paar maanden niet meer zo. Ik weet niet zo goed of ik hem moet bellen, langs moet gaan of een kaartje moet sturen.
|
Een kaartje sturen kan altijd en ik denk altijd maar dat je meer spijt hebt als je niets doet dan als je wel iets laat weten. Sterkte!
|
Verwijderd
|
Vanmorgen heb ik tot 8.30 uur geslapen.
Ik ben naar beneden gegaan en heb wat zitten te ontbijten. Na het ontbijt ben ik onder de douche gegaan en heb ik me eigen aangekleed. Ik heb me eigen verder klaargemaakt om naar mijn ouders te kunnen gaan en tussen 11.00 uur en 11.30 uur kwam de taxi mij halen en ben ik naar mijn ouders gegaan. We hebben eerst gezellig een kopje koffie gedronken en daarna hebben we gezellig wat gegeten tussen de middag. Vanmiddag ben ik met mijn ouders naar de bloemencorso hier in Valkenswaard gegaan. De wagens waren weer erg mooi en het was ook erg mooi weer. Mijn ouders en ik hebben nog wat rond gelopen en daarna zijn we nog ergens een ijsje gaan eten. Op dit moment ben ik weer heel erg aan het balen ![]() Ik wil graag foto`s op de computer zetten, maar dit lukt mijn niet. Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik kom er maar niet uit. Ik heb al een paar keer mijn zus gevraagd of die een keer naar onze ouders wil komen ( ik heb namelijk zelf geen computer in de woongroep en moet bij mijn ouders op de computer ), maar mijn zus komt de hele tijd maar niet. Tenminste niet als ik er ook ben. Ik baal er zo erg van............. Dan wil ik iets gedaan hebben en dan komt het er maar niet van ggggggrrrrrrrr. Goed, ik zal rustig proberen te blijven, maar het is wel weer allemaal aan het malen in mijn hoofd. Erg lastig is dat, als je iets gedaan wilt hebben en het lukt niet meteen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||