Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat achtergrondinformatie: http://nieuwsuur.nl/video/413662-fac...rengst-eu.html
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eventuele grensproblemen zouden dus opgelost kunnen worden met een verdrag wat puur om de handel gaat. Wat voor meerwaarde heeft de EU dan nog op dat vlak? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als iemand op Verkiezingen 2012 een topic wil openen over de standpunten van partijen over Europa etc is dat geen probleem overigens.
||
Citaat:
Wat ook veel mensen niet weten is dat een aanzienlijk deel van bijvoorbeeld ons Burgerlijk Wetboek is vormgegeven door de EU. Ik bedoel hier trouwens niet mee te zeggen dat dit allemaal slechte regelgeving is ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ja, de omzet ging misschien omhoog, (de baas had minder onkosten aan export) maar waar bleven mijn 2000 Euri's per jaar? Die gingen gewoon naar de baas. Het is heel leuk te spreken over "de Nederlander" maar die bestaat niet. Het zijn de bedrijven die het in hun zak steken. Ik durf zelfs te stellen dat heel veel geld van die bedrijven naar het buitenland (het grote moederbedrijf) wegvloeit. De grafiek uit het filmpje doet ook vermoeden dat we weer boven het niveau van 2008 zitten, sorry, maar ik moet nu 2 jaar langer werken, en straks 2% meer BTW betalen en, en, en.. Europa is leuk voor bedrijven met internationale aspiraties, maar ze krijgen tegelijkertijd concurrentie uit een tiental Europese landen die hetzelfde willen. "Meer export, meer verkopen, meer winst" klinkt mij als een hele grote, inmiddels heel strak opgeblazen luchtballon. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat vind jij van het idee dat Nederlandse bedrijven zich rijk hebben gerekend met de open grenzen maar vergeten zijn dat dit ook de andere kant op werkt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, van leugenaars (Rutte) moet je het NIET hebben .
Samson Pvda lijkt me ook zo een gladjanus . Veel buitenlanders stemmen op de Pvda , dat zegt me ook al genoeg . Die aanslag van Breivik was op een congres van jong Pvda-ers . Die aanslag was dus TEGEN Moslims gericht . Laat ik VOOROP stellen dat Breivik een randdebiel en een psychopaat is overigens . Van -integratie- is maar weinig terecht gekomen . Vroeger onder Den Uil waren ook veel -Nederlandse- WERKLOZEN , maar hadden we niet de huidige problemen . Wereldwijd worden jaarlijks 35.000 Christenen vermoord ALLEEN vanwege hun geloof . Wij bouwen HIER voor hun moskeeen . Om hun hun geloof te laten beleiden . Wat klopt hier niet ????? Veel Moslims worden o.a. door Pvda met open handen ontvangen maar velen hebben een uitkering en maken uiteindelijk alles duur . En bijv. een Mauro werd met subsidies !!! ong. 1500 Euro !!!! hier opgevangen , daar hoor je het gastgezin en Pvda niet over . 1 Mauro leverde dus een aardig zakcentje op . 2 = 2x1500=3000 Euro op . Leuke onkomsten , toch ???????????????? PVV HEEFT NOG NIET EENS ZO ONGELIJK !!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik vraag me af hoe dat komt. Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Oftewel; 25% uit niet-EU landen, de rest uit wat vroeger al de EEG was. Waarom het gedrocht van een EU? Ik zie alleen maar voordelen voor de "arme" EU landen die alle steun krijgen om opgekrikt te worden naar West Europees niveau, ten koste van diezelfde landen. Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ohja, en de Greetjes onder ons moeten zich even bedenken dat we in en wat andere wereld leven dan ca. de jaren 50, en feit is dat tenzij we als Europa wat meer de handen ineenslaan de relatief kleine westerse landjes in de toekomst helemaal ondergesneeuwd gaan worden door landen als de VS, Rusland, China, India en Brazilië. Het klinkt misschien wat dramatisch maar dan doe je er gewoon helemaal niet meer toe. Ik snap ook niet waarom dat verkapte nationalisme als 'goeds' wordt gezien, Nederland bestaat in zijn huidige vorm -of dan in ieder geval in herkenbare vorm- slechts zo'n krappe 200 jaar, hoe groot is de kans dat het in zijn huidige vorm nog 200 jaar blijft voortbestaan kijkend naar politieke, sociale, economische en klimatologische ontwikkelingen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dat vroeg je ook niet aan Schrödinger: je vroeg wat nog meer factoren waren die bepalen hoe makkelijk het is om te handelen.
![]() En waarom laat hij blijken dat hij niet weet wat vrij verkeer van goederen inhoudt
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Verder hadden we vrij verkeer van personen ook al onder de EEG, in ieder geval in de jaren '70 al. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Windmolens vergroten CO2 uitstoot Verwijderd | 74 | 06-02-2010 12:21 | |