Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Intel heeft de resultaten van een proef met oliekoeling voor servers gepubliceerd. Het bedrijf heeft een jaar lang Xeon-servers met minerale olie gekoeld en concludeert dat ondergedompelde servers efficiënt gekoeld kunnen worden.
Hah, dat doen tweakers al jaren en jaren ![]() |
![]() |
|
Ohja, stemmen. Volgens al die online testjes moet ik SP stemmen. Tijd om me echt in te verdiepen heb ik nog niet echt gehad, maar de programma's van de PVV, VVD en PvdA stonden me niet zo aan. Ik kon meer met het programma van de SP, dus misschien stem ik dat dan wel.
||
Citaat:
En ja, maar dat is puur theoretisch. In de praktijk zal niet iedereen strategisch stemmen. En ja, het leidt tot het afsterven van de kleinere partijen, maar die hadden dan toch nooit echt een vinger in de pap. Bovendien heeft versplintering van de partijen ook nog nooit zoveel goeds geleverd, behalve bemoeilijkte formatiebesprekingen.
||
Citaat:
Ik stem strategisch omdat ik niks beters weet en omdat ik iig het idee wil hebben dat ik mijn stem nog nuttig kan spenderen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Allemaal kleine partijen (Christenunie, SGP, D66, Groenlinks) die deel uitmaakten van de regering of behoorlijke invloed op het beleid hebben. Kleine partijen kunnen wel degelijk het verschil maken. En daarnaast kunnen ze met hun zetels in de Kamer ook hun eigen geluid laten horen, initiatiefwetgeving invoeren en de regering aanspreken.
|
Maar stel, je woont in de VS. Je kunt kiezen tussen een Democratische kandidaat, een Republikeinse kandidaat of een Green Party-kandidaat.
Ga je dan stemmen op een Green Party-kandidaat, daarmee effectief je stem weggooien die anders (als de Green Party er niet geweest was) naar de Democratische kandidaat was gegaan? Die loopt nu jouw stem mis, waardoor de Republikein meer kans maakt op de overwinning. Nu scheelt het dat alle andere kandidaten vroegtijdig de handdoek in de ring gooien in de VS, als uit de uitslagen blijkt dat ze geen kans maken om te winnen van andere kandidaten, maar hier in Nederland hoeft dat niet. Zo zie ik het nu ook met PvdA, VVD en de partijen die toch al geen kans hebben om de grootste te worden: GL/D66/SP. Ik heb duizend keer liever Samsom als premier dan weer een paar jaar Rutte. En daar wil ik tot slot aan toevoegen dat ik niet eens weet waar ik ánders op moet stemmen, dus zo hard zou mijn stem niet naar een kleinere partij gaan, per se.
Laatst gewijzigd op 06-09-2012 om 15:27. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Minister voor Asiel Gerd Leers (CDA) blijft een verblijfsvergunning weigeren aan asielkinderen die in Nederland zijn geworteld. Dat zei Leers donderdag nadat hij een petitie voor een 'kinderpardon' had ontvangen uit handen van GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi.
"Ik heb een groot hart voor die kinderen, maar als je nu een pardon zou geven, leidt dat tot willekeur", zei Leers. "Ik wil niet hebben dat het ene kind wel en het andere kind niet mag blijven." :') Wat is Leers toch hardleers.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-09-2012 om 16:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeetje, dit topic.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Linda, Roos en Jessica heb ik gevonden, evenals Hooverphonic, waar ik je over smste en jij niet terug smst ![]() ![]()
|
|