Advertentie | |
|
![]() |
|
Isoleert goed? Juist daar is de Bose aanzienlijk beter is, en wel deze om precies te zijn. Is naar mijn mening verreweg superieur aan de Monster Beats koptelefoons wat naar mijn idee enkel en alleen een hype is.
|
![]() |
Neem even 20 minuten en check dit filmpje, mooie uitleg over beats by dre. http://youtu.be/KrcF-vaLDx4
|
![]() |
|
![]() |
Fun fact: Monster is hetzelfede bedrijf dat van die 300 euro overpriced hdmi kabels maakt.
On topic: Verschrikkelijk wazige lows omdat ze zo opgevoerd worden en het hele middenrif valt er in weg. Tel daar bij op de slechte soundstage en je weet waarom je liever je oor kan amputeren dan naar Beats by Dre luisteren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Lol iedereen dikke haat hier, maar als je een beetje goede kwaliteit muziek luistert dan zijn het ( solo HD ) echt wel goede koptelefoons hoor! En het design natuurlijk maar dat de bass overstemt is helemaal niet aan de orde. Dus ik weet niet wat idereen steeds lult maar ik heb er tot nu toe erg goede beleving mee gehad.
Laatst gewijzigd op 10-09-2012 om 00:23. Reden: Dikke d/t faal ( lol hoelang doe ik nou vwo? 5jaar? ) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
headphone onizuka- | 2 | 27-06-2016 16:23 | |
Lifestyle |
Koptelefoon V.S. Oordopjes. Verwijderd | 50 | 14-12-2015 10:59 | |
Software & Hardware |
Oordoppen Superphris | 8 | 21-08-2013 09:30 | |
Vrije tijd |
Ga jij wel eens uit? Doe mee met ons onderzoek en win een iPad of Beats by Dr. Dre! Trimbos | 0 | 18-04-2013 14:51 | |
Software & Hardware |
DJ Hoofdtelefoon? michieleken | 16 | 01-05-2012 16:06 | |
De Kantine |
De Gebroeders Saaienhart. #1608 Vowel | 500 | 09-02-2012 17:32 |