Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2012, 16:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Whehe, ik kwam er net pas achter dat er een heuse 'anti-Europa Partij' is; met o.a. de volgende mening op hun brakke website:

"De AeuP is tegen het lidmaatschap van de Europese Unie en de deelname aan de euro. De euro heeft Nederland niets goeds gebracht. (...) De Europese bestuurders bemoeien zich met allerlei zaken in ons land waar zij niets mee te maken hebben. Deze bemoeizucht wekt irritatie op en leidt tot belachelijke beslissingen."

Sterke argumenten

Op hun website spellen ze hun partij als "Anti europa partij". Ja, want Europa verdient zo weinig respect dat ze het zonder hoofdletter schrijven...?
Oud 12-09-2012, 16:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
De kandidaatomschrijvingen:

Elisabeth Smit-Kamphorst: "Elisabeth is moeder, grootmoeder en pleegmoeder. Dit alleen zegt al veel over haar karakter. "

Jack Rijnders: "Deze man behoeft weinig inleiding."

Gerrie de Jongh-Gijsberts: "Gerrie is getrouwd, heeft 2 kinderen, 3 honden en een poes. Vanwege haar chronische ziekte en andere misstanden in de maatschappij is zij in de Politiek gerold."

Carla de Vries: "Carla weet uit haar ervaringen als top directie secretaresse wat er nodig is om als team tot top prestaties te komen. Namelijk een volledige inzet ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat. Wie had er dan ook iets anders verwacht van een geboren Rotterdamse. De wereld havenstad die immer in beweging is."
Oud 12-09-2012, 16:53
Verwijderd
Citaat:

Elisabeth Smit-Kamphorst: "Elisabeth is moeder, grootmoeder en pleegmoeder. Dit alleen zegt al veel over haar karakter. "

Gerrie de Jongh-Gijsberts: "Gerrie is getrouwd, heeft 2 kinderen, 3 honden en een poes. Vanwege haar chronische ziekte en andere misstanden in de maatschappij is zij in de Politiek gerold."

Carla de Vries: "Carla weet uit haar ervaringen als top directie secretaresse wat er nodig is om als team tot top prestaties te komen. Namelijk een volledige inzet ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat. Wie had er dan ook iets anders verwacht van een geboren Rotterdamse. De wereld havenstad die immer in beweging is."

'haar chronische ziekte en andere misstanden in de maatschappij'
Oud 12-09-2012, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Is dat lekker ja?
Niet echt. Wel lekkerder dan je zou verwachten.

Citaat:

Oh god
Oud 12-09-2012, 17:16
Hazel
Hazel is offline
Ik heb griep
Oud 12-09-2012, 17:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 12-09-2012, 17:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vinnut wel spann0nt!

Alhoewel er weinig verrassingen zullen zijn, denk ik. Maar zo'n uitslagenavond is altijd wel leuk om te volgen
Oud 12-09-2012, 17:33
Verwijderd
Gewerkt, gestemd, konijnen gevaccineerd.
Oud 12-09-2012, 17:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Verdomme, ik moet zo oppassen en ik kleed me graag heel kuis en kindvriendelijk enzo en toen had ik nieuwe oogpotlood en ik ging er even mee klooien en nu zie ik eruit als een gothic panda seriemoordenares en ik moet NU weg
Oud 12-09-2012, 17:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
GA NAAR BED OF ANDERS zeg ik dan
Oud 12-09-2012, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Whehe, ik kwam er net pas achter dat er een heuse 'anti-Europa Partij' is; met o.a. de volgende mening op hun brakke website:

"De AeuP is tegen het lidmaatschap van de Europese Unie en de deelname aan de euro. De euro heeft Nederland niets goeds gebracht. (...) De Europese bestuurders bemoeien zich met allerlei zaken in ons land waar zij niets mee te maken hebben. Deze bemoeizucht wekt irritatie op en leidt tot belachelijke beslissingen."

Sterke argumenten

Op hun website spellen ze hun partij als "Anti europa partij". Ja, want Europa verdient zo weinig respect dat ze het zonder hoofdletter schrijven...?
Citaat:

Pfrt
Oud 12-09-2012, 18:31
Verwijderd
Hai. Ik moest maar eens iets gaan doen.
Oud 12-09-2012, 18:33
Verwijderd
Ik wist niet dat er een nieuw seizoen van Over mijn lijk was. Ik jank al een uur. En maar verder kijken natuurlijk.
Oud 12-09-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet dat er een nieuw seizoen van Over mijn lijk was. Ik jank al een uur. En maar verder kijken natuurlijk.
Tisda?
Oud 12-09-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Tisda?
Serie van BNN over jongeren met kanker die weten dat ze niet oud gaan worden.
Oud 12-09-2012, 18:49
Verwijderd
Uitbehandeld, hooguit nog levensverlengende chemo's en operaties.
Oud 12-09-2012, 18:50
Verwijderd
O dat is zo zielig, ja.

Ik las net dat die Amber is overleden.
Oud 12-09-2012, 18:51
Verwijderd
Ja, bij die aflevering ben ik nu
Oud 12-09-2012, 18:51
Verwijderd
En die Jip is zo belachelijk leuk <3
Oud 12-09-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
O dat is zo zielig, ja.

Ik las net dat die Amber is overleden.
Nou, ook geen alerts meer, dus
Oud 12-09-2012, 18:56
Verwijderd
Op de website staat ook wie er inmiddels overleden zijn, je weet bij voorbaat al dat niemand het gaat halen.

Ik ben door de afleveringen heen, gelukkig, wat een ellende Kan ik even een paar dagen bijkomen.
Oud 12-09-2012, 18:56
Verwijderd
Oh wacht, het was een slecht grapje.
Oud 12-09-2012, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, het was een slecht grapje.
Oud 12-09-2012, 18:58
Verwijderd
Hoewel, Wiebe uit seizoen 1 leeft nog steeds geloof ik
Oud 12-09-2012, 19:02
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik vind dat programma zo naar, geen zin om te janken dus kijk het niet.
Oud 12-09-2012, 19:03
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb weleens gekeken hoor, dat seizoen met die moeder en dat jonge kindje staat me het meeste bij. Ik krijg al een brok in mijn keel als ik er aan denk.
Oud 12-09-2012, 19:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga er niet eens aan beginnen. Ik wil geen emoosies als ik TV kijk.
Oud 12-09-2012, 19:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
M'n keuken stond net trouwens bijna in de hens.
De theedoek hing iets te dichtbij het fornuis en ik rook ineens een brandlucht. Stond dat ding in de fik! Maar goed dat ik nog wat aan het kloten was in de keuken, want eigenlijk moest m'n kippetje een half uur sudderen en zou ik in m'n kamer gaan zitten...

Oud 12-09-2012, 19:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Op de website staat ook wie er inmiddels overleden zijn, je weet bij voorbaat al dat niemand het gaat halen.

Ik ben door de afleveringen heen, gelukkig, wat een ellende Kan ik even een paar dagen bijkomen.
Nou, elk seizoen was er toch wel een overlevende die onverwachts de kanker overwon?
Oud 12-09-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Nou, elk seizoen was er toch wel een overlevende die onverwachts de kanker overwon?
Ja, maar die zijn inmiddels -op 1 na- dus ook allemaal overleden.
Oud 12-09-2012, 19:09
Verwijderd
Niemand overwon de kanker overigens, het duurde gewoon wat langer dan verwacht, om het even cru te zeggen.

Wiebe heeft ook nog steeds kanker.
Verwijderd
Ik las dat als 'ongezien de tyfus', dat 'onverwachts de kanker'
Verwijderd
Overigens vind ik het een heel mooi programma, ook heel verdrietig, maar ik mag er graag naar kijken.
Oud 12-09-2012, 19:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, maar die zijn inmiddels -op 1 na- dus ook allemaal overleden.
Aw. Ja, Wiebe kon ik me ook nog wel herinneren.
Oud 12-09-2012, 19:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
De Afghaanse autoriteiten hebben woensdag de sluiting van de website YouTube gelast uit vrees dat beelden die de profeet Mohammed beledigen, worden verspreid.
De site van YouTube moet gesloten blijven zo lang de beelden er nog te zien zijn, aldus Aiman Marjan van het Afghaanse ministerie van Communicatie.

:')
Oud 12-09-2012, 19:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Lijsttrekker van de ChristenUnie Arie Slob is woensdagochtend vergeten een legitimatiebewijs mee te nemen naar het stemlokaal.

Oud 12-09-2012, 19:48
Verwijderd
Dat doe je als lijsttrekker toch ook alleen maar om publiciteit te krijgen, niet?
Oud 12-09-2012, 19:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind Arie wel het type om zoiets echt te vergeten.
Oud 12-09-2012, 19:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het zweet zal hem wel uitgebarsten zijn.
Oud 12-09-2012, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Dat doe je als lijsttrekker toch ook alleen maar om publiciteit te krijgen, niet?
Zodat mensen op het laatste moment nog denken;'Goh, die Arie! Nou, dan stem ik nog maar even op 'm.'.
Oud 12-09-2012, 20:00
Verwijderd
Mal dat Arie Slob (Slob, seriously. Ik denk automatisch aan "slobber", geen fijne combinatie in welke vorm dan ook met Arie, ffs.) dat dan weer níet interpreteert als 'teken van de heer' Was-ie maar 'ns consequent
Oud 12-09-2012, 20:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Eerste prognose: 41 voor VVD, 40 voor PvdA. PVV / CDA/GL dik verlies, SGP en 50+ resp. 1 en 3 zetels winst
Oud 12-09-2012, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Eerste prognose: 41 voor VVD, 40 voor PvdA. PVV / CDA/GL dik verlies, SGP en 50+ resp. 1 en 3 zetels winst
Winst voor de SGP. De biblebelt is bezig met een babyboom om ons over te nemen.
Oud 12-09-2012, 20:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Stef Blok heeft een raar gevormd hoofd.
Oud 12-09-2012, 21:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi! Ik heb vandaag weer een nieuw programma geleerd op mijn werk, zo blijft het afwisselend, leuk! Als we alles onder de knie hebben, moeten we dit combineren met het vorige programma en ook nog de telefoon aannemen. Multitasken ftw dus
Oud 12-09-2012, 22:20
Zeppelin
Zeppelin is offline
er wordt hier nog druk stemmen geteld op het werk. Ze zijn nu alle partijen op elkaar aan het leggen en in hun eigen soort van zak aan het stoppen, per partij. Ik hoor er net eentje zeggen dat er nog één container moet worden geteld.
Oud 13-09-2012, 00:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Uitslagen duren me te lang, ik ga naar bed. Adios!
Oud 13-09-2012, 00:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Citaat:
lekker rollen over de grond

Citaat:
Oud 13-09-2012, 07:47
Turk February
Turk February is offline
Legh, die Gordonzooi bij de VVD. Wat een mongool is iedereen die iets met de VVD te maken heeft toch.

Regels voor berichten