Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2012, 13:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoodie

Zijn er echt mensen, niet mode-gays, die dat woord gebruiken?

Weer wat geleerd.
Ja. Maar dat is ook werk-gerelateerd, regelmatig MERCHANDISE moeten bestellen.
Oud 13-09-2012, 13:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind dat echt zo gay.

We leven in NL, wat is er mis met capuchonvest of trui of wat dan ook.

Of zeg je soms ook JEANS? of SWEATSHIRT?
Nouja, een sweater vind ik nog wel kunnen voor die lelijke truien uit de 90s. Dat beschouw ik als een speciaal soort trui.

Verder gewoon spijkerbroek.
Oud 13-09-2012, 13:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja. Maar dat is ook werk-gerelateerd, regelmatig MERCHANDISE moeten bestellen.
Ja precies, ik kwam het regelmatig tegen op websites die kleding verkopen, dus daar heb ik het van overgenomen. Heeft niks met mode-gayness te maken
Oud 13-09-2012, 13:17
Carn
Carn is offline
overigens noem ik het zelf volgens mij gewoon een vest, en als men vraagt 'wat voor vest', dan zeg ik hoodie.
Oud 13-09-2012, 13:18
Verwijderd
swIEter natuurlijk
Oud 13-09-2012, 13:21
Miekje*
Miekje* is offline
Ik deed echt zovan: aaaaaaahhhhwwww <3 .........
Citaat:
Ja, ik normaal ook hoodie, dat is toch niet alleen in Engelstalige landen gangbaar?
Lijkt mij niet, nee Ik noem het ook altijd zo. En ik ben echt geen modefanaat, ofzo.
Oud 13-09-2012, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Heeft er hier iemand ervaring met gesubsidieerde vrijwilligersprojecten in het buitenland?
Ja ofja mijn zus zit nu een jaar in Barcelona, zal ik eens vragen? Zij heeft ook redelijk wat vooronderzoek gedaan destijds.
Oud 13-09-2012, 13:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
swIEter natuurlijk
swInternetExplorerter

Oud 13-09-2012, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Ja ofja mijn zus zit nu een jaar in Barcelona, zal ik eens vragen? Zij heeft ook redelijk wat vooronderzoek gedaan destijds.
Tof Ik ben benieuwd! Heb een organiatie gevonden die me wel aanstaat, maar verhalen/aanraders/tips zijn van harte welkom! Ik weet 't nog echt niet zo goed
Oud 13-09-2012, 13:50
Lorelei
Lorelei is offline
En ik zit weer in de trein. Ik denk dat ik 'n krantenabonnement voor m'n verjaardag vraag of zo... Maar dat gaat ddan wel van m'n studeertijd af. DILEMMA!
Oud 13-09-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Tof Ik ben benieuwd! Heb een organiatie gevonden die me wel aanstaat, maar verhalen/aanraders/tips zijn van harte welkom! Ik weet 't nog echt niet zo goed
Ik heb even gevraagd en laat het je horen! Haar papierwerk werd plots wel heel belangrijk toen ze een spoedoperatie moest krijgen voor d'r hernia, dus ze zal wel wat tips hebben.
Oud 13-09-2012, 13:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
En ik zit weer in de trein. Ik denk dat ik 'n krantenabonnement voor m'n verjaardag vraag of zo... Maar dat gaat ddan wel van m'n studeertijd af. DILEMMA!
e-reader .
Oud 13-09-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Door dat soort onnozel stemgedrag zitten wij wel mooi met de peren.
Mwah, laten we de "strategische stemperts" niet uitvlakken.
Oud 13-09-2012, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Hoodie

Zijn er echt mensen, niet mode-gays, die dat woord gebruiken?

Weer wat geleerd.
Ik zeg ook 'hoodie', heurrr.
Oud 13-09-2012, 14:57
Verwijderd
Ik heb een raar soort puist die niet te camoufleren valt. En ik moet zo gaan werken.

Denk aan me........!!!!!1111
Oud 13-09-2012, 15:00
Miekje*
Miekje* is offline
Raar soort puist

Mimimimi, wat zal ik doen? Ik moet hier officieel tot kwart voor 5 zitten. En tien voor 5 gaat er een bus. Maar om tien voor half 5 ook. En anders ben ik weer zo extreem laat thuis. Wat zal ik doen?
Oud 13-09-2012, 15:14
Verwijderd
Gewoon lekker vroeg naar huis gaan
Oud 13-09-2012, 15:17
Miekje*
Miekje* is offline
Te laat Nu haal ik de bus toch al niet meer. Brave burgerkut dat ik ben.
Oud 13-09-2012, 15:18
Verwijderd
Sukk0l
Oud 13-09-2012, 15:20
Miekje*
Miekje* is offline

Voordeel: zo krijg ik waarschijnlijk wel mijn paper over SPAR-onderzoek af. Dat is dan wel weer onderdeel van een supergroot geheel wat een project over EHBOD is, maar dat mag de pret niet drukken. Want hé, dan is die tenminste al af!

/loos relaas
Oud 13-09-2012, 16:12
Verwijderd
Y heeft een handtas die hij hardnekkig zijn 'manpurse' noemt.

Even over modegays nog.
Oud 13-09-2012, 16:17
Lorelei
Lorelei is offline
HALLO! Het is best lekker weer.. en ik ben vandaag om 6 uur opgestaan.. en de twee vorige opmerkingen zijn niet gerelateerd. DUS.
Oud 13-09-2012, 16:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gheh, echt tof dat Samsom nu zo groot is in de politiek Mijn moeder zei altijd al, je kan zo goed spreken, je moet maar eens de politiek ingaan. Toen hij nog bij greenpeace zat en zij ook enzo.
Oud 13-09-2012, 16:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat is GTST toch een heerlijke serie om bij te schreeuwen wat ze wel of niet moeten doen of zeggen en dat soort dingen
Oud 13-09-2012, 17:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Demissionair minister-president Mark Rutte (VVD) en demissionair minister van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) willen niet reageren op berichten dat een derde steunpakket nodig is voor Griekenland."

En het draaikonten begint weer van voor af aan :')
Oud 13-09-2012, 17:23
Carn
Carn is offline
Vanavond Heavy Metal bowling
Oud 13-09-2012, 18:19
Miekje*
Miekje* is offline
Eens kijken hoe een Kirby-knuffel er op het forum uitziet.

(>^.^)>
Oud 13-09-2012, 18:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vanavond Heavy Metal bowling
Oh, supervet!

Het was uitverkocht voordat ik kaartjes kon hosselen.
HEUL VEUL spass!
Oud 13-09-2012, 18:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eens kijken hoe een Kirby-knuffel er op het forum uitziet.

(>^.^)>
Alsof ie nog erger Down heeft dan in het echt.
Oud 13-09-2012, 19:11
Miekje*
Miekje* is offline
Ha, ik heb zojuist een vlinder en een bloem gevouwen Eens in de zoveel tijd ben ik in een origamibui.
Oud 13-09-2012, 20:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader doet dingen in het huishouden EXPRES fout, zodat ik er iets van zeg en het uiteindelijk zelf maar doe. Wat hem goed uit zou komen, want dan hoeft hij niks meer te doen.

Voorbeelden:
Hij zet overduidelijk vieze glazen in de kast (onze afwasmachine heeft kuren), zet dingen op onlogische plekken in de keuken, terwijl hij echt wel weet waar ze horen. Hij heeft mijn was uit de machine gehaald en het in een mand laten liggen, waardoor het natuurlijk is gaan stinken en ik het net opnieuw heb moeten doen. Hij heeft wel zelf de handdoeken gewassen, maar de mand vol schone handdoeken die er al een aantal dagen stond, compleet genegeerd (dus dat heb ik maar weer gedaan). Hij dekt niks af wat in de koelkast staat, dus de hele koelkast ruikt nu naar macaroni. En hij begrijpt het systeem 'linkse wasmand is voor lichte kleding, rechts voor donkere kleding' niet, want hij gooit telkens donkerblauwe shirts in de linkermand. De volgende keer zeg ik er iets van en die keer daarna ga ik het gewoon mee wassen en dan is het heel jammer als er iets verneukt is.

Sorry voor deze rant hoor, maar ik ga natuurlijk niks tegen hem zeggen (want dan kan hij onschuldig 'weet ik dat, dan moet je dat zeggen/zelf doen' roepen en heeft hij wat hij wil), maar ik kan het niet uitstaan. En het is ook zo doorzichtig :')
Oud 13-09-2012, 20:52
Miekje*
Miekje* is offline
Ik herken een beetje mijn moeder in jouw verhaar, Pheebs. Niet fijn

En ik heb een kloppend hart en een springende kikker (nouja, hij moest eigenlijk springen maar hij maakt alleen salto's :')) gevouwen. Nu de cavia's schoonmaken en douchen.

Oh, ik vind het zo spannend, hè Morgen gaat mijn hondje mee naar school, en ik ben o benieuwd hoe ze het doet.
Oud 13-09-2012, 20:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Irritant he, dat soort mensen

En nu wil mijn moeder in oktober komen slapen, want dan zal ze wel nergens terecht kunnen, en dan moet IK mijn bed afstaan (en mijn slechte slaapritme) omdat ZIJ problemen hebben. Ja daaaaaaaag, ik doe echt niet meer mee met hun kinderachtige spelletjes. Er ligt een luchtbed in de kelder, ga daar maar lekker op liggen.
Oud 13-09-2012, 20:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een rustige avond is het weer in wsz
Oud 13-09-2012, 20:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Irritant he, dat soort mensen

En nu wil mijn moeder in oktober komen slapen, want dan zal ze wel nergens terecht kunnen, en dan moet IK mijn bed afstaan (en mijn slechte slaapritme) omdat ZIJ problemen hebben. Ja daaaaaaaag, ik doe echt niet meer mee met hun kinderachtige spelletjes. Er ligt een luchtbed in de kelder, ga daar maar lekker op liggen.
Ja, heel erg. Mijn moeder is geloof ik nog een tikje erger, maar daar gaat binnenkort wat aan gedaan worden

En Flikker toch een end op. Je ma dan hè, niet jij.
Oud 13-09-2012, 21:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, stoer van je ik ga gewoon proberen zo veel mogelijk te werken en zo snel mogelijk hier weg te gaan. Zie nu pas dat mijn moeder jarenlang het sloofje heeft gespeeld voor mijn vader. Helaas voor hem ga ik dat niet doen en moet hij er ook geen ruzie over gaan maken, want dan staak ik echt compleet. Ik neem aan dat hij dat wel weet en dat hij daarom ineens de was ging doen

Hahahaha snap ik. Ja, ik heb mijn ma ook even een duidelijk punt laten zien, namelijk dat dit alles niet mijn schuld is en ik er toch telkens weer bij betrokken word.
Oud 13-09-2012, 21:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, stoer van je ik ga gewoon proberen zo veel mogelijk te werken en zo snel mogelijk hier weg te gaan. Zie nu pas dat mijn moeder jarenlang het sloofje heeft gespeeld voor mijn vader. Helaas voor hem ga ik dat niet doen en moet hij er ook geen ruzie over gaan maken, want dan staak ik echt compleet. Ik neem aan dat hij dat wel weet en dat hij daarom ineens de was ging doen

Hahahaha snap ik. Ja, ik heb mijn ma ook even een duidelijk punt laten zien, namelijk dat dit alles niet mijn schuld is en ik er toch telkens weer bij betrokken word.
Uhu. Het hele verhaal staat al op papier, nu moet ik alleen nog even naar de huisarts durven stappen

En zou ik ook niet doen, hoor. Ik zou het lekker houden bij mijn eigen was en hem in zijn sopje gaar laten koken (huhu, sopje, woordspeling enzo). Helpen is ok, maar er zijn grenzen, hoor.
Oud 13-09-2012, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Miekje, ik heb even gemist wat je precies gaat doen. Wil je dat (nog eens) vertellen misschien?
Oud 13-09-2012, 21:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Uhu. Het hele verhaal staat al op papier, nu moet ik alleen nog even naar de huisarts durven stappen

En zou ik ook niet doen, hoor. Ik zou het lekker houden bij mijn eigen was en hem in zijn sopje gaar laten koken (huhu, sopje, woordspeling enzo). Helpen is ok, maar er zijn grenzen, hoor.
Gewoon doen

Ja, dat doe ik wel, maar daar moet wel aanleiding voor zijn. Nu kan zijn was er makkelijk bij, het moet alleen geen gewoonte worden.

Oh, en nu heb ik ruzie met mijn moeder :')
Oud 13-09-2012, 21:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader: Wat ben je aan het wassen dan?
Ik: De was die jij hebt laten stinken in de wasmand.
Hij: Ja omdat er overhemden bij zaten en die mogen er niet in, ik wist niet of de rest wel in de droger mocht.
Ik: Alles mag in de droger, behalve nette broeken, wollen dingen, bh's, blabla.
Hij: Dat wist ik niet.

Nee, natuurlijk niet maar nu wel, dus kun je het voortaan goed doen!

Sorry hoor, maar vandaag zijn allebei mijn ouders idioten :')
Oud 13-09-2012, 21:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben wel heel erg blij dat ik niet zulke moeilijke ouders heb. Het enige is dat ik me afgelopen dagen heb geërgerd aan het feit dat ze elke dag contact zochten met een sms'je of facebookbericht ("hoe is het daar?", "welk kunstwerk is dit?", "het is hier heel vies weer, bij jullie ook?"). Ik werd er een beetje gek van Maar dat is dus van een HEEL ander niveau.
Oud 13-09-2012, 21:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, ik heb even gemist wat je precies gaat doen. Wil je dat (nog eens) vertellen misschien?
Oh, ik heb het eigenlijk nog nergens concreet neergezet

Waar het op neerkomt is dat ik vind dat mijn moeder na 10 jaar wel eens haar dalletje van zelfmedelijden, egoïsme, negativiteit en hulpbehoevendheid uit mag komen en daarom ga ik even het een en ander aan hulp inschakelen. Want mijn zus en ik trekken het zo op zijn minst gezegd niet meer (en ik geloof mijn vader ook niet, ook al spreekt hij dat niet uit) en mijn moeder maakt het zichzelf en ons alleen maar moeilijk. Ze gaat wel elke week naar de dokter/psych, maar dat doet ze al jaren en helpt geen kut. ACTIE heeft ze nodig.

En nu heb ik pas alle sores van de afgelopen jaren (4 kantjes vol) op papier gezet, zodat ik geen onsamenhangend verhaal op ga hangen bij de huisarts.
Oud 13-09-2012, 21:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Waar het op neerkomt is dat ik vind dat mijn moeder na 10 jaar wel eens haar dalletje van zelfmedelijden, egoïsme, negativiteit en hulpbehoevendheid uit mag komen en daarom ga ik even het een en ander aan hulp inschakelen. Want mijn zus en ik trekken het zo op zijn minst gezegd niet meer (en ik geloof mijn vader ook niet, ook al spreekt hij dat niet uit) en mijn moeder maakt het zichzelf en ons alleen maar moeilijk. Ze gaat wel elke week naar de dokter/psych, maar dat doet ze al jaren en helpt geen kut. ACTIE heeft ze nodig.

En nu heb ik pas alle sores van de afgelopen jaren (4 kantjes vol) op papier gezet, zodat ik geen onsamenhangend verhaal op ga hangen bij de huisarts.
Heel goed dat je je moeder (en de rest van het gezin) wil helpen

Maar even een vraagje, wat verwacht je dat de huisarts zal doen? Je moeder kan denk ik niet gedwongen opgenomen worden zo te horen.
Oud 13-09-2012, 21:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben wel heel erg blij dat ik niet zulke moeilijke ouders heb. Het enige is dat ik me afgelopen dagen heb geërgerd aan het feit dat ze elke dag contact zochten met een sms'je of facebookbericht ("hoe is het daar?", "welk kunstwerk is dit?", "het is hier heel vies weer, bij jullie ook?"). Ik werd er een beetje gek van Maar dat is dus van een HEEL ander niveau.
Lijkt me superchill. Ik heb gisteren de mailtjes tussen mijn ouders gelezen (wat heb ik daar spijt van) en het was alleen maar hoer en alle varianten daarop en dat ze dood kon vallen.
Citaat:

Vind ik wel goed
Oud 13-09-2012, 21:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lijkt me superchill. Ik heb gisteren de mailtjes tussen mijn ouders gelezen (wat heb ik daar spijt van) en het was alleen maar hoer en alle varianten daarop en dat ze dood kon vallen.
Godsamme, wat vreselijk lijkt me dat Heel erg voor je! En lees die mailtjes niet meer, dat is alleen maar hartstikke rot voor je, en niet voor jouw ogen bestemd.

En ik weet het, ik heb echt fijne en lieve ouders, die ook nog lief voor elkaar zijn (Maar stiekem vind ik ze ook weleens vervelend ja )
Oud 13-09-2012, 21:20
Verwijderd
Ik snap niet zo goed waarom je moeder niet in haar huis kan slapen, Phoebs
Oud 13-09-2012, 21:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heel goed dat je je moeder (en de rest van het gezin) wil helpen

Maar even een vraagje, wat verwacht je dat de huisarts zal doen? Je moeder kan denk ik niet gedwongen opgenomen worden zo te horen.
Te laat!
Citaat:
Vind ik wel goed
Dank je. Het heeft echt superlang geduurd voordat ik dit durfde, maar de batterijen zijn een beetje leeg. En de emmers vol. Dus nu moet ik wel

En even niet kwooten ajb, dit haal ik zo natuurlijk weer weg.

Laatst gewijzigd op 13-09-2012 om 21:30.
Oud 13-09-2012, 21:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Godsamme, wat vreselijk lijkt me dat Heel erg voor je! En lees die mailtjes niet meer, dat is alleen maar hartstikke rot voor je, en niet voor jouw ogen bestemd.

En ik weet het, ik heb echt fijne en lieve ouders, die ook nog lief voor elkaar zijn (Maar stiekem vind ik ze ook weleens vervelend ja )
Ja, het is nogal naar, maar het went wel. Ik heb gevraagd of ze mij erbuiten willen houden, maar volgens mij willen ze dat niet. Mijn moeder gaat ook gelijk weer in haar slachtofferrol zitten met 'ik zoek wel wat, het is mijn schuld' (mijn zus weet wel hoe dat zou klinken) en ik heb het gedaan omdat ik mijn bed niet wil afstaan. Maar er wordt mij niks gevraagd, het wordt me verteld en daar ben ik bozer over dan wat ze nog meer doen
Citaat:
Ik snap niet zo goed waarom je moeder niet in haar huis kan slapen, Phoebs
Mijn moeder is vreemd gegaan en mijn vader hoeft haar nooit meer te zien.
Oud 13-09-2012, 21:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, heb haar nu een WALL OF TEXT gestuurd dat ik er klaar mee ben, dat getouwtrek en dat mede gedeel, kijken wat ze zegt.
Oud 13-09-2012, 21:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*bliep*
Klinkt goed ja, ik hoop heel erg voor je dat jij (en zij) de hulp krijgt die je nodig hebt. Ik duim voor je! En ik vind je heel sterk en dapper dat je deze beslissing neemt om hulp in te roepen. Kanjer!

Regels voor berichten