Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder gewoon spijkerbroek.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Raar soort puist
![]() Mimimimi, wat zal ik doen? Ik moet hier officieel tot kwart voor 5 zitten. En tien voor 5 gaat er een bus. Maar om tien voor half 5 ook. En anders ben ik weer zo extreem laat thuis. Wat zal ik doen?
|
![]() Voordeel: zo krijg ik waarschijnlijk wel mijn paper over SPAR-onderzoek af. Dat is dan wel weer onderdeel van een supergroot geheel wat een project over EHBOD is, maar dat mag de pret niet drukken. Want hé, dan is die tenminste al af! ![]() /loos relaas
|
"Demissionair minister-president Mark Rutte (VVD) en demissionair minister van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) willen niet reageren op berichten dat een derde steunpakket nodig is voor Griekenland."
En het draaikonten begint weer van voor af aan :')
|
Mijn vader doet dingen in het huishouden EXPRES fout, zodat ik er iets van zeg en het uiteindelijk zelf maar doe. Wat hem goed uit zou komen, want dan hoeft hij niks meer te doen.
Voorbeelden: Hij zet overduidelijk vieze glazen in de kast (onze afwasmachine heeft kuren), zet dingen op onlogische plekken in de keuken, terwijl hij echt wel weet waar ze horen. Hij heeft mijn was uit de machine gehaald en het in een mand laten liggen, waardoor het natuurlijk is gaan stinken en ik het net opnieuw heb moeten doen. Hij heeft wel zelf de handdoeken gewassen, maar de mand vol schone handdoeken die er al een aantal dagen stond, compleet genegeerd (dus dat heb ik maar weer gedaan). Hij dekt niks af wat in de koelkast staat, dus de hele koelkast ruikt nu naar macaroni. En hij begrijpt het systeem 'linkse wasmand is voor lichte kleding, rechts voor donkere kleding' niet, want hij gooit telkens donkerblauwe shirts in de linkermand. De volgende keer zeg ik er iets van en die keer daarna ga ik het gewoon mee wassen en dan is het heel jammer als er iets verneukt is. Sorry voor deze rant hoor, maar ik ga natuurlijk niks tegen hem zeggen (want dan kan hij onschuldig 'weet ik dat, dan moet je dat zeggen/zelf doen' roepen en heeft hij wat hij wil), maar ik kan het niet uitstaan. En het is ook zo doorzichtig :')
|
Ik herken een beetje mijn moeder in jouw verhaar, Pheebs. Niet fijn
![]() En ik heb een kloppend hart en een springende kikker (nouja, hij moest eigenlijk springen maar hij maakt alleen salto's :')) gevouwen. Nu de cavia's schoonmaken en douchen. Oh, ik vind het zo spannend, hè ![]()
|
Irritant he, dat soort mensen
![]() En nu wil mijn moeder in oktober komen slapen, want dan zal ze wel nergens terecht kunnen, en dan moet IK mijn bed afstaan (en mijn slechte slaapritme) omdat ZIJ problemen hebben. Ja daaaaaaaag, ik doe echt niet meer mee met hun kinderachtige spelletjes. Er ligt een luchtbed in de kelder, ga daar maar lekker op liggen.
||
Citaat:
![]() En ![]()
|
Ja, stoer van je
![]() ![]() Hahahaha ![]()
||
Citaat:
![]() En zou ik ook niet doen, hoor. Ik zou het lekker houden bij mijn eigen was en hem in zijn sopje gaar laten koken (huhu, sopje, woordspeling enzo). Helpen is ok, maar er zijn grenzen, hoor.
||
Citaat:
![]() Ja, dat doe ik wel, maar daar moet wel aanleiding voor zijn. Nu kan zijn was er makkelijk bij, het moet alleen geen gewoonte worden. Oh, en nu heb ik ruzie met mijn moeder :')
|
Mijn vader: Wat ben je aan het wassen dan?
Ik: De was die jij hebt laten stinken in de wasmand. Hij: Ja omdat er overhemden bij zaten en die mogen er niet in, ik wist niet of de rest wel in de droger mocht. Ik: Alles mag in de droger, behalve nette broeken, wollen dingen, bh's, blabla. Hij: Dat wist ik niet. Nee, natuurlijk niet ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry hoor, maar vandaag zijn allebei mijn ouders idioten :')
|
Ik ben wel heel erg blij dat ik niet zulke moeilijke ouders heb. Het enige is dat ik me afgelopen dagen heb geërgerd aan het feit dat ze elke dag contact zochten met een sms'je of facebookbericht ("hoe is het daar?", "welk kunstwerk is dit?", "het is hier heel vies weer, bij jullie ook?"). Ik werd er een beetje gek van
![]()
||
Citaat:
![]() Waar het op neerkomt is dat ik vind dat mijn moeder na 10 jaar wel eens haar dalletje van zelfmedelijden, egoïsme, negativiteit en hulpbehoevendheid uit mag komen en daarom ga ik even het een en ander aan hulp inschakelen. Want mijn zus en ik trekken het zo op zijn minst gezegd niet meer (en ik geloof mijn vader ook niet, ook al spreekt hij dat niet uit) en mijn moeder maakt het zichzelf en ons alleen maar moeilijk. Ze gaat wel elke week naar de dokter/psych, maar dat doet ze al jaren en helpt geen kut. ACTIE heeft ze nodig. En nu heb ik pas alle sores van de afgelopen jaren (4 kantjes vol) op papier gezet, zodat ik geen onsamenhangend verhaal op ga hangen bij de huisarts.
||
Citaat:
![]() Maar even een vraagje, wat verwacht je dat de huisarts zal doen? Je moeder kan denk ik niet gedwongen opgenomen worden zo te horen.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En ik weet het, ik heb echt fijne en lieve ouders, die ook nog lief voor elkaar zijn ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En even niet kwooten ajb, dit haal ik zo natuurlijk weer weg.
Laatst gewijzigd op 13-09-2012 om 21:30. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|