Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen gezien!
Ik vind het heel jammer dat die boer uit Utrecht maar vijftien brieven kreeg, waarom? Ik vond 'm wel schattig & sympathiek. In plaats daarvan Aad, die ik zeker na de tweede aflevering een vervelende houding vond hebben, zoals hij ook die vrouwen toesprak en die ene vrouw aan het huilen had gemaakt ('Ik ken 90% van jouw levensverhaal, je hebt toch een zus en een broer?' 'Ik heb twee zussen en een broer')... Ik had eigenlijk al wel verwacht dat het bij die tweelingen heel erg kon gaan verschillen. Zo op het eerste gezicht lijken ze natuurlijk behoorlijk op elkaar, dus als die ene dan net de leukere versie lijkt te zijn, dan gaat iedereen op diegene schrijven... En die arme man die Willem zo overlaadde met cadeaus, echt dom, daarmee overval je toch iemand, dan heb je toch helemaal geen tijd om een gesprek te voeren ![]()
||
Citaat:
Aad is stom en ik vind het jammer dat willem die baas met die snor niet heeft gekozen. Oh en echt haat aan aad ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind dat wel jammer, vond die vrolijke kleren altijd wel... nou ja, vrólijk ![]()
|
Ik vind het eigenlijk niet zo'n interessante groep. Ze zijn allemaal wel mondig en weten wat ze zoeken, dus het wordt een seizoen zonder verrassende ontwikkelingen. In andere seizoenen had je nog wel eens een boer die of superverlegen was of gewoon een lul. Dat maakte het leuk.
Aad is wel echt een eng figuur met zijn 'ik ken jouw hele levensverhaal' en dat serieuze, haast belerende toontje van hem is echt vies. Die gast met die overload aan cadeautjes was ook rampzalig. Die man met die Poirot-snor ziet er wel belachelijk uit, maar is wel een sympathieke vent. Jammer dat ie niet doorging.
|
Aad is echt een creep, jonge vrouwen uitzoeken en beginnen over zn kinderwens terwijl hij zelf al tegen zn pensioen aan zit.......
En die wickie de viking die op speeddate ging met die homoseksuele(ben zn naam ff kwijt ![]() Maar t blijft een leuk programma om te zien.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik vermoed dat Aad best wel eens zonder vrouw kan zitten aan het einde van de logeerweek
![]() En een paar verrassende keuzes, vooral bij Henk. Maar dat was vorige week natuurlijk ook al zo ![]()
||
Citaat:
Bij Henrieke had ik verwacht dat Tom door zou gaan en bij Willem had ik niet verwacht dat Ed al weg zou gaan, want na het lezen van zijn brief leek Willem uit te stralen 'dit is hem'. De activiteiten van het dagje uit waren wel heel verschillend. Dat bloemen eten bij Aad... lijkt me leuk om een keer mee te maken, maar sommigen zagen het haast als straf. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Vooral Aad zag bloemen eten als een straf, trouwens... Ik vind het leuk dat Henrieke Bert gekozen heeft ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #1710 Martiño | 501 | 06-09-2012 11:15 |