Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst met Nederlandse subs, toen ik wat ouder werd geen subs/Engelse subs. Werkt veel beter dan geforceerd naar BBC kijken ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond de reviews van Kees de Koning altijd wel grappig. En Ben de Dood toen hij Quake torpedeerde ![]() Mortal Marcel was gewoon een pubermongooltje die later zelfs nog een eigen column kreeg terwijl zijn gimmick (alles afkraken) allang was uitgewerkt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik gebruik, eh, de mailserver van onze website, geen idee welke webhost. Maar het liep zowel op internet exploder als firefox vast, dus het zal aan de hosting server liggen denk ik zo. |
![]() |
|
Oh en ik ben vanaf vierjarige leeftijd in aanraking gekomen met Engels bij Greenpeace, omdat ik altijd met mama mee naar het werk ging. Ik sprak het toen nog niet, maar ik herkende de woorden daardoor op latere leeftijd veel makkelijker en het leren ging me beter af. Net zo met Duits: omdat we veel bij mijn huidige vriend over de vloer kwamen toen ik klein was, heb ik supersnel Duits leren spreken.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Grote volumes versturen kan je niet echt doen met de huis-tuin-keuken software namelijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mwah, kan nog steeds een beetje huis-tuin-keuken zijn qua techniek maar dan zou het opzich wel een paar duizend man aan moeten kunnen. Werkt het normaal wel 'goed' met dit soort aantallen?
|
Ik heb het ook steeds hartstikke koud, vooral 's avonds. Maar ik heb net een fijne nieuwe pyjamabroek gekocht (grijs, met een patroon van hondjes
![]()
|
Verwijderd
|
Oei, ik heb in een zakelijk mailtje mijn Franse collegae toegezegd mijn fingers crossed te houden voor Paris Saint-Germain vanavond. Blijkt dat er NOG een Franse club moet ballen, Montpellier HSC. Straks is dat net iets als Ajax en Feyenoord en zijn mijn collegae hardcore Montpellier HSC-hooligans
![]() |
![]() |
||
Cool, Burning Man heeft eerder dit jaar even wat tickets uit de running gehaald.
Citaat:
||
Citaat:
![]() En overigens denk ik dat Tettenbaum en Q elkaar helemaal kapot cyberen.
||
Citaat:
![]() Het viel me op dat tenenbaum eerst sprak over dat ze op hem was en laatst op dk had ze het over haar geliefde!!!!!!!!1!11111!!! Ik neem aan dat het over dezelfde ging ![]()
|
dit is een topweekje financieel gezien. Maandag had ik belastingteruggave, morgen heb ik (week)salaris, donderdag krijg ik belastingtoeslagen en vrijdag geld van mijn bestie voor de helft van de spullen die we onlangs hebben gekocht. Das ruim 1100 euro in één week
![]()
|
Verwijderd
|
HtmlService is currently down/not serving content - we expect it to be working again by midnight EDT on September 18
The engineering team is working to resolve this as quickly as possible, and we apologize for the inconvenience. We will update here if the ETA for the fix changes. GOOGLE BEDANKT WEER ![]() |
![]() |
|
|