Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Beginnen te gamen is ook een goeie en dan met britten/amerikanen op Vent of Teamspeak.
Seconded! Dat is echt een heel goede leerschool. Ik heb in een jaar tijd een Fransman van echt kut-Engels naar heel behoorlijk Engels horen gaan door World of Warcraft -- in zijn geval betekende dat overigens wel 3-5 avonden per week, tenminste 5 uur per avond Overigens was het ook een formidabele speler en een heel goede maintank en raidleader </useless details>

Nou, en als een Fransman dat kan..
Advertentie
Oud 18-09-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Downlo... euh *kuch* KOOP gewoon een paar fijne en niet te moeilijke Britse of Amerikaanse series. Kijk desnoods Friends zonder ondertiteling.
Ja precies, ik denk dat ik erg veel geleerd heb van heel veel Friends, Sex and the City, en later Family Guy, en een hoop films kijken.

Eerst met Nederlandse subs, toen ik wat ouder werd geen subs/Engelse subs.

Werkt veel beter dan geforceerd naar BBC kijken ofzo.
Oud 18-09-2012, 16:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb mijn Engels wel geleerd van Engelstalige games. Wel games met veel dialoog, dus een goeie adventure game ofzo En veel Engelstalige films kijken.
Oud 18-09-2012, 16:56
Carn
Carn is offline
bij mij was het ook idd veel computerspelletjes en ook veel lezen.
Oud 18-09-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
bij mij was het ook idd veel computerspelletjes en ook veel lezen.
Ik ben opgegroeid met 'Ken sent me' en dergelijke, dus ik liep op school altijd mijlenver voor op de rest wat betreft Engels
Oud 18-09-2012, 17:00
Carn
Carn is offline
En toen ik een jaar of 12 of 13 of 14 was had ik een abbo op de EGM
Oud 18-09-2012, 17:04
Verwijderd
Hoog Spel hier
Oud 18-09-2012, 17:07
Carn
Carn is offline
en de PU Met reviews van o.a. BEN DE DOOD en natuurlijk de brieven van MORTAL MARCEL
Oud 18-09-2012, 17:08
Verwijderd
Ik las Harry Potter in het Engels.
Naja, nu nog steeds.
Oud 18-09-2012, 17:10
Verwijderd
Citaat:
en de PU Met reviews van o.a. BEN DE DOOD en natuurlijk de brieven van MORTAL MARCEL
Mortal Marcel

Skate the Great heb ik altijd een loser gevonden
Oud 18-09-2012, 17:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik vond de reviews van Kees de Koning altijd wel grappig. En Ben de Dood toen hij Quake torpedeerde

Mortal Marcel was gewoon een pubermongooltje die later zelfs nog een eigen column kreeg terwijl zijn gimmick (alles afkraken) allang was uitgewerkt
Oud 18-09-2012, 17:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mortal Marcel

Skate the Great heb ik altijd een loser gevonden
Ja, idd flapdrol pur sang. Ik weet nog wel dat kleine Carn soms meerdere malen per dag richting de sigarenboer liep om te kijken of de nieuwe editie er al was voordat het lampje aanging dat je ook een abonnement kon nemen
Oud 18-09-2012, 17:22
Carn
Carn is offline
kak, weer iets wat ik moet checken
http://www.eurogamer.net/articles/20...-wars-2-review
Oud 18-09-2012, 17:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat gebruik je?

Bekijk het positief; ik heb ooit een mail gestuurd naar 5000+ man met voornamelijk afbeeldingen van komkommers er in ^_^
hahaha wat <3

Ik gebruik, eh, de mailserver van onze website, geen idee welke webhost. Maar het liep zowel op internet exploder als firefox vast, dus het zal aan de hosting server liggen denk ik zo.
Oud 18-09-2012, 17:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en ik ben vanaf vierjarige leeftijd in aanraking gekomen met Engels bij Greenpeace, omdat ik altijd met mama mee naar het werk ging. Ik sprak het toen nog niet, maar ik herkende de woorden daardoor op latere leeftijd veel makkelijker en het leren ging me beter af. Net zo met Duits: omdat we veel bij mijn huidige vriend over de vloer kwamen toen ik klein was, heb ik supersnel Duits leren spreken.
Oud 18-09-2012, 17:29
Verwijderd
Ik hoorde voor het eerst Engels toen ik op de middelbare school kwam en mijn leraar zei 'Hello, aj em mistug van H-d, aj wil bi jog inlis titsja en nou kappe mê klooje khê wel wâ beters te doen as juddie uit mekaor trekke."
Oud 18-09-2012, 17:30
Verwijderd
Grapje hoor, ik hoorde ooit wel eens Engels van de tv toen ik nog een kleine Kattie was.
Oud 18-09-2012, 17:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik hoorde voor het eerst Engels toen ik op de middelbare school kwam en mijn leraar zei 'Hello, aj em mistug van H-d, aj wil bi jog inlis titsja en nou kappe mê klooje khê wel wâ beters te doen as juddie uit mekaor trekke."
haha godver <3
Oud 18-09-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Oud 18-09-2012, 17:39
Verwijderd
;D
Oud 18-09-2012, 17:44
Verwijderd
Tududum *strooit wat puik humeur in de rondte*
Oud 18-09-2012, 18:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
hahaha wat <3

Ik gebruik, eh, de mailserver van onze website, geen idee welke webhost. Maar het liep zowel op internet exploder als firefox vast, dus het zal aan de hosting server liggen denk ik zo.
Nee, ik bedoel welk programma. Via outlook? een webmail ding? Of is het een specifiek programmatje voor nieuwsbrieven?

Grote volumes versturen kan je niet echt doen met de huis-tuin-keuken software namelijk.
Oud 18-09-2012, 18:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mitt Romney says citizens who don't pay income tax will never vote for him. But eight of the top 10 states with the highest number of nonpayers are red states.
Oud 18-09-2012, 18:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, ik bedoel welk programma. Via outlook? een webmail ding? Of is het een specifiek programmatje voor nieuwsbrieven?

Grote volumes versturen kan je niet echt doen met de huis-tuin-keuken software namelijk.
Nee via een veld op onze website, dat ervoor gemaakt is een bepaalde doelgroep te selecteren (op geslacht, uiterlijke kenmerken, wel of niet door de audities gekomen etc.) en ze een e-mail te sturen. Geen idee wat voor software, maar niet huis- tuin- en keuken
Oud 18-09-2012, 18:08
Carn
Carn is offline
mwah, kan nog steeds een beetje huis-tuin-keuken zijn qua techniek maar dan zou het opzich wel een paar duizend man aan moeten kunnen. Werkt het normaal wel 'goed' met dit soort aantallen?
Oud 18-09-2012, 18:09
Verwijderd
Rmoney is goed bezig...
Oud 18-09-2012, 18:21
Verwijderd
Ik heb al de hele dag zo'n ontzettende honger. Niet gewoon dat ik zin heb om te snoepen, maar gewoon, dat mijn maag de hele tijd doet van grgrggrgrgrgrggrrrrr. En koud, zo koud.

*kruipt diep in deken weg met kruik en gebraden everzwijn*
Oud 18-09-2012, 18:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb het ook steeds hartstikke koud, vooral 's avonds. Maar ik heb net een fijne nieuwe pyjamabroek gekocht (grijs, met een patroon van hondjes ) en hele dikke sokken, dus die heb ik aan, en ook een dikke trui. Heerlijk <33
Oud 18-09-2012, 18:26
Carn
Carn is offline
ik heb het ook fris. Goede reden om weer even te gaan hardlopen .
Oud 18-09-2012, 18:29
Verwijderd
Ik heb net nog zonder jas buiten gelopen.
Oud 18-09-2012, 18:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb nergens last van, en een supergoede Turks brood bacon/cheeseburger op
Oud 18-09-2012, 18:31
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik ben aan het internetshoppen naar warme dikke truien
Oud 18-09-2012, 18:39
Verwijderd
Ik vind dit echt formidabel weer 't Mag nog wel frisser, ook Nog steeds gewoon t-shirtjesweer
Oud 18-09-2012, 18:41
Verwijderd
Teh fuck zit ik dan te smileyen als een malloot
Oud 18-09-2012, 18:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is op, Quinty? Waarom ben zo blij dat je met smileys strooit?
Oud 18-09-2012, 18:47
Verwijderd
Oei, ik heb in een zakelijk mailtje mijn Franse collegae toegezegd mijn fingers crossed te houden voor Paris Saint-Germain vanavond. Blijkt dat er NOG een Franse club moet ballen, Montpellier HSC. Straks is dat net iets als Ajax en Feyenoord en zijn mijn collegae hardcore Montpellier HSC-hooligans
Oud 18-09-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Wat is op, Quinty? Waarom ben zo blij dat je met smileys strooit?
Ik ben gewoon in opperbeste stemming
Oud 18-09-2012, 18:50
Carn
Carn is offline
Cool, Burning Man heeft eerder dit jaar even wat tickets uit de running gehaald.

Citaat:
There are indications that a large percentage of people attending Burning Man this year will be first-time Burners. As eager as we are to welcome our newest citizens into our community, it’s crucially important that we have a solid foundation of veteran Burners in Black Rock City to meet, greet and acculturate these eager new participants, ensuring that they not only survive the elements but also fully participate in the Burning Man culture.

We have made the difficult decision to take the 10,000 tickets that were slated to be sold via the Secondary Open Sale and manually redirect them to some of the vital groups and collaborations that make up Black Rock City: volunteers, theme camps, mutant vehicles, art installations and performance groups. These groups already have a relationship and contact points within the organization. We’re in the process of proactively identifying and reaching out to the established groups that fall into each of these categories, and offering organizers access to purchase enough tickets to provide for essential crew members.
Oud 18-09-2012, 18:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben gewoon in opperbeste stemming
Fijn zeg gewoon om niks dus?
Oud 18-09-2012, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Fijn zeg gewoon om niks dus?
Mwah, het loopt gewoon allemaal als 'n tiet
Oud 18-09-2012, 19:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 18-09-2012, 19:01
Zeppelin
Zeppelin is offline
kwinsie en margot tenenbaum sitting in a tree en alles? of zijn die topics op onzin niet serieus?
Oud 18-09-2012, 19:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben aan het internetshoppen naar warme dikke truien
Ditto. Ik zoek naar leuke trui-jurkjes, maar ik vind nog niks leuks.

En overigens denk ik dat Tettenbaum en Q elkaar helemaal kapot cyberen.
Oud 18-09-2012, 19:11
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ditto. Ik zoek naar leuke trui-jurkjes, maar ik vind nog niks leuks.

En overigens denk ik dat Tettenbaum en Q elkaar helemaal kapot cyberen.
trui jurkjes blijft je kontje ook lekker warm.

Het viel me op dat tenenbaum eerst sprak over dat ze op hem was en laatst op dk had ze het over haar geliefde!!!!!!!!1!11111!!! Ik neem aan dat het over dezelfde ging
Oud 18-09-2012, 19:15
Verwijderd
Citaat:
kwinsie en margot tenenbaum sitting in a tree en alles? of zijn die topics op onzin niet serieus?
Kwinsie kan helemaal niet in bomen klimmen
Oud 18-09-2012, 19:17
Zeppelin
Zeppelin is offline
dit is een topweekje financieel gezien. Maandag had ik belastingteruggave, morgen heb ik (week)salaris, donderdag krijg ik belastingtoeslagen en vrijdag geld van mijn bestie voor de helft van de spullen die we onlangs hebben gekocht. Das ruim 1100 euro in één week
Oud 18-09-2012, 19:18
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Kwinsie kan helemaal niet in bomen klimmen
wel in tenenbomen?
Oud 18-09-2012, 19:20
Verwijderd
HtmlService is currently down/not serving content - we expect it to be working again by midnight EDT on September 18

The engineering team is working to resolve this as quickly as possible, and we apologize for the inconvenience.

We will update here if the ETA for the fix changes.

GOOGLE BEDANKT WEER
Oud 18-09-2012, 19:21
Verwijderd
Citaat:
wel in tenenbomen?
Oud 18-09-2012, 19:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wel in tenenbomen?

Regels voor berichten