Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2012, 17:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hier heb je een konijn in een doosje om te ontspannen
[afbeelding]
Ik voel me gelijk stukken beter!

Ik denk trouwens dat dit konijn heel geschikt is voor de fotoshoot, heb je zijn nummer? het is voor een camping
Advertentie
Oud 21-09-2012, 17:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zal ook wel te maken hebben met genen en levenswijze niet?
Nou ja, lijkt me dat mijn moeder en haar moeder wel dezelfde genen hebben. En mijn oma heeft vroeger nou niet bepaald gezond geleefd. Nu rookt ze niet meer als een ketter, maar ze eet ook niet bepaald gezond.
Oud 21-09-2012, 17:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zo, ik ga aan den arbeid. Kusjedoeiiii!
Oud 21-09-2012, 17:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Werkze!
Oud 21-09-2012, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me gelijk stukken beter!

Ik denk trouwens dat dit konijn heel geschikt is voor de fotoshoot, heb je zijn nummer? het is voor een camping
Zijn nummer heb ik niet, maar hij heet Winston en hij woont in Virginia! Kun je daar wat mee?
Oud 21-09-2012, 17:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zijn nummer heb ik niet, maar hij heet Winston en hij woont in Virginia! Kun je daar wat mee?
Ja, behalve modelbooker ben ik ook detective! Ik zal zijn gegevens uitzoeken en hem regelen voor maandag
Oud 21-09-2012, 17:31
Verwijderd
Citaat:
I live in the bible belt and until age 14, because there are so many Jesus fish I thought it was a logo for a car company.
Citaat:
I used to deliberately throw away uneaten food because I thought there were families who lived at the dump and that maybe they would like some fresh food to eat.
Citaat:
I always thought when an airplane was crashing in movies, the pilot would yell "MAYONNAISE! MAYONNAISE!" I would sit on my swing and violently twist back and forth screaming "MAYONNAISE!" repeatedly, pretending I was in a crashing airplane.
Citaat:
I though Palestinians were "palaced Indians". Like people in India with huge palaces. As a kid I just always thought "why are these rich Indians always in the news?"
Citaat:
I always thought the race for president was a literal foot race. I remember asking my mom why Carl Lewis wasn't president. I remember seeing a photo of George HW Bush or someone jogging, which did nothing to dispel my notion
Citaat:
I used to believe a vagina was between a women's breast until I was 12.
Citaat:
I thought Guerrilla Warfare = Gorilla Warfare and it was hard because trained gorillas fur could deflect bullet or something. Only tanks could kill gorillas and poor countries had no roads.
Citaat:
I also thought that getting trouble for drinking and driving meant you couldn't drink anything while driving.
Citaat:
I thought babies were made by just wanting a baby. Like a woman could just be like, "I'm going to grow a baby." as if they decided to grow a garden or something.
Citaat:
I thought many power tools were emergency teleporters to the hospital. Only because my father once said "If you touch that, you'll end up in the hospital".
Oud 21-09-2012, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, behalve modelbooker ben ik ook detective! Ik zal zijn gegevens uitzoeken en hem regelen voor maandag
kijk, dat dacht ik al
Oud 21-09-2012, 17:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ahw <#
Oud 21-09-2012, 17:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
kijk, dat dacht ik al
Goed gedacht! props voor je mensenkennis
Oud 21-09-2012, 17:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar mijn werk zit erop
Wat mag ik toch een hoop mooie meisjes bellen elke dag <3
Oud 21-09-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ken iemand, een Chinese gozer, die niet eens enorm verwijfd was, maar wel FUCKING HANDCREME bij zich had
Mm, zo kende ik een gozer die zijn labello pakte en daarmee in de weer ging of het lippenstift was, zonder schaamte. Toen dacht ik wel 'Hah, jij hoeft je coming out ook niet meer te doen!' En inderdaad, twee jaar later kwam hij uit de kast
Oud 21-09-2012, 17:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, hoor. Ik ga nu naar University College in Utrecht.
Oh, vandaar! Ik dacht al zoiets, maarja, hè.

Ik heb net pizza gegeten en wat is dat spul toch goddelijk Als het niet zo ongezond was, zou ik elke dag pizza willen eten.
Oud 21-09-2012, 17:38
Verwijderd
Zelf dacht ik dat bomen wind maakten door met hun takken heen en weer te zwiepen
Oud 21-09-2012, 17:38
Verwijderd
dat poesje is van thuis tot aan de friture en terug meegelopen. Ze is zo lief
Maar van mijn avder mogen we haar niet houden. hij wil niet nog 1 kat. Maar we hebben altijd 2 gehad.
Oud 21-09-2012, 17:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar kun je haar niet adopteren in je eigen huis?
Oud 21-09-2012, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Sadye is toch chicka little?
Oud 21-09-2012, 17:46
Verwijderd
Fizzle heeft vast ook wel een paar schattige niet-kloppende dingen die ze dacht toen ze klein was.
Oud 21-09-2012, 17:47
Verwijderd
Citaat:
ik woon bij mijn ouders. dus...
Oud 21-09-2012, 17:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Huh
Waarom lijkt jouw naam zo op fayne kut
Oud 21-09-2012, 17:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle heeft vast ook wel een paar schattige niet-kloppende dingen die ze dacht toen ze klein was.
Oh zeker wel! Even denken hoor!

Ik had als kind in elk geval een heel bizar beeld voor ogen toen ik voor het eerst in de hulprubriek van de fancy las over een eikel en voorhuid.

Ik dacht dat je een piemeltje had, met een plasgaatje aan het einde enzo, en ergens halverwege op de lengte zat dan bovenop een knobbel, zo groot als een eikeltje, en daar zat een velletje overheen en dat kon je naar achter trekken als je lang genoeg oefende. Ik snapte niet zo goed waarom je dat dan zou moeten kunnen.

Verder heb ik ook schattigere ideeen gehad:
Als vriendinnetjes veel zeep gebruikten bij het handen wassen waarschuwde ik ze altijd, dat dat in de ogen van de visjes in zee zou prikken.

Ik herinner me er zo vast nog meer.
Oud 21-09-2012, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Huh
Waarom lijkt jouw naam zo op fayne kut
wie fayne? best een vreemde naam
Oud 21-09-2012, 17:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een van mijn liefste forumvriendinnetjes!
Oud 21-09-2012, 17:54
Verwijderd
Oei

Hoe spreek je uit?
Oud 21-09-2012, 17:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oei

Hoe spreek je uit?
Als Feejn, lijkt me.
Oud 21-09-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Oh zeker wel! Even denken hoor!

Ik had als kind in elk geval een heel bizar beeld voor ogen toen ik voor het eerst in de hulprubriek van de fancy las over een eikel en voorhuid.

Ik dacht dat je een piemeltje had, met een plasgaatje aan het einde enzo, en ergens halverwege op de lengte zat dan bovenop een knobbel, zo groot als een eikeltje, en daar zat een velletje overheen en dat kon je naar achter trekken als je lang genoeg oefende. Ik snapte niet zo goed waarom je dat dan zou moeten kunnen.

Verder heb ik ook schattigere ideeen gehad:
Als vriendinnetjes veel zeep gebruikten bij het handen wassen waarschuwde ik ze altijd, dat dat in de ogen van de visjes in zee zou prikken.

Ik herinner me er zo vast nog meer.
Oud 21-09-2012, 17:57
Verwijderd
ik ga trouwens dit jaar zakken voor mijn examen en op havo kom ik toch niet. de leraren staan niet achter me en we moeten veel en moeilijk en ik krijg nu al bijna niks helemaal af van huiswerk/leerwerk/versalgen enzo...
Oud 21-09-2012, 17:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als Feejn, lijkt me.
Ohja dat kan ook natuurlijk!
Ik spreek het uit zoals 'faine', want dat klinkt als het duitse woord voor 'fijne'
Oud 21-09-2012, 17:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik ga trouwens dit jaar zakken voor mijn examen en op havo kom ik toch niet.

vmbo examen?
Oud 21-09-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:

vmbo examen?
Ja rete slecht. en hoe lager het niveau hoe minder vrienden ik heb en hoe kutter de klasgenoten zijn.
Oud 21-09-2012, 18:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja rete slecht. en hoe lager het niveau hoe minder vrienden ik heb en hoe kutter de klasgenoten zijn.
Aw.
Misschien zou het juist wel goed voor je zijn om toch ook havo te gaan doen.
Een vriendin van me op het VWO haalde altijd prima cijfers maar ze werkte er heel hard voor, en toen hebben ze haar naar de havo gedaan en toen had ze zoiets van fuck dat en is ze bijna gezakt voor haar eindexamen.
Dus ik denk dat het andersom ook een beetje zo werkt.
Oud 21-09-2012, 18:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heb navraag gedaan bij mijn moeder.

Ik heb haar blijkbaar een keer gevraagd of de aarde het wel okee vond als ik touwtje sprong op haar, of dat geen zeer deed. Toen mijn mama me verzekerde dat de aarde dat juist fijn vindt, heb ik de hele dag in de tuin rondgesprongen.
Oud 21-09-2012, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Heb navraag gedaan bij mijn moeder.

Ik heb haar blijkbaar een keer gevraagd of de aarde het wel okee vond als ik touwtje sprong op haar, of dat geen zeer deed. Toen mijn mama me verzekerde dat de aarde dat juist fijn vindt, heb ik de hele dag in de tuin rondgesprongen.
awwww
Oud 21-09-2012, 18:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Damn, ik ben echt mijn hele kindertijd bezig geweest met rekening houden met alles en iedereen he
Oud 21-09-2012, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Aw.
Misschien zou het juist wel goed voor je zijn om toch ook havo te gaan doen.
Een vriendin van me op het VWO haalde altijd prima cijfers maar ze werkte er heel hard voor, en toen hebben ze haar naar de havo gedaan en toen had ze zoiets van fuck dat en is ze bijna gezakt voor haar eindexamen.
Dus ik denk dat het andersom ook een beetje zo werkt.

Maar de laatste 4 toetsen heb ik heul goed geleerd, ik wist alles en heb al 3 onvoldoendes. Maar ik ben niks aan het fucken en ik ben mijn best aan het doen, en ik faal nu al.
Oud 21-09-2012, 18:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik dacht toen ik klein was dat bij waterzuiveringsinstallaties heel veel mensen werkten die dan met hun handen het rioolwater moesten zuiveren door alle drollen eruit te vissen.
Oud 21-09-2012, 18:09
Verwijderd
ik dacht altijd dat katten meisjes waren en honden jongens.
Oud 21-09-2012, 18:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar de laatste 4 toetsen heb ik heul goed geleerd, ik wist alles en heb al 3 onvoldoendes. Maar ik ben niks aan het fucken en ik ben mijn best aan het doen, en ik faal nu al.
Dat is kut Maar om het in de allereerste maand al op te geven lijkt me ook niet zo handig. Je moet er vast gewoon even inkomen en dan gaat het vast beter
Oud 21-09-2012, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht toen ik klein was dat bij waterzuiveringsinstallaties heel veel mensen werkten die dan met hun handen het rioolwater moesten zuiveren door alle drollen eruit te vissen.
ach gut, arme mensen in jouw hoofd
Oud 21-09-2012, 18:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ahw
Heb je al eens met de leraren gepraat hierover? Misschien hebben zij goede tips hoe je efficienter kan leren ofzo?

Citaat:
ahw en wat een vieze baan!

Citaat:
ik dacht altijd dat katten meisjes waren en honden jongens.
Oud 21-09-2012, 18:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ach gut, arme mensen in jouw hoofd
Citaat:
ahw en wat een vieze baan!
Ja heel zielig en vies
Oud 21-09-2012, 18:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oooh B&J heeft echt maar half zo veel calorieen als ik vreesde
Oud 21-09-2012, 18:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je gaat zakken voor je vmbo examen?

Ik ben niet iemand die neerkijkt op opleidingsniveau, maar kom op zeg. Je VMBO waarschijnlijk niet eens halen...
Oud 21-09-2012, 18:20
Verwijderd
Ja, zo lang je netjes 3-4 keer per een bakje doet zoals de bedoeling is, heeft het een best normaal aantal calorien voor een toetje.
Oud 21-09-2012, 18:21
Verwijderd
vergelijk dit met roomyoghurt, dat weliswaar minder calorien bevat (150 tov 230 kcal per 100 g) maar waar je al snel veel meer van eet!
Oud 21-09-2012, 18:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, zo lang je netjes 3-4 keer per een bakje doet zoals de bedoeling is, heeft het een best normaal aantal calorien voor een toetje.
precies drie keer over gedaan! Of nouja, een portie aan een huisgenote gegeven en twee porties zelf gehad.
Oud 21-09-2012, 18:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
vergelijk dit met roomyoghurt, dat weliswaar minder calorien bevat (150 tov 230 kcal per 100 g) maar waar je al snel veel meer van eet!
Inderdaad, daar eet je makkelijk een emmer van
Oud 21-09-2012, 18:26
Macrador
Macrador is offline
sojaijs en alles
Oud 21-09-2012, 18:47
Verwijderd
zo, wat zal ik eens voor toetje eten?

Ik heb nog yoghurt. Gewone standaard yoghurt. Maar dat is misschien meer iets voor het ontbijt. Ik heb ook nog een Liux-ijsje, maar ik heb nu al koude handen dus dat lijkt me geen goed idee. Eigenlijk wil ik een warm toetje.
Oud 21-09-2012, 18:48
Verwijderd
Eigenlijk wil ik een brownie met vanillesaus ofzo. Maarja, waar haal je een brownie met vanillesaus vandaan. Of dat wil zeggen, het pannenkoekenrestaurant hier in de buurt serveert ze, maar het gaat me te ver om nu direct op de fiets te springen en om 20:00 het pannenkoekenrestaurant in mijn eentje binnen te stappen en te zeggen van 'hoi alleen een toetje plz'
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten