Advertentie | |
|
![]() |
|
Van dat geld zou ik liever een wereldreis maken oid
![]() ![]() ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, maar ik heb andere mensen niet nodig als bewijs van EVERLASTING LOVE.
||
Citaat:
![]() Maar een beetje bier over de laptop betekent toch niet dat de HD permanent beschadigd is? Lijkt me lastig om het daar te krijgen. En de iPhone van klaverman is toch ook ooit nat geworden en doet het nog steeds? Dus dan komt dat met die laptop ook wel goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gothverdomme, kom ik aan op m'n werk.. 'Ey, wat doe jij dan hier?' -- 'Hobbyen, as usual.' -- 'Eh, je hebt vandaag een roldag
![]() ![]() Wat dan wel weer positief is dat ik op de terugweg een Dennis Hopper-lookalike tegenkwam, geheel in Red Rock West-stylo. Het enige dat een beetje afbreuk aan het geheel deed was de fiets in plaats van de Amerikaanse V8. |
![]() |
|
Ik deed zonet iets behoorlijk doms. Ik ging met de bus terug naar Groningen, omdat die op een handiger tijdstip ging dan de trein. Ik stap in en wil m'n ov-chipkaart pakken en zie daar het ns-logo op staan. Ineens denk ik 'ooh fuck, nu ik geen ov-studentenkaart meer heb kan ik met mijn chipkaart met ns-abonnement natuurlijk niet met de bus
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oh wauw
![]() En je moet je niet een loser voelen. Mensen die zoiets gaan doen en niet doorhebben dat het niets voor ze is zijn pas dom bezig. Jij beseft in ieder geval dat het toch niet is wat je wil gaan doen. Het is niet goed als je helemaal mentaal en fysiek kapot thuis komt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hoeft toch geen verantwoording aan Het Forum af te leggen, gek wijf. Who cares als iemand het veroordeelt. Lekker makkelijk, zo achter je computertje. Laatst gewijzigd op 01-10-2012 om 14:59. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|