Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2012, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Dan is het goed. /ikwilgeenbabymaariedereenroeptdatdatnogwelgaatveranderenissue.
*gniffelt wat, kijkt vervolgens fluitend naar boven*
Advertentie
Oud 01-10-2012, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Heb je genoeg geld voor een groot feest? Ik nog niet namelijk.
Ik ook niet maar ik vind dat ik nog wat jong ben en dan denken mensen misschien dat ik niet weet waar ik mee bezig ben en alsof ik je net ken ofzo. Even een dikke baan krijgen en dan spendeer ik mijn halve jaarsalaris eraan
Oud 01-10-2012, 12:59
Verwijderd
Mannen in witte pakken zijn als vrouwen in oranje jurken.
Carn
Carn is offline
Van dat geld zou ik liever een wereldreis maken oid Met z'n tweeën de planeet over; elke dag op elkaars lip, da's pas bewijs dat je het wel redt samen .
Verwijderd
Citaat:
Mannen in witte pakken zijn als vrouwen in oranje jurken.
Met die oranjejurkjes tijdens het WK was anders weinig mis
Oud 01-10-2012, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Waarom eigenlijk sann? Kom ik zo romantisch en traditioneel over?
Neuh, niet echt. Ik weet niet waarom. Ik verwachtte wel geloof in de ware en een sprookjesbruiloft ofzo.
Oud 01-10-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Neuh, niet echt. Ik weet niet waarom. Ik verwachtte wel geloof in de ware en een sprookjesbruiloft ofzo.
Nee omg Echt niet.
Oud 01-10-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Met die oranjejurkjes tijdens het WK was anders weinig mis
Oranje soepjurken.
Oud 01-10-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Wat kost een beetje huwelijksfeest eigenlijk? Duizendje of 10?
Alleen het feest? Of de hele bruiloft? Een budgetbruiloft kost rond de 5000 euro meen ik ooit ergens gelezen te hebben. Dus ik denk dat je dan nog wel aan wat meer zit, wellicht.

Citaat:
*gniffelt wat, kijkt vervolgens fluitend naar boven*
*ophoofdstampt*

Citaat:
Ik ook niet maar ik vind dat ik nog wat jong ben en dan denken mensen misschien dat ik niet weet waar ik mee bezig ben en alsof ik je net ken ofzo. Even een dikke baan krijgen en dan spendeer ik mijn halve jaarsalaris eraan
Oke

Citaat:
Van dat geld zou ik liever een wereldreis maken oid Met z'n tweeën de planeet over; elke dag op elkaars lip, da's pas bewijs dat je het wel redt samen .
Ja behalve dat het geen feestje is met iedereen die je leuk vindt.
Oud 01-10-2012, 13:04
Verwijderd
Ik hou gewoon nogal van feestjes
Verwijderd
Citaat:
Nee omg Echt niet.
Nee, dat blijkt
Verwijderd
Ik wil graag een EuroShopperbruiloft. Zaaltje huren voor een paar honderd euro en honderd kratten met ES-bier aan laten rukken.
Oud 01-10-2012, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag een EuroShopperbruiloft. Zaaltje huren voor een paar honderd euro en honderd kratten met ES-bier aan laten rukken.
:afwijstalspotentieelhuwelijkskandidaat:
Oud 01-10-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat je wel moet? Een videoboodschapzuilding.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Alleen het feest? Of de hele bruiloft? Een budgetbruiloft kost rond de 5000 euro meen ik ooit ergens gelezen te hebben. Dus ik denk dat je dan nog wel aan wat meer zit, wellicht.

Ja behalve dat het geen feestje is met iedereen die je leuk vindt.
Oh, dat valt wel mee dan.

Ja, maar ik heb andere mensen niet nodig als bewijs van EVERLASTING LOVE.
Verwijderd
Goed, worktaim, fijne dag jongens.
Oud 01-10-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:

Een feestje met 2 vind ik zo karig altijd.
Oud 01-10-2012, 13:12
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

Ga je met Absinthe trouwen Carn? Een forumhuwelijk?
Oud 01-10-2012, 13:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gelukkig werd er net een vol flesje bier over mijn scriptielaptop uitgegoten ik kon er nog net op afrennen en de documenten naar mezelf mailen, en toen was het POEF!
Oh kutjes!

Maar een beetje bier over de laptop betekent toch niet dat de HD permanent beschadigd is? Lijkt me lastig om het daar te krijgen. En de iPhone van klaverman is toch ook ooit nat geworden en doet het nog steeds? Dus dan komt dat met die laptop ook wel goed.
Oud 01-10-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Oh kutjes!

Maar een beetje bier over de laptop betekent toch niet dat de HD permanent beschadigd is? Lijkt me lastig om het daar te krijgen. En de iPhone van klaverman is toch ook ooit nat geworden en doet het nog steeds? Dus dan komt dat met die laptop ook wel goed.
Ach hij ligt nu opsekop te drogen, en als hij echt kapotkapot is kan ik er niet wakker van liggen want het is een brakke, tweehonderd jaar oude werklaptop. Het onhandigste is vooral dat het het enige device in huis was met Word, maar dat is wel op te lossen.
Oud 01-10-2012, 13:19
Carn
Carn is offline
einde-fucking-lijk.
Oud 01-10-2012, 13:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ga je met Absinthe trouwen Carn? Een forumhuwelijk?
Dat staat vooralsnog niet op de agenda.
Oud 01-10-2012, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ach hij ligt nu opsekop te drogen, en als hij echt kapotkapot is kan ik er niet wakker van liggen want het is een brakke, tweehonderd jaar oude werklaptop. Het onhandigste is vooral dat het het enige device in huis was met Word, maar dat is wel op te lossen.
Deed R. het? Of was je man ineens in een diabolic bui?
Oud 01-10-2012, 13:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een feestje met 2 vind ik zo karig altijd.
Ja, maar dan heb je wel de hele wereld mooi gezien . Dat is een stuk meer waard dan een eenmalig zuipfestijn in feestzaal Janssen.
Oud 01-10-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Deed R. het? Of was je man ineens in een diabolic bui?
Ja, R. En nee, wij drinken geen bier met de hele familie op maandagochtend, maar dat flesje stond nog ergens vergeten weg te kwijnen van gisteravond, en R. had het eerder gevonden dan wij
Oud 01-10-2012, 13:26
Martiño
Martiño is offline
Hm, zou je nu liever willen dat R het had opgedronken of dat hij het over de laptop goot en dreigde een van jouw ergste nachtmerries waar te laten worden? /evildilemma.
Oud 01-10-2012, 13:27
Martiño
Martiño is offline
Maar Klaverhap, anders schroef je de laptop even open en haal je de HD er uit, weet je iig dat die veilig is.
Oud 01-10-2012, 13:28
Carn
Carn is offline
Alles in de klaut alles in de klaut
Oud 01-10-2012, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Hm, zou je nu liever willen dat R het had opgedronken of dat hij het over de laptop goot en dreigde een van jouw ergste nachtmerries waar te laten worden? /evildilemma.
die vraag had ik mezelf ook al gesteld liever de laptop kapot dan, in aanmerking genomen dat ik alles nu in mijn mailbox heb. verder ga ik er niet over nadenken ;x
Oud 01-10-2012, 13:30
Verwijderd
Nounou, ik heb vroeg zat weleens een glaasje gehad en wat heeft dat nou voor gevolgen Ik ben idd tien centimeter kleiner dan mijn geschwister
Oud 01-10-2012, 13:31
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dat staat vooralsnog niet op de agenda.
vooralsnog vooralsnog vooralsnog
Oud 01-10-2012, 13:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Alles in de klaut alles in de klaut
Ja, maar ik wil mijn data gewoon fysiek hebben. Ik hou er niet van als alles in een wolkje boven Cupertino of Redmond hangt.
Oud 01-10-2012, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar wel aanhankelijk en altijd op zoek naar aandacht.
Heb je nou nog steeds niet door dat Stefenootje jou veel minder interessant vindt dan jij haar? Don't get it twisted girlfriend.
Oud 01-10-2012, 13:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Heb je nou nog steeds niet door dat Stefenootje jou veel minder interessant vindt dan jij haar? Don't get it twisted girlfriend.
Weet ik, maar ik schep hier nog steeds heel veel plezier in, dus no worries, girlfriend.
Oud 01-10-2012, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Oranje soepjurken.

Citaat:
*ophoofdstampt*
Ik ook van jou, hoor
Oud 01-10-2012, 14:04
Verwijderd
Gothverdomme, kom ik aan op m'n werk.. 'Ey, wat doe jij dan hier?' -- 'Hobbyen, as usual.' -- 'Eh, je hebt vandaag een roldag ' -- 'Fffffuuuuuu' Gelukkig denken mensen nu vast dat ik een heel groot hart voor De Zaak heb in plaats van gewoon geen leven.

Wat dan wel weer positief is dat ik op de terugweg een Dennis Hopper-lookalike tegenkwam, geheel in Red Rock West-stylo. Het enige dat een beetje afbreuk aan het geheel deed was de fiets in plaats van de Amerikaanse V8.
Oud 01-10-2012, 14:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo mensen.
Oud 01-10-2012, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Hallo mensen.
Ohjee, wat ist los?
Oud 01-10-2012, 14:09
Verwijderd
Goeiemiddag!

Stef, hoe is je opleiding eigenlijk? Is het een beetje leuk?
Oud 01-10-2012, 14:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Niks hoor.
Ik ben alleen een enorme faalhaas, want heb alweer de bus gemist en ben dus weer te laat voor college. dat is nu al 3 weken op rij. Ugh.
Oud 01-10-2012, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Weet ik, maar ik schep hier nog steeds heel veel plezier in, dus no worries, girlfriend.
Schuddebuiken wordt ineens een heel letterlijk begrip als ik dit voor me zie.
Oud 01-10-2012, 14:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo jongens!
Oud 01-10-2012, 14:18
Verwijderd
Hai Trimm en Chick.
Oud 01-10-2012, 14:18
Verwijderd
Hoi CR! Hoe is het met jou?
Oud 01-10-2012, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Schuddebuiken wordt ineens een heel letterlijk begrip als ik dit voor me zie.
Goeie tactiek, modder teruggooien

Houd gewoon eens op, Margot, schijnbaar heb je Stefenootje nog nooit gesproken en daarnaast is het niet grappig.
Verwijderd
Ik moet iets vertellen wat ik al een tijdje uitstel, omdat ik bang ben voor de reacties, maar ik doe het nu maar.'

in spoiler, want lang en best persoonlijk:

Spoiler

Laatst gewijzigd op 01-10-2012 om 14:34.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik deed zonet iets behoorlijk doms. Ik ging met de bus terug naar Groningen, omdat die op een handiger tijdstip ging dan de trein. Ik stap in en wil m'n ov-chipkaart pakken en zie daar het ns-logo op staan. Ineens denk ik 'ooh fuck, nu ik geen ov-studentenkaart meer heb kan ik met mijn chipkaart met ns-abonnement natuurlijk niet met de bus dom zeg!!1!'. Dus ik heb een kaartje voor 6 euro gekocht. Ik snapte er even helemaal niks meer van, want vorige week heb ik met de bus gereisd en m'n portomonnee voor zo'n leesding gehouden en die zei BLIEP. Dus was bliepte er dan?? Pas een tijdje later realiseerde ik me dat deze gedachtegang natuurlijk complete onzin was en ik met die chipkaart ook in de bus kan, en dat dat natuurlijk volledig losstaat van of ik een abonnement heb van ns
Oud 01-10-2012, 14:21
Verwijderd
Oh wauw dat had ik niet verwacht!

En je moet je niet een loser voelen. Mensen die zoiets gaan doen en niet doorhebben dat het niets voor ze is zijn pas dom bezig. Jij beseft in ieder geval dat het toch niet is wat je wil gaan doen. Het is niet goed als je helemaal mentaal en fysiek kapot thuis komt!
Oud 01-10-2012, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ik laat liefdesbriefjes achter op openbare wc's en ben onzeker wat men daarvan vindt.
Omdat ik er totaal niks over las dacht ik dit al en dacht ik ook dat jij de wiebenikker niet was

Je hoeft toch geen verantwoording aan Het Forum af te leggen, gek wijf. Who cares als iemand het veroordeelt. Lekker makkelijk, zo achter je computertje.

Laatst gewijzigd op 01-10-2012 om 14:59.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten